Genesis G90
Σήμερα παρουσιάστηκε το μεγάλο πολυτελές sedan G90, το πρώτο μοντέλο της νεοσύστατης Genesis που ανήκει στον όμιλο Hyundai-Kia . Μέσα στα επόμενα χρόνια, 5 ακόμη μοντέλα της Genesis θα παρουσιαστούν επεκτείνοντας τη γκάμα της λίγο πιο κοντά στα επίπεδα των ανταγωνιστών της (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Η ναυαρχίδα της Genesis είναι ένα πολυτελές σεντάν που αποπνέει στιβαρότητα και αυτοπεποίθηση. Σίγουρα είναι το καλύτερο δείγμα σχεδιασμού πολυτελούς sedan που έχουμε δει μέχρι στιγμής από τον όμιλο Hyundai-Kia και δείχνει τις επιθετικές διαθέσεις του απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο της κατηγορίας.
Οι διαστάσεις του G90 είναι επιβλητικές, όπως θα περιμέναμε από μια πολυτελή ναυαρχίδα που σέβεται τον εαυτό της. Με μήκος 5205mm, πλάτος 1915mm, ύψος 1495mm και μεταξόνιο 3160mm προσφέρει άπλετο χώρο για τους πίσω επιβάτες αν και τα 484 λίτρα του χώρου αποσκευών σίγουρα δεν είναι πολλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το βάρος του μεγάλου sedan κυμαίνεται από 2.420kg μέχρι 2.595kg ανάλογα με την έκδοση.
Στην αγορά, το G90 θα έρθει αντιμέτωπο με αυτοκίνητα όπως η BMW σειρά 7, η Mercedes S-Class, το Audi A8 και το Lexus LS. Καταλαβαίνεται λοιπόν ότι η πορεία του δεν είναι εύκολη και πολύ σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις του θα παίξει η τιμή. Μέχρι σήμερα, η ναυαρχίδα της Hyundai ήταν το Equus που αν και σε διαστάσεις ήταν παραπλήσιο με την S-Class, η τιμή του βρισκόταν στα επίπεδα της E-Class. Το νέο μοντέλο που το αντικαθιστά φαίνεται κλάσεις ανώτερο σε ποιότητα, σχεδιασμό και τεχνολογία, δεν ξέρουμε όμως αν αυτό είναι αρκετό για να κλέψει ένα ικανοποιητικό μερίδιο της “πίτας” των πολυτελών sedan.
Το G90 σίγουρα δεν είναι άσχημο, απλώς δυσκολεύεται σε ένα βαθμό να βρει τον χαρακτήρα που τόσο έχει ανάγκη μια ναυαρχίδα. Τα πίσω φώτα θυμίζουν ελαφρώς Mercedes S-Class ενώ τα εμπρός είναι ένα μείγμα από BMW 7 και Maserati Ghibli. Η εξάγωνη γρίλια της Genesis είναι λίγο μεγαλύτερη από ότι θα έπρεπε με αρκετό χρώμιο να την περιβάλλει και το στυλ της θυμίζει σε Audi. Τέλος, το πλαινό παράθυρο έχει κάτι από Benley Mulsanne και το νεύρο στο προφίλ θυμίζει την BMW σειρά 7.
Απο άποψη κινητήρων το G90 θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά σύνολα:
– ο ατμοσφαιρικός κινητήρας GDI 3.8 λίτρων, απόδοσης 310hp με 405Nm ροπής (0-100km/h σε 6.9 δευτ.)
– ο υπερτροφοδοτούμενος T-GDI 3.3 λίτρων, απόδοσης 365hp με 520Nm ροπής (0-100km/h σε 6.7 δευτ.)
– ο κορυφαίος V8 GDI 5.0 λίτρων, απόδοσης 419hp με 530Nm ροπής (0-100km/h σε 5.7 δευτ.)
Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς ενώ προεραιτικά θα διατίθεται και σύστημα τετρακίνησης H-TRAC AWD. Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης και για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω υπάρχει το σύστημα Adaptive Control Suspension στον έξτρα εξοπλισμό. Για την ασφάλεια των επιβατών η Genesis εξοπλίζει τη ναυαρχίδα της με αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτών, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα εντοπισμού πεζών, έλεγχο τυφλού σημείου, κάμερες 360 μοιρών και διάφορα άλλα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Τέλος, στην Κορέα θα διατίθεται και με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Highway Driving Assistance που μελλοντικά ίσως δούμε και στις άλλες αγορές.
