Menu

Η αναβίωση ενός θρύλου: BMW 530 MLE (+video)

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Επετειακό Abarth 695 70° Anniversario

Aston Martin DBS GT Zagato με 711 ίππους

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Renault Twingo 1.0 SCe 70

10 Δεκ 2015

Δοκιμή: Renault Twingo 1.0 SCe 70

Οδηγούμε το ξεχωριστό μικρό αυτοκίνητο της Renault στην τρίτη γενιά του με τον κινητήρα πίσω.

Ήταν Σεπτέμβριος του 1992 όταν η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault παρουσίασε στην Ευρωπαϊκή αγορά ένα λιλιπούτειο αυτοκίνητο πόλης όπου λίγο αργότερα έμελε να γίνει το νέο chic best seller αυτοκίνητο των Γάλλων. Το νέο αυτοκίνητο δεν είναι άλλο από το Renault Twingo που ήδη παρουσίασε την τρίτη γενιά του. Βέβαια το μοντέλο που προσφάτως είχα στα χέρια μου δεν ακολουθούσε την αρχική γραμμή δόμησής του καθώς από 3θυρο μεγάλωσε και έγινε πεντάθυρο, με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος κάτω από τον χώρο των αποσκευών, που δεν θυμίζουν πλέον κάτι από την χαμένη πολυμορφικότητα του αρχικού μοντέλου.

_tzertzevelis-7443

Καθαρόαιμο αυτοκίνητο πόλης με χαρακτήρα 5-πορτου hatchback ντιζαινάτο και ολίγον τι σπορ θα χαρακτήριζα το νεότατο look του νέου Renault Twingo όπου σε λίγο (τον Μάρτιο) θα σβήσει το πρώτο του κεράκι!

To όνομά του αυτοκινήτου TWINGO προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων Twist, Swing και Tango. Κινήθηκα αρκετά εντός των «τειχών» θα έλεγα της πόλης μας τόσο με αυτό όσο και με τους άλλους δύο ομόσταυλούς του, αλλά οι ξεχωριστές γραμμές και τα χρώματά του κατάφερναν να γυρίσουν αρκετά κεφάλια στο πέρασμά του, ιδιαίτερα κατά την νυχτερινή μου έξοδο βοηθώντας με να ξεχωρίζω ως άντρας παρ όλα τα 3,6 μέτρα που φτάνει το μήκος του αμαξώματός του. Και τελικά κατέληξα στο ηθικό συμπέρασμα πως το μέγεθος μετράει!

Εσωτερικό

Η μετακίνηση 4 ατόμων γίνεται με άνεση αρκεί να μην το παρακάνουμε. Άνετο και το πίσω κάθισμα που ο χώρος του μοιάζει σαν το κλουβί με τις «τρελές» όπου θέλουν να δραπετεύσουν και δεν μπορούν καθώς τα παράθυρα είναι πτυσσόμενα και δεν ανεβοκατεβαίνουν, στοιχείο ασφαλείας με πλήρη εφαρμογή, για τις μικρές ηλικίες. Στον εσωτερικό διάκοσμο υπάρχουν αρκετές και έξυπνες θήκες προκειμένου να νοιώσουν φιλόξενα οι επιβάτες του καθώς όλοι πλέον επιθυμούν να συνδεθούν με τα προσωπικά τους smartphone αρκεί να κατεβάσουν στο κινητό τους την εφαρμογή R&GO αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε μία παλέτα πολυμέσων που έχει και του πουλιού το γάλα! Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος με χωρητικότητα στα 188 λίτρα και σχετικά ρυχό κατώφλι.

Renault-Twingo_2015_1600x1200_wallpaper_38

Στο εσωτερικό που χωρά 4 ενήλικες, βρίσκουμε πολλές πρακτικές θήκες αντικειμένων. Ο σχεδιασμός είναι λιττός αλλά παράλληλα μοντέρνος και νεανικός!

