Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

DS E-Tense Concept

26 Φεβ 2016

DS E-Tense Concept

Ένα εντυπωσιακό ηλεκτροκίνητο coupe σε μορφή πρωτοτύπου από την DS

Ένα χρόνο μετά την ανεξαρτητοποίηση της DS από την μητρική Citroen, η εταιρεία παρουσιάζει στη Γενεύη ένα ηλεκτρικό coupe GT, το E-tense Concept συνεχίζοντας την προσπάθεια δημιουργίας μιας νέας σχεδιαστικής ταυτότητας που θα ενισχύσει την premium εικόνα των μοντέλων της.

Citroen-DS_E-Tense_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_01

Ο σχεδιασμός του E-Tense χαρακτηρίζεται από καμπύλες, επιθετικές γραμμές και πολλά κοψίματα. Τα ενεργά φωτιστικά σώμματα DS Active LED Vision που παραπέμπουν σε κοσμήματα, περιστρέφονται μέχρι και 180°, καλοσωρίζουν τον οδηγό, διαθέτουν λειγουργία για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο ενώ δημιουργούν ένα πιο πλατύ φάσμα φωτός σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας όπως βροχή, χιόνι ή ομίχλη. Εντυπωσιακή και η διαμόρφωση της γρίλιας που έχει κατασκευαστεί με τεχνολογία 3D εκτύπωσης.

Avant-Garde σχεδιασμός και τεχνολογία αιχμής είναι τα δύο κεντρικά στοιχεία των μοντέλων της DS. Το αμάξωμα βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque σασί με το συνολικό βάρος της κατασκευής να φτάνει τα 1.800 κιλά.  Η γαλλική εταιρεία συμμετέχει φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula E και χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της στο πρωτότυπο, εξοπλίζοντας το με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 402hp και 516Nm ροπής. Χάρη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που έχουν τοποθετηθεί κάτω από το σασί, η αυτονομία του E-Tense φτάνει τα 310km (360km σε αστικό κύκλο).

Το όχημα είναι αθόρυβο και φιλικό στο περιβάλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ οι επιδόσεις του το τοποθετούν στην κατηγορία των GT υψηλών επιδόσεων. Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250km/h με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

wcf-ds-e-tense-concept-revealed-with-402-hp-electric-power-ds-e-tense-concept

Στο φουτουριστικό εσωτερικό συναντάμε υψηλής ποιότητας υλικά όπως ατσάλι και δέρμα ενώ σύμφωνα με την DS ο σχεδιασμός και η κατασκευή του πήρε 800 ώρες. Μια οθόνη αφής 10 ινστών στηρίζεται από τις σύνθετες φόρμες στο ταμπλό ενώ το ηχοσύστημα Focal Utopia με ψηφιακό σήμα έχει 9 ηχεία και συνολική ισχύ 640W. Παράλληλα ένα ειδικό σύστημα φιλτράρει τον αέρα καθαρίζοντας τον από οποιαδήποτε εστία μόλυνσης. Τέλος, ένα one-off ρολόι της BRM σχεδιασμένο αποκλειστικά για το πρωτότυπο μπορεί να φορεθεί στον καρπό ή να τοποθετηθεί στην κεντρική κονσόλα.

Citroen-DS_E-Tense_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_03

Με μήκος 4.72m, πλάτος 2.08m, ύψος 1.29m και ζάντες 20 ιτσών που φορούν ελαστικά MICHELIN Pilot Supersport (245/35 ZR 20 εμπρός και 305 /30 ZR 20), το E-Tense έχει αναλογίες κεντρομήχανου σπορ αυτοκινήτου. Δυστυχώς ένα ηλεκτροκίνητο coupe δεν είναι στα άμεσα σχέδια της DS για μαζική παραγωγή οπότε θα αργήσουμε να δούμε κάτι αντίστοιχο στους δρόμους.

Citroen-DS_E-Tense_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_04

Στο πίσω μέρος εντυπωσιάζει η διαμόρφωση της περιοχής κάτω από τα περίτεχνα φωτιστικά σώμματα που παραπέμπει στις καμπύλες της ιστορικής DS όπως και τα φλας που είναι τοποθετημένα στο τελείωμα της οροφής.

Citroen-DS_E-Tense_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_02

Όπως και το πρωτότυπο Divine DS (2014), το E-Tense (2016) δεν έχει πίσω παράθυρο, προσφέροντας άπλετη ελευθερία στους σχεδιαστές στο να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό πίσω μέρος. Η μεταλλική “σπονδυλική στήλη” που διατρέχει το αμάξωμα σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χρωμιωμένα μέρη, δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα διχρωμία με το μεταλικό πράσσινο Ametrine.



Facebook Comments