Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Τίτλοι τέλους για το εργοστάσιο της Ford στην Αυστραλία

10 Οκτ 2016

Τίτλοι τέλους για το εργοστάσιο της Ford στην Αυστραλία

το τελευταίο Falcon βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στη Μελβούρνη

Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016 και μετά από 91 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων της Ford στην Αυστραλία, κατασκευάστηκε το τελευταίο Falcon στη Μελβούρνη.

ford-falcon-production-end-in-melbourne

Ένα μπλε Ford Falcon XR6 ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Broadmeadows της Αυστραλίας. Συνολικά μέσα στα 56 χρόνια κατασκευής των Falcon παρήχθησαν 3,8 εκατομμύρια μονάδες του συγκεκριμένου μοντέλου.

Το κλείσιμο της παραγωγής θα κοστίσει 600 θέσεις εργασίας ενώ η Ford ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει την έρευνα και εξέλιξη νέων μοντέλων στο τοπικό σχεδιαστικό της κέντρο, τα οποία θα παράγονται σε άλλες χώρες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία της Αυστραλίας που άλλοτε γνώριζε άνθιση, περνά μια από τις πιο δύσκολες περιόδους στην ιστορία της. Εκτός από την Ford, η General Motors κλείνει σύντομα τη γραμμή παραγωγής της θυγατρικής Holden, ενώ η Toyota ετοιμάζεται επίσης να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων στην Αυστραλία, μέσα στο 2017.

Ενδεικτικό της μεγάλης κρίσης πωλήσεων των μεγάλων σεντάν στη χώρα, είναι οι πωλήσεις του Ford Falcon που από 89,679 μονάδες το 1995 (εκδόσεις sedan, wagon, van και Ute) έπεσαν σε μόλις 8.592 μονάδες το 2015.

holden-commodore-ss-ford-falcon-xr8-115-e1419205850449

Η “μάχη” στον χoρό των πωλήσεων μεταξύ Holden Commodore (αριστερά) και Ford Falcon (δεξιά), περνά στην ιστορία από το 2017, με το τέρμα της παραγωγής και των δύο ιδιαίτερα εμπορικών σεντάν που σχεδιάζονταν και κατασκευάζονταν εξ’ολοκλήρου στην Αυστραλία.

H Ford Αυστραλίας ετοίμασε το παρακάτω βίντεο που παρουσιάζει την ιστορία εξέλιξης και παραγωγής μοντέλων της, από το πρώτο της εργοστάσιο που άνοιξε στις 31 Μαρτίου του 1925 μέχρι το σύγχρονο κέντρο έρευνας και εξέλιξης που θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε παγκόσμια κλίμακα.

 

 



Facebook Comments