_tzertzevelis-7415

Μπάνικο στο δρόμο και αρκετά ευέλικτο κινείται με άπλετη άνεση στα κέντρα των πόλεων, όπως της δικής μας Θεσσαλονίκης, που δεν βρίσκεις πουθενά παρκινγκ παρά μόνον κάποια μίνι ανοίγματα που έχουν απομείνει από το αναρχικό παρκάρισμα που ενστερνίζονται πολλοί από τους οδηγούς!

Κινητήρας – Συμπεριφορά

Καλά κυκλοφορούσα με στυλ και χαρακτήρα νεανικό χάρις τις όμορφες ταινίες που φέρει το αυτοκίνητο στα πλαινά του, αλλά το γκαζάκι που χρειαζότανε για να κάνει ακόμη ομορφότερο το άνω σύνολο, προερχόταν από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ του 1.0l χαμηλών ρύπων, που ποτέ δεν θα ακολουθεί ξωπίσω του το υπουργείο οικονομικών (ποτέ μην λες ποτέ), που αποδίδει 70 ίππους, που διακρίνεται για τον έντονο δυναμισμό του στοιχείο που είναι εμφανέστατο στην καθημερινή μετακίνηση του οδηγού που ξέρει να ξεχωρίζει. Μόλις 4,5 λίτρα ήταν η κατανάλωση που έδειξε στο ταμπλό μας το αυτοκίνητο κατά την κίνηση του μέσα στο κέντρο της πόλης. Εκτός πόλεως η κατανάλωσή του πέφτει πολύ χαμηλά ,τόσο που νομίζεις ότι δεν καίει τίποτε. Στο κράτημά του είναι αρκετά καλό με το σύστημα ευστάθειας να έχει τον πρώτο λόγο όταν το παρακάναμε λιγουλάκι στα εσάκια της άνω πόλης.

Επίλογος

Στον επίλογο θα έλεγα, πώς… αυτό το μικρό μεγάλο μίνι αυτοκίνητο μου έκανε καλή εντύπωση γιατί απλά συνδύαζε πολύ εργονομικά την μετακίνησή μου στο κέντρο της πόλης και είχε και στυλ αριστοκρατικό. Το κόστος απόκτησής του ξεκινάει από 9.490€ με απόσυρση και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Παντελής Τζερτζεβέλης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 999cc
Ισχύς: 70 PS/ 6000 rpm
Ροπή: 9,1 kgm/ 2850rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Κίνηση: στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 14,5”
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 4,5 lt/100 km (εντός πόλης)
Εκπομπές CO2: 95 g/km
Διαστάσεις: 3.495 x 1.665 x 1.554 mm
Χώρος αποσκευών: 185 lt
Bάρος: 865 kg

_tzertzevelis-7405

Το Twingo ανήκει στη μικρότερη κατηγορία A-Segment, συγγενεύει από άποψη πατώματος με το Smart Forfour, και απέναντί του βρίσκει το Fiat Panda, την τριάδα των μοντέλων VW Up!, Seat Mii και Skoda Citigo, την άλλη συμμαχία των Toyota Aygo, Peugeot 108 και Citroen C1, τα Kia Picanto και Hyundai i10 αλλά και το Suzuki Celerio. Όπως βλέπετε είναι μια δημοφιλής κατηγορία με πολλούς μνηστήρες να διεκδικούν το θρόνο!

_tzertzevelis-7464

Ένα όμορφο μικρό που ταιριάζει γάντι στους νέους του σήμερα, αφού μπορεί να μεταφέρει αυτούς και την παρέα τους, ιδιαίτερα οικονομικά και με στυλ μέσα στην πόλη.

_tzertzevelis-7404-2

Το Twingo εκπέμπει μόλις  95 g CO2 ανά χιλιόμετρο, και απαλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας (τουλάχιστον προς το παρών!)



Facebook Comments