Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η νέα γκάμα της Fiat

18 Αυγ 2015

Η νέα γκάμα της Fiat

Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της με την οποία χωρίζει τη γκάμα της σε δύο σκέλη

Γνωρίζαμε εδώ και καιρό ότι η Fiat στηρίζει το μέλλον της σε δύο οικογένειες μοντέλων, με τη μία βασισμένη στο δημοφιλές 500 και η άλλη στο πρακτικό Panda. Η ιταλική εταιρεία προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα σε αυτή τη λογική, διαχωρίζοντας τη γκάμα της για την Ευρωπαική αγορά σε δύο σκέλη – στο “Emotional” δηλαδή το συναισθηματικό και στο “Rational” που μεταφράζεται ως λογικό.

Με αυτή την έξυπνη κίνηση γνήσιας “ιταλικής” στρατηγικής, η Fiat προσπαθεί να εισέλθει ανταγωνιστικά σε δύο ιδιαίτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην Ευρωπαική αγορά, τα near-premium μικρά και μικρομεσαία και τα ποιοτικά budget-cars.

fiat-news-5thsug-018

Η εικόνα τα λέει όλα – η διχοτόμηση της γκάμας της Fiat είναι γεγονός.

Η γκάμα των μοντέλων που θα ανήκει στο “Emotional” κομμάτι, θα αποτελείται από τα γνωστά 500, 500L και 500X αλλά και από δύο νέα μοντέλα που αναμένεται να παρουσιαστούν μέσα στο επόμενο έτος: μια νέα μεγαλύτερη και πεντάθυρη έκδοση του 500 (που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του 500Χ και θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Mini Cooper) αλλά και το πολυαναμενόμενο Fiat 124 Spider (ένα μικρό roadster που θα μοιράζεται κοινή πλατφόρμα με το Mazda MX-5). Όπως είναι λογικό η Abarth θα εκμεταλευτεί πλήρως τα Emotional μοντέλα της Fiat αφού οι ισχυρές εκδόσεις σε αυτές τις κατηγορίες σχεδόν επιβάλλονται.

5058666122097189467

Το πρόσφατα ανανεωμένο 500 είναι η πηγή της Emotional πλευράς της Fiat

p02c65rf

To Fiat 500X, ένα μικρομεσαίο SUV με στυλ και ιταλική φινέτσα

Από την άλλη μεριά, τα δύο κύρια χαρακτηριστικά του “Rational” μέρους της γκάμας θα είναι η λειτουργικότητα και η καλή σχέση τιμής-αξίας. Από τα μέχρι στιγμής μοντέλα αυτές τις προδιαγραφές καλύπτουν τα Panda, Panda 4×4 και Panda Cross αλλά και το νέο sedan Aegea το οποίο θα συνοδευτεί από μια μικρομεσαία hatchback έκδοση (αντικαταστάτη του Bravo) όπως και ένα πρακτικό station wagon. Μία ακόμη σημαντική προσθήκη στο Rational κομμάτι της Fiat θα έρθει με τον αντικαταστάτη του Punto που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016, θα ανήκει στην κατηγορία B-segment (σουπερμινι) και ίσως αποτελεί αναβίωση του Uno.

Συνολικά τα Rational μοντέλα δε θα στοχεύουν budget εταιρείες όπως Dacia ή Lada αλλά περισσότερο εμπορικές εταιρείες όπως η Skoda και η Hyundai-Kia. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι διαθέσιμα σε ένα πακέτο εξοπλισμού με τους αγοραστές να επιλέγουν ανάμεσα σε 2 διαφορετικούς κινητήρες και 4 διαφορετικά χρώμματα.

2014_fiat_panda_first_drive_01_1-1025-mc-819x819

Η τρίτη γενιά του Panda πάει πολύ καλά εμπορικά και αναμένεται να αντικατασταθεί το 2018

Fiat-Aegea-front-quarters-at-the-2015-Istanbul-Motor-Show

To Fiat Aegea, το αναβαθμισμένο μικρομεσαίο sedan που κέντρισε τα βλέμματα στη φετινή έκθεση της Κωνσταντινούπολης και θα κατασκευάζεται στη γειτονική Τουρκία.

Η Fiat που κατά καιρούς έφτασε κοντά στην κατάρρευση αλλά κατάφερε σταθεί στα πόδια της χάρη στην εμπορική επιτυχία των μοντέλων της (Uno, Punto, Panda, 500 κτλ), φαίνεται πως πηγαίνει πολύ καλά φέτος, με το Panda και το 500 να κατέχουν το 28% των συνολικών πωλήσεων της μικρότερης κατηγορίας A-Segment, το 500L να κατέχοντει το 24% των συνολικών πωλήσεων της κατηγορίας mini-MPV, και το 500X να πραγματοποιεί δυνατό ξεκίνημα με 37.000 πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

fiat-news-5thsug-019

Στην εικόνα βλέπουμε τις μελλοντικές εκθέσεις της Fiat που αναμένεται να χωριστούν στη μέση

Πηγή: Autocar.com



Facebook Comments