Menu

Continental WinterContact TS 860 S

Το VW Golf και οι 7+1 ξεχωριστές εκδόσεις του

Porsche 911 S εναντίον Tesla Model 3 (video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Έτοιμο το λάστιχο χωρίς αέρα από την Bridgestone

27 Απρ 2017

Έτοιμο το λάστιχο χωρίς αέρα από την Bridgestone

Η τεχνολογία θα εφαρμοστεί πρώτα στα ποδήλατα

Τα λάστιχα είναι το Α και το Ω στην ασφάλεια του αυτοκινήτου και της μηχανής και γενικά σε ότι κινείται πάνω σε ρόδες. Εκτός από την φθορά λόγω χρήσης, το μόνο πράγμα που μας απασχολεί στα ελαστικά είναι οι περιπτώσεις που τρυπάνε και χάνουν τον αέρα τους.

Αν και δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος της εξέλιξης και ανάπτυξης νέου τύπου ελαστικών, όπως τα ελαστικά χωρίς αέρα, αλλά τουλάχιστον είναι το στοιχείο που γίνεται άμεσα αντιληπτό από εμάς κυρίως αν οδηγάμε ποδήλατο ή μοτοσικλέτα. Τα ελαστικά χωρίς αέρα δεν είναι όμως κάτι νέο, καθώς εδώ και μερικά χρόνια έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε πειραματικό στάδιο αρκετά πρωτότυπα ελαστικά.

bridgestone-air-free-concept-tires

Η Bridgestone είναι μία από τις εταιρείες που παρουσίασε πριν μερικά χρόνια το δικό της ελαστικό χωρίς αέρα και σήμερα δηλώνει πως είναι έτοιμη να το βγάλει σε μαζική παραγωγή μέχρι το 2019.

bridgestone-air-free-concept-tires (1)

Το ελαστικό αυτό είναι αποκλειστικά για ποδήλατα και σύμφωνα με την εταιρεία, το Air Free Concept όπως το ονομάζει, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης από τα συμβατικά ελαστικά και το κυριότερο, δεν θα ταλαιπωρήσει ποτέ κανέναν ποδηλάτη χάνοντας αέρα. Η Bridgestone, χρησιμοποιεί μια μοναδική δομή ακτίνων που κρατάνε το ελαστικό ενώ τα υλικά του, οι ρητίνες και το καουτσούκ που είναι κατασκευασμένο, είναι όλα ανακυκλώσιμα.

Ο απώτερος σκοπός βέβαια αυτής της τεχνολογίας, είναι να περάσει στο μέλλον και στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες. Σύμφωνα με την Bridgeston, όταν η τεχνολογία με τα ελαστικά χωρίς αέρα, εφαρμοστεί στην αυτοκινητοβιομηχανία, θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, καθώς είναι ελαφρύτερα ενώ συγχρόνως απαλλάσσεται το αυτοκίνητο και από το βάρος της ρεζέρβας καθώς επίσης παρουσιάζει και μικρότερες αντιστάσεις κατά την κίνηση από το συμβατικό ελαστικό.



Facebook Comments