Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Νέο Land Rover Defender 90 και 110

Νέα Ferrari 812 GTS

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Πρόταση σύγκλισης των προδιαγραφών ασφαλείας σε Αμερική και Ευρώπη

15 Ιούλ 2016

Πρόταση σύγκλισης των προδιαγραφών ασφαλείας σε Αμερική και Ευρώπη

μεγάλο το κόστος της ανούσιας διαφοροποίησης σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Center for Automotive Research (διαβάστε εδώ ολόκληρο το pdf) η οποία έγινε για λογαριασμό των αυτοκινητοβιομηχανιών, το κόστος που απαιτείται για συμμόρφωση των νέων μοντέλων μιας εταιρείας με τις διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας σε Η.Π.Α. και Ευρωπαική Ένωση, μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 2.26 δισεκατομμύρια δολλάρια ετησίως, κάτι που υποδεικνύει την ανάγκη για μια ευρύτερη συμφωνία.
AR-160719927

Στην εικόνα βλέπετε τα 26 σημεία που απαιτούν διαφοροποιήσεις για να μπορέσει ένα Ευρωπαικό μοντέλο να κυκλοφορήσει και στην Αμερική (και αντίστροφα). Στην Ευρώπη, η κομισιόν είναι υπεύθυνη για τον ορισμό των προδιαγραφών ασφαλείας, ενώ στην αμερική η NHTSA (National Higway Traffic Safety Administration)

Το επιπλέον κόστος αφορά την ανάγκη σχεδιασμού διαφορετικών παραμέτρων στον εξοπλισμό ασφαλείας που ικανοποιούν την εκάστοτε νομοθεσία, κάτι που οδηγεί σε ελαφρώς διαφοροποιημένες εκδόσεις αμερικανικών ή ευρωπαικών προδιαγραφών για το ίδιο μοντέλο. Αυτές οι διαφορές κόστισαν από 1.68 δις δολλάρια μέχρι και 2.26 δολλάρια σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία μόνο για το 2014 και στο τέλος επιβαρύνουν την τσέπη των καταναλωτών.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποστηρίζουν πως θα έπρεπε οι κανονισμοί να συγκλίνουν ώστε να αποφευχθεί αυτή η οικονομική επιβάρυνση που στο τέλος περνά στον καταναλωτή ενώ δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, μιας και οι δύο τύποι αυτοκινήτων, προσφέρουν τελικά τα ίδια επίπεδα ασφάλειας στους επιβάτες τους.

Αυτή την εβδομάδα διεξάγεται ο 14ος γύρος συζητήσεων μεταξύ διαπραγματευτών από Η.Π.Α. και Ευρωπαική Ένωση. Όπως είναι λογικό οι κατασκευαστές αυτοκινήτουν πιέζουν τους εμπλεκόμενους να συμφωνήσουν σε ένα ενιαίο νομοθετικό πλαίσιο που θα επέτρεπε στα οχήματα να πωλούνται και στις δύο πλευρές του ατλαντικού χωρίς την ανάγκη μετατροπών. Σημαντικό είναι επίσης να χτιστεί μια κοινή στρατηγική για τα αυτόνομα οχήματα τα οποία θα κατακλύσουν τους δρόμους και των δύο ηπείρων στο κοντινό μέλλον.

Toyota Corolla US vs EU

Επάνω, ένα Toyota Corolla (US) αμερικανικών προδιαγραφών και κάτω ένα Toyota Corolla (EU) ευρωπαικών προδιαγραφών. Φυσικά μερικές αισθητικές αλλαγές αποτελόυν και στρατηγική απόφαση κάποιων εταιρειών ώστε να ικανοποιούν καλύτερα το εκάστοτε απευθυνόμενο κοινό.



Facebook Comments