Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Έρευνα: Οι πιο αξιόπιστες και οι λιγότερο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

23 Φεβ 2017

Έρευνα: Οι πιο αξιόπιστες και οι λιγότερο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων

Η Lexus πάλι στην κορυφή της αξιοπιστίας

Η J.D. Power and Associates, εταιρεία που ειδικεύεται στις μελέτες αξιοπιστίας όλων των μοντέλων αυτοκινήτων, έβγαλε και φέτος τη λίστα με τα πιο αξιόπιστα και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. Στην εν λόγω έρευνα πήραν μέρος 35.186 πρώτοι ιδιοκτήτες οχημάτων στις Η.Π.Α μετά από 3 χρόνια χρήσης του οχήματός τους, από το 2014 μέχρι σήμερα.
Στην πρώτη θέση για ακόμα μία φορά, όπως συμβαίνει τα τελευταία έξι χρόνια, βρέθηκε η Ιαπωνική Lexus, ισοβαθμώντας όμως με την Porsche. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Toyota, ενώ η Buick είναι στην τέταρτη θέση με την πρώτη πεντάδα να κλείνει η Mercedes. Το FCA group δεν τα πήγε καθόλου καλά, καθώς τέσσερις από τις πέντε μάρκες που ήταν στην λίστα πάτωσαν, με την Jeep να είναι προτελευταία και την Fiat τελευταία στη σχετική λίστα.
Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται η κατάταξη όλων των εταιρειών ανάλογα με το πόσα προβλήματα παρουσιάζονται ανά 100 αυτοκίνητα της μάρκας.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-1-e1487798980234

Ανά κατηγορία τώρα τα πιο αξιόπιστα μοντέλα είναι αυτά της Toyota και της lexus μαζί καθώς ήταν στην κορυφή σε 10 από τις 18 κατηγορίες οχημάτων.

Αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες τα τρία πιο αξιόπιστα μοντέλα ανά κατηγορία.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-2-e1487799141253

Οι βλάβες με τη μεγαλύτερη συχνότητα που αντιπροσωπεύουν πλέον το 22% των προβλημάτων εντοπίζονται στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως και στο σύστημα πλοήγησης. Επίσης, η συνδεσιμότητα του Bluetooth είναι ένα πρόβλημα που συχνά αναφέρουν οι ιδιοκτήτες.

jd-power-Vehicle-Dependability-Study-3-e1487799069121

Στη λίστα με τις 10 κυριότερες βλάβες βρίσκονται φέτος τα προβλήματα με την μπαταρία καθώς 44% περισσότεροι ιδιοκτήτες σε σχέση με πέρυσι παραπονέθηκαν γι αυτό.

Τα υπόλοιπα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα, στο σύστημα μετάδοσης, στον κλιματισμό και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Το 2017 ο μέσος όρος των προβλημάτων αυξήθηκε σε 156 βλάβες ανά εκατό οχήματα από 152 που ήταν το προηγούμενο έτος.

Πάντως, πάνω από το 40% των ιδιοκτητών ανέφερε πως δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το όχημά του.



Facebook Comments