Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Νέο Land Rover Defender 90 και 110

Νέα Ferrari 812 GTS

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Formula 1 εστί

26 Μαρ 2017

Formula 1 εστί

Το κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ξεκίνησε

Μια χρονιά ποίημα ξεκινά για το κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ενώ ο περσινός πρωταθλητής, Νίκο Ρόσμπεργκ, κάθεται αναπαυτικά στην πολυθρόνα μπροστά από την τροπαιοθήκη του σπιτιού του. Οι είκοσι οδηγοί της νέας σεζόν είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν τα κατά πολύ ανανεωμένα μονοθέσια τους.

Οι αλλαγές που έγιναν φέτος θεωρούνται ριζοσπαστικές, μιας και μιλάμε για τελείως διαφορετική συμπεριφορά στο οδόστρωμα, λόγω αεροδυναμικής αλλά και μηχανικής πρόσφυσης. Σε πολλές περιπτώσεις θα αντικρίσουμε χρόνους που φτάνουν έως και 5 δευτερόλεπτα ταχύτερους από την προηγούμενη χρόνια!

217449

Τεχνικά

Οι ανθεκτικότερες γόμες θα ελαττώσουν τα πιτ στοπ και θα δημιουργήσουν ταχύτερους αγώνες με λιγότερο συντηρητικούς γύρους.

Η εμφανώς μεγαλύτερη επιφάνεια στο πέλμα βοηθά στο κράτημα του μονοθεσίου στις στροφές με περισσότερες προσπεράσεις και κοφτά περάσματα.

Το δοχείο καυσίμου θα είναι κατά πέντε κιλά μεγαλύτερο (105 κιλά).

Το tea tray είναι ελαφρώς πιο κοντό.

Η μπροστινή πτέρυγα είναι 150mm πιο πλατιά και θα έχει ο οδηγός σημαντική μείωση στις επιδράσεις των περιδινήσεων από τον μπροστινό του.

Η ροή του αέρα θα αυξήσει την κάθετη δύναμη λόγω του πιο ψηλού και μεγαλύτερου σε μήκος διάχυτη, αλλά και σε συνάρτηση με το πτερύγιο καρχαρία του μονοθεσίου και των μεγαλύτερων Bargeboards.

Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Launch, 2017, F1 W08 EQ Power+ ; Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Launch, 2017, F1 W08 EQ Power+;

Οι ομάδες

Πρώτο φαβορί και φέτος είναι η Mercedes, αλλά τα ασημένια βέλη έχουν χάσει σημαντικό πλεονέκτημα από την κόκκινη αρμάδα των Ιταλών. Η Ferrari δείχνει να βρίσκει τα πατήματα της από πολύ νωρίς φέτος και η SF70H χλιμιντρίζει χαρούμενα. Υπολογίσιμη δύναμη είναι και οι περσινοί δευτεραθλητές της RedBull. Το μοναδικό μειονέκτημα που μπορεί να έχουν, είναι η έλλειψη εμπειρίας των οδηγών της, στην ραγδαία εξέλιξη των μονοθεσίων και στην γρήγορη αντίληψη λαθών κατά τις δοκιμές.

FW4018banner

Οι οδηγοί

Ο Χαμιλτον είναι ο νούμερο ένα υποψήφιος διάδοχος για τον θρόνο του Πρωταθλητή. Ο Βρετανός οδηγός έχει ωριμάσει οδηγικά και έχει βελτιωθεί σε πολλά μέρη της οδήγησης του. Κρατά όμως χαμηλό καλάθι μιας και η Ferrari δείχνει πολύ καλά στοιχεία και είναι πολύ κοντά στην γερμανική ομάδα.

Μπορεί ο Φέτελ να είναι τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά τίποτα δεν του δίνει το δικαίωμα να είναι ο leader σε μια ομάδα που είναι ομόσταυλος του είναι ο τελευταίος πρωταθλητής των Ιταλών, ο Κίμι Ράικονεν.

Προβάδισμα επίσης, τουλάχιστον για την πρωτιά στην ομάδα του στους πρώτους αγώνες, φαίνεται να έχει και ο Ρικιάρντο, λόγω πιο συντηρητικής συμπεριφοράς σε ακαριαίες οδηγικά καταστάσεις.

Μπότας, Χουλκενμπεργκ, Αλόνσο, Πέρες και Μάσα θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν πρώτα τα όρια των μονοθέσιων τους και μετά τα δικά τους. Σε αυτό το κομμάτι η Williams είναι καλύτερο σκαλοπάτι ανάδειξης (μέχρι στιγμής).

Έτσι λοιπόν ξεκινά η χρονιά…

Τότε είπε και γεννήθηκεν η Φόρμουλα

Και είδα και θαύμασα

Και στην μέση της έσπειρε κόσμους μικρούς κατ εικόνα και ομοίωση του

Ίπποι πέτρινοι με την χαίτη ορθή …

Κάθε λέξη και από ένα κινητήρα

Για να σου φέρνει την άνοιξη μέσα στο θέρος…

thumbnail_image1



Facebook Comments