Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ο κινητήρας FreeValve πιο κοντά στη μαζική παραγωγή!

20 Νοέ 2016

Ο κινητήρας FreeValve πιο κοντά στη μαζική παραγωγή!

από το δημιουργό της Koenigsegg σε συνεργασία με την Qoros

H κινεζική εταιρεία Qoros, παρουσίασε στην έκθεση του Guangzhou ένα πρωτότυπο που κινείται με τη βοήθεια του κινητήρα Freevalve, φέρνοντας την τεχνολογία ένα βήμα πιο κοντά στη μαζική παραγωγή!

qoros-qamfree-engine

Ο κινητήρας “Qamfree“, αντικαθιστά τον εκκεντροφόρο, με ένα πνευματικό/υδραυλικό/ηλεκτρονικό ενεργοποιητή που διαχειρίζεται με πιο αποδοτικό τρόπο την κίνηση των βαλβίδων.

qoros-qamfree

Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 1.6 λίτρων απόδίδει 230hp (+47%) και 320Nm ροπής (+45%) ενώ παρουσιάζει παράλληλα μειωμένη κατανάλωση κατα 15% σε σύγκριση με ένα συμβατικό κινητήρα παρόμοιων προδιαγραφών. Παράλληλα, η αντικατάσταση του εκκεντροφόρου επιτρέπει μειωμένο βάρος κατα 20kg, μικρότερες διαστάσεις (-50mm ύψους και -70mm πάχους) ενώ επιπλεον αφαιρεί την ανάγκη αρκετών κοστοβόρων εξαρτημάτων του κινητήρα.

qoros-koenigseg

Ο Christian Von Koenigsegg, CEO της ομώνυμης εταιρείας εξωτικών αυτοκινήτων από τη Σουηδία και διευθυντής της εταιρείας FreeValve που εξελίσσει την τεχνολογία από το 2000, δήλωσε πως η μαζική παραγωγή του κινητήρα και η μελλοντική ευρύτερη χρήση του από την αυτοκινητοβιομηχανία, θα συμβάλλει και στη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2.

qoros-3qamfree

Μέσα από δοκιμές του ειδικά διαμορφωμένου πρωτοτύπου που βασίζεται στο Qoros 3 Hatchback θα γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε ο κινητήρας να φτάσει στη μαζική παραγωγή κάτω από ένα νέο μοντέλο της κινεζικής εταιρείας.

Σχετικό Άρθρο: Ο νέος κινητήρας Freevalve της Koengisegg χωρίς εκκεντροφόρους



Facebook Comments