Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η VW σκέφτεται να πουλήσει τη Lamborghini (;)

12 Οκτ 2019

Η VW σκέφτεται να πουλήσει τη Lamborghini (;)

Ή είναι απλά φήμες όπως με την περίπτωση της Ducati

Αν και το τελευταίο χρονικό διάστημα τα πράγματα για την εταιρία από τη Σαντ Aγκάτα πηγαίνουν αρκετά καλά από οικονομικής άποψης, φαίνεται ότι η ιδιοκτήτρια VW σκέφτεται διαφορετικά. Η εμπορική επιτυχία της Urus έδωσε μεγάλη οικονομική ανάσα και έφερε πολλούς νέους πελάτες που δεν θα έρχονταν ποτέ στη Lambo με τα υπάρχοντα supercar μοντέλα τύπου Aventador και Huracan.

Το πρόβλημα όμως βρίσκεται στα κεντρικά του Wolfsburg και τους μάνατζερ που ως συνήθως αποφασίζουν μόνο με βάση τα ψυχρά οικονομικά πλάνα και όχι τους συναισθηματισμούς. Έτσι, ο CEO της VW Herbert Diess, σχεδιάζει να αναπτύξει γενικότερα το γκρουπ βάζοντας στόχο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια η αξία του ομίλου να αγγίζει τα 200 δισεκατομμύρια ευρώ. Για τη χρονιά που διανύουμε η αξία του γκρουπ τιμάται στα 81 δις ευρώ θέτοντας πολύ ψηλά τον πήχη.

Το θέμα με τη Lamborghini είναι ότι όσο κρατούνται ψηλά οι πωλήσεις της Urus η φημισμένη ιταλική φίρμα δεν κινδυνεύει να… βρεθεί εκτός ομίλου. Σε διαφορετική περίπτωση ο Diess θα βάλει πωλητήριο, είτε απευθείας σε κάποια τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία είτε μέσω του χρηματιστηρίου και την άμεση διάθεση προς αγορά μετοχών της Lambo. Κάτι αντίστοιχο με τη Ferrari και την FCA δηλαδή.

Αν κρίνουμε από την μη αντικατάσταση της «γερασμένης» πλέον Aventador που είναι στην αγορά εδώ και πολλά χρόνια και τη συνεχή αναβολή της παρουσίασης της νέας γενιάς που τώρα έχει ορίζοντα το 2024, καταλαβαίνουμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Επίσης η facelift έκδοση της Huracan παρουσιάστηκε μόλις τώρα αντί να αλλαχθεί το μοντέλο που κυκλοφορεί από το 2014.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα της ανανέωσης των μοντέλων της Lamborghini βρίσκεται στην εξέλιξη του κλασικού V12 κινητήρα – συμβόλου της εταιρίας και το κόστος που απαιτείται για τον περιορισμό των καυσαερίων για τις νόρμες του Euro7 που έρχεται. Η λύση που προτείνεται είναι η χρήση υβριδικού ηλεκτρικού μοτέρ και ο περιορισμός των κυλίνδρων σε 8, απορρίπτοντας όμως έτσι την ίδια την ιστορία της Lambo!

Άλλωστε μια Aventador με έναν mild hybrid V8 κινητήρα δε θα διέφερε από το «συρφετό» των υπόλοιπων supercars με παρόμοια μοτέρ. Μάλλον κάποιοι θα χαμογελούν πονηρά στο Gaydon της Βρετανίας…

Team Ε.Τ.

Facebook Comments