Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Ford Mondeo

17 Μαΐ 2015

Δοκιμή: Ford Mοndeο

Υψηλή τεχνολογία, για οικογενειακή άνεση, σε προσιτή τιμή.

Του Χάρη Θεοφράστου Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

γράφει ο Χάρης Θεοφράστου

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

 

Η πρώτη μας γνωριμία έγινε το περασμένο Οκτώβριο στην Ισπανία (link), και με είχε εντυπωσιάσει η εξέλιξη της ναυαρχίδας της Ford.

Οδηγώντας το τώρα, στο ιδιαίτερο οδικό δίκτυο της χώρας μας, επιβεβαίωσα ότι πρόκειται για ένα άνετο, σύγχρονο και πολύ ολοκληρωμένο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Αποφασισμένο για την κορυφή της κατηγορίας του (και όχι μόνο).

Σχεδιαστικά έχει σαφώς αναβαθμιστεί. Τόσο εσωτερικά, όπου έχουμε εμφανής αναβάθμιση των υλικών, όσο και εξωτερικά, με χαρακτηριστικό την μάσκα στο εμπρός μέρος να κλείνει το μάτι στην Aston Martin.

Άνεση στο ταξίδι οδηγική συμπεριφορά που «κρύβει» τον όγκο του αλλά και πολύ εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα που εντυπωσιάζουν, ειδικά σε τόση ποσότητα (από οικονομικής απόψεως) αυτοκίνητα.

Εντυπωσιακά ευέλικτο (παρόλο τον όγκο του), στα κλειστά ελληνικά στροφιλίκια.

Έχουμε λοιπόν:

-Επαναστατικό «σκεπτόμενο» σύστημα φώτων LED.

-Για πρώτη φορά οι ζώνες των πίσω επιβατών( που συνήθως είναι παιδία) και κατά την σύγκρουση μετατρέπονται σε αερόσακους.

-Συστήματα προστασίας πεζών (ιδιαίτερα χρήσιμα στην χώρα μας).

Και πάρα πολλές τεχνολογίες που λειτουργούν καταλυτικά τόσο στην ενεργητική όσο και στην παθητική ασφάλεια. (Δείτε σχετικά link)

Το νέο Mondeo διατίθεται σε δύο αμαξώματα, πεντάθυρο και Στεϊσον-Βαγκον. Οι κινητήρες του, βενζίνης 1500 και 2000 κ.ε. με 1600 και 240 ίππους αντίστοιχα, ενώ οι diesel είναι 1,5 lit με 115 άλογα και 2,0 lit με 150. Σε λίγο αναμένεται και ο περίφημος 1000αρης κινητήρας με τα 125 άλογα. (Πολύ θελκτικός για την ελληνική πραγματικότητα).

Η τιμή του ξεκινά από 21.750€ για τον 1000αρι και 23.645€ για τον 1600αρι diesel. Τιμές, κατά την γνώμη μου, πολύ δελεαστικές για όσα προσφέρει το νέο Ford Modeo. Και βέβαια υπάρχει και η δυνατότητα να αποκτηθεί, με χρηματοδότηση, μέσω της Ford Credit.

Τα καταφέρνει η κούρσα στα βουνά;

Τα καταφέρνει η κούρσα στα βουνά;

Άνετα !

Άνετα !

Άνετο και λειτουργικό το εμπρός μέρος

Άπλετος χώρος για τους πίσω επιβάτες, με ιδιαίτερη φροντίδα στα παιδιά και την ασφάλεια τους.

 

Χώρος (πολλών) αποσκευών..541 λίτρα.

FM_50

Μια πολύ πρωτότυπη εμπειρία ήταν η επίσκεψη μας και η ξενάγηση στα μεταλλεία του Παρνασσού.

Κάτω από τις κλασσικές διαδρομές του (πάλαι ποτέ) Ράλλη «Ακρόπολις», υπάρχουν άλλες, υπόγειες ειδικές διαδρομές. Τα μεταλλεία του βωξίτη που λειτουργούν εδώ και 100 χρόνια. Προκειμένου παίρνουμε την πρώτη ύλη για το αλουμίνιο.

Μια πρωτόγνωρή αίσθηση 200 μέτρα κάτω από τη γη, σε ένα πραγματικά «βαρύ» περιβάλλον εργασίας. Ειδικά η μετακίνηση με το βαγονέτο δεν ενδείκνυται σε κλειστοφοβικούς.

Παρέα μεταλλωρύχων εν ώρα εργασίας και selfie 200 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης.



Facebook Comments