Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Αγωνιστική Ferrari 488 Challenge

05 Δεκ 2016

Αγωνιστική Ferrari 488 Challenge

το νέο αγωνιστικό για το πρωτάθλημα Ferrari Challenge

H Ferrari παρουσίασε χθες στη Daytona την 488 Challenge – το 7ο κατα σειρά αγωνιστικό μοντέλο με το οποίο διάφοροι ιδιώτες θα συμμετέχουν στο εργοστασιακό πρωτάθλημα Ferrari Challenge. Η διοργάνωση μετρά περισσότερους από 1000 αγώνες σε τρεις ηπείρους, με 1000 οδηγούς να λαμβάνουν μέρος από το 1992 μέχρι και σήμερα.

ferrari-488_challenge-2017-1600-01

Η νέα 488 Challenge αντικαθιστά την απερχόμενη 458 Challenge EVO και είναι το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο αγωνιστικό μοντέλο της Ferrari μιας και χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα 3.9 λίτρων ενώ έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις σε σασί, ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμική.

ferrari-488_challenge-2017-1600-02

Στο πίσω μέρος η μεγάλη φτερούγα θυμίζει την αγωνιστική 488 GTE που τρέχει στο πρωτάθλημα FIA World Endurance Championship ενώ νέες είναι και οι εισαγωγές αέρα για ψύξη του κινητήρα και των φρένων.

ferrari-488_challenge-2017-1600-03

Μπροστά, το νέο καπό, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το νέο σπλίτερ και οι αεροτομές επιτρέπουν αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης και παράλληλα βελτιώνουν την αποδοτικότητα κατα 7%. Αισθητικά, η 488 Challenge είναι “διαβολική” με τα καλυμμένα φωτιστικά σώμματα να φέρνουν στο μυαλό την κορυφαία FXX.

ferrari-488_challenge-2017-1600-04

Το σύστημα Slip Slip Control (SSC) σε συνδυασμό με το Traction Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff3 βελτιώνουν το κράτημα του μοντέλου στην πίστα και ενισχύουν τις επιταχύνσεις στην έξοδο των στροφών. Στο “πολεμικό” και σπαρτιάτικο εσωτερικό τρεις διακόπτες βοηθούν τον οδηγό να ελέγχει τις ρυθμίσεις και να προσαρμόζει το όχημα στο προσωπικό του στυλ.

ferrari-488_challenge-2017-1600-05

Χάρη στην κοντύτερη κλιμάξωση του κιβωτίου F1 DCT και τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, το όχημα μπορεί να επιταχύνει απο στάση μέχρι το όριο του στροφομέτρου στην 4η ταχύτητα σε μόλις 6 δευτερόλεπτα…Ενδεικτικό των βελτιώσεων είναι πως το νέο μοντέλο είναι κατα 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο από το απερχόμενο στην πίστα του Fiorano.

 

 



Facebook Comments