Menu

Αυτή η δημοπρασία με hypercars ζαλίζει

Ένα απολαυστικό βίντεο με το νέο Audi RS6 (video)

H Pogea Racing απογειώνει την Alfa Romeo 4C

Μία Ferrari 360 Modena σε χωμάτινο ράλι; (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

H σωστή διατροφή του οδηγού

24 Ιούλ 2019

H σωστή διατροφή του οδηγού

Καλοκαίρι έχουμε και οι εξορμήσεις στην παραλία επιβάλλονται γιατι ως άνθρωποι πρέπει και εμείς να δροσιστούμε και να χαλαρώσουμε. Το αμάξι είναι το κυριότερο μέσο των κοντινών ή λίγο μεγαλύτερων μετακινήσεων μας και όπως σε αυτό βάζουμε καύσιμο για να μας πάει πρέπει να βάλουμε καύσιμο και στους εαυτούς μας, τους οδηγούς, για να μπορέσουμε να φτάσουμε με ασφάλεια.

Ποιες είναι όμως οι τροφές που πρέπει να τρώει κάποιος ή που δεν πρέπει κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με το αυτοκίνητο. Η Dr Mari Carmen Lopez της Seat Cars Medical μας δίνει τις απαντήσεις που χρειαζόμαστε.

Ο μέσος οδηγός καταναλώνει περίπου 1.000 με 1.350 kcal κατά τη διάρκεια της οδήγησης και γι’ αυτό το λόγο δεν θα πρέπει να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες φαγητού. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη θερμίδων είναι περίπου 2.000 με 2.500 kcal όταν έχουμε ταξίδι να κάνουμε αλλά από την άλλη ποτέ δεν πρέπει να μένουμε νηστικοί γιατί μπορεί να έχουμε ζαλάδες.

Το μυστικό είναι μικρά γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι μεγάλα γεύματα καθώς οδηγούν σε υπνηλία, κοιλιακούς πόνους, καούρα και αέρια, συμπτώματα που μεταβάλλουν την ικανότητά του οδηγού να συγκεντρώνετε έως και 10%.

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε

Τα τρόφιμα που δεν πρέπει να βάλουμε στο στόμα μας πριν οδηγήσουμε είναι τα τηγανιτά, τα πικάντικα και οι σάλτσες ενώ πρέπει να αποφεύγουμε τα ζυμαρικά, το ρύζι και τα φασόλια καθώς προκαλούν φούσκωμα και εκτός αυτού, χωνεύονται εύκολα και μας κάνουν να αισθανόμαστε πεινασμένοι πολύ σύντομα. Επίσης και τα κίτρινα φρούτα, τα κρεμμύδια και οι ντομάτες μπορεί να μας δημιουργήσουν πρόβλημα.

Να πίνουμε πολύ νερό

Ο οδηγός πρέπει να καταναλώνει αρκετό νερό καθώς σύμφωνα με μία έρευνα του Loughborough University (UK) και του European Hydration Institute οι οδηγοί που διψάνε και δεν είναι καλά ενυδατωμένοι έχουν παρόμοιες αντιδράσεις με αυτούς που έχουν πιει τέσσερα ποτήρια κρασί όπως μειωμένα αντανακλαστικά και ακούσιες αλλαγές λωρίδας.

Νερό, χυμοί ή και αναψυκτικά μπορούν να βοηθήσουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενώ και ο καφές και το τσάι ενδείκνυνται για να μας κρατήσουν σε εγρήγορση. Σύμφωνα με την ίδια τα ενεργειακά ποτά δεν θα πρέπει να καταναλώνονται πριν ή κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Φαγητό κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει ρητά την κατανάλωση τροφίμων από τον οδηγό την ώρα που οδηγάει αλλά σύμφωνα με έρευνα η προσοχή του και ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται έως και 44%.

Συμπέρασμα

Πολύ νερό, ελαφριά φαγητά και αρκετές στάσεις για να τρώμε και να ξεκουραζόμαστε. Καλό καλοκαίρι να έχουμε και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα

Facebook Comments