Το εσωτερικό της καμπίνας είναι πολύ σημαντικό για την κατηγορία αφού τα στάνταρ που έχουν θέσει εταιρείες όπως BMW, Mercedes-Benz και Audi είναι ιδιαίτερα υψηλά. Η Genesis εκανε μια καλή πρώτη προσπάθεια με σωστό φινίρισμα, υλικά υψηλής ποιότητας και τεχνολογία αιχμής, όμως ο σχεδιασμός μπορούμε να πούμε ότι μοιάζει με ένα μείγμα από τα εσωτερικά των ανταγωνιστών.
Πολύ δουλειά έγινε στο θέμα της ηχομόνωσης αφού οι μηχανικοί της Hyundai δαπάνησαν εκατοντάδες ώρες για να ελέγξουν και να βελτιστοποιήσουν κάθε λεπτομέρεια στην καμπίνα, προσφέροντας όπως ισχυρίζονται το πιο ήσυχο εσωτερικό της κατηγορίας. Όλα συντελούν στην άνεση των επιβατών με το κάθισμα του οδηγού να προσφέρει 22 παραμέτρους ρύθμισης, και τα εργονομικά καθίσματα των επιβατών 14 παραμέτρους.
Το ηχοσύστημα Lexicon surround sound system συνεργάζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και ο χειρισμός γίνεται από την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 12.3 ιντσών και έναν κλασσικό κυλινδρικό επιλογέα-χειριστήριο. Η λίστα του εξοπλισμού συμπληρώνεται από κλιματισμό τριών ζωνών, ασύρματη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, οθόνες για τους πίσω επιβάτες και επενδύσεις από δέρμα semi-aniline και ξύλο υψηλής ποιότητας.
Οι πωλήσεις του G90 θα ξεκινήσουν μέσα στο 2016, αρχικά στη Νότιο Κορέα (ως Genesis EQ900) και στη συνέχεια στις αγορές των Η.Π.Α., της Κίνας, της Ρωσίας και της Μέσης Ανατολής.
Το πρώτο πραγματικά πολυτελές αυτοκίνητο από τη θυγατρική της Hyundai είναι γεγονός. Τώρα μένει να δούμε την ανταπόκριση του κοινού στην προσπάθεια της Genesis, αλλά και την πολιτική τιμολόγησης που θα ακολουθήσει στα πρώτα της βήματα στο χώρο.
Author Profile
Latest entries
Αφιερώματα2019.10.28Αφιέρωμα: Citroen SM
Αφιερώματα2019.10.26Αφιέρωμα: Jaguar XJ220
Αφιερώματα2019.09.17Αφιέρωμα στον Luigi Colani
Στον Κόσμο Μας2018.10.03Το Σχέδιο της Εβδομάδας
14-
Νέο Τ-Roc Cabrio
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Τ-Roc Cabrio
-
Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
-
Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
-
Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
-
Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
-
Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
-
Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
-
H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
-
Νέα Skoda Fabia R5 Evo
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα Skoda Fabia R5 Evo
H VW παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του κόμπακτ SUV της που θα γνωρίσουμε από κοντά σε λίγο καιρό και στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Ένα υβριδικό υπεραυτοκίνητο από τη Σλοβενία
Μέχρι σήμερα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βλέπε McLaren, οι περισσότεροι κατασκευαστές supercar διέψευσαν τους εαυτούς τους όταν δήλωναν ότι δε θα κατασκευάσουν ποτέ SUV όχημα.
Η Audi έχει σκοπό να παρουσιάσει μέχρι το τέλος του 2019 ακόμα έξι RS εκδόσεις των αυτοκινήτων της και γι' αυτό το λόγο έδωσε στη δημοσιότητα μία φωτογραφία για να μας προϊδεάσει.
η Toyota παρουσίασε στις ΗΠΑ μια ειδική έκδοση της GT86 που ακούει στο όνομα Hakone.
Καθώς η μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζεται για την κυκλοφορία της Tonale το 2020, ο ιταλικός οίκος Indav Design που συνεργάζεται με την Alfa, κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του μικρού SUV που φαίνονται αρκετά κοντά στην πραγματικότητα.
Τα μελλοντικά της σχέδια παρουσίασε για ακόμα μία φορά η Maserati με το 2020 να είναι μία σημαντική χρονιά για τη φίρμα καθώς στην έκθεση της Γενεύης θα μας παρουσιάσει το νέο της sportcar.
To ανοιχτό όνειρο του Pagani έκανε την πρώτη του εμφάνιση
Η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα