Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Renault Kadjar 1.5dci 110hp

23 Ιούλ 2016

Δοκιμή: Renault Kadjar 1.5dci 110hp

Τα έχει όλα και συμφέρει!

Το περιμέναμε πολύ καιρό προκειμένου να κάνει τα «πρώτα του βήματα» στην ελληνική αγορά – το Kadjar μόλις πάτησε «στα πόδια του» ξεκίνησε το δικό του ταξίδι στην ελευθερία που οδηγεί προς την κορυφή, της κατηγορίας των C-Segment SUV.

IMG_02050188

Ψηλό, μεγάλο, αεροδυναμικό, και αρκετά οικονομικό θα παρομοίαζα το νέο Renault Kadjar που κατασκευάζεται πάνω στην εξαιρετικά εξελιγμένη πλατφόρμα CMFC/D της Renault-Nissan Alliance, μετά από 4 χρόνια και 650.000χλμ οδηγικής εξέλιξης, τα οποία κατάφεραν να ελαφρύνουν το αυτοκίνητο κατά 40 ολόκληρα κιλά, βοηθώντας το έτσι να αποκτήσει μία καλύτερη συμπεριφορά τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.

IMG_01960179

Το Kadjar, σχεδιαστικά, απευθύνεται στον οδηγό που αποζητά τον ελεύθερο τρόπο ζωής κάτι που υποδηλώνεται από τη νέα φευγάτη μάσκα σχήματος «V» η οποία τονίζει ιδιαίτερα τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τύπου LED τα οποία κλέβουν την παράσταση.

IMG_01820168

Τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα έξυπνα μέσα στην προέκταση των φουσκωμένων φτερών, αποτελώντας μία γραμμική συνέχεια του γενικού συνόλου της εμφάνισης του μοντέλου. Εκεί που εμφανώς διαφέρει σε σχέση με το συγγενικό Nissan Qashqai, είναι στο μεγαλύτερο μήκος του, καθώς δόθηκε μια νέα έμφαση στον πίσω πρόβολο, ο όποιος επιτρέπει στον χώρο φορτώσεως να φιλοξενεί έξτρα σημεία αποθήκευσης 42 λίτρων.

IMG_0362

Πολυτελέστατοι οι εσωτερικοί του χώροι! Ποιοτικά βρήκα τα υλικά στο ταμπλό και ιδιαίτερα γουστόζικη την διακριτική carbon επένδυση η οποία ξεκινά πίσω από το τιμόνι και επεκτείνεται και πέραν της μεγάλης κεντρικής οθόνης αφής με το σύστημα R-Link 2 που πάνω της φιλοξενεί όλα τα «θαύματα» της τεχνολογικής εξέλιξης με πολλές εφαρμογές που υπάρχουν μέσα στο Renault app store. Εκεί που μπερδεύτηκα λίγο, ήταν στα χειριστήρια τα οποία φιλοξενούνται πάνω στο τιμόνι, όπου απουσίαζε αδικαιολογήτως κατ εμέ, το cruise control το οποίο φιλοξενείτε όπισθεν του ηλεκτρικού χειρόφρενου.

Ιδιαίτερη μνεία θα ήθελα να κάνω για τα καθίσματα του Kadjar, τα οποία φιλοξενούν με ασφάλεια, παρέχοντας μεγάλη άνεση σε όλους τους σωματότυπους των οδηγών, δίνοντας έμφαση στην πλαϊνή στήριξη. Η περιφερειακή πληροφόρηση που έχει ο οδηγός κατά την οδήγηση είναι καλή τόσο εμπρός και στα πλάγια χάρις τα μεγάλα παράθυρα και παρμπρίζ, όσο και πίσω καθώς τα μεγάλα προσκέφαλα δεν περιορίζουν την ορατότητα στον οδηγό.

Σφικτή η ανάρτηση του Kadjar κατά την οδήγηση που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε με αυτό στον Εθνικό Δρυμό του Ολύμπου με τις δυνατές αναβάσεις που φτάνουν μέχρι και τα 1200μ υψόμετρο, τις μεγάλες φουρκέτες, και τα τεχνικά εσάκια, τα οποία ανεβάζουν την οδηγική αδρεναλίνη του ποιοτικού οδηγού όταν και το αυτοκίνητο υπακούει στις εντολές του.

Δυνατά τα ανεβάσματά του κινητήρα 1.5 dci που αποδίδει 110 ίππους οι οποίοι «ξυπνάνε» λίγο μετά τις 1600 σ.α.λ. χωρίς να ενοχλούνε τα αυτάκια του οδηγού ο ποίος απολαμβάνει την καταπληκτική ελαστικότητα του μοτέρ. Ίσως αυτός να είναι και ένας από τους παράγοντες οι οποίοι συντελούνε στην ομαλή κατανάλωση του καυσίμου, η οποία στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας κυμάνθηκε γύρο στα 8 λίτρα ανά 100χλμ με το ac να λειτουργεί συνέχεια, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας.

IMG_01720160

Ευθύβολο στον δρόμο, όπως και στην επιτάχυνση του το Renault Kadjar, που μπορεί να είναι μεν ψηλότερο από το Qashqai όμως οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμά του δεν ανησυχούν τον οδηγό του που εξακολουθεί να οδηγεί με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια το αυτοκίνητο παρά το μεγάλο μήκος του.

Μία κλάση παραπάνω, ανέβηκε ο Γάλλος κατασκευαστής με την προσθήκη του νέου μοντέλου, το οποίο έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των SUV της Renault, δίπλα στο ήδη επιτυχημένο και μικρότερο Captur (Β-Segment SUV). Το Kadjar άλλωστε, είναι ένα από τα πολλά νέα μοντέλα που παρουσίασε η Renault μέσα στα τελευταία χρόνια, με τα στοχεύει σε μια συνολική βελτίωση της εικόνας της απέναντι στο απευθυνόμενο κοινό.

Το κόστος του νέου Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi ξεκινά από τα 22.340 ευρώ για τη βασική έκδοση Authentic, και φτάνει μέχρι τα 32.230 ευρώ για την έκδοση BOSE EDC με το αυτόματο κιβώτιο που είναι και η κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού. Αναλυτικά οι τιμές και ο εξοπλισμός όλων των εκδόσεων εδώ.

Παντελής Τζερτζεβέλης

IMG_02200203

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος dCi, 1461 cc,
Ισχύς: 110hp/4.000 rpm
Ροπή: 260 Nm/1.750 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων/Αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11,9”
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Μέση κατανάλωση: 3,8 lt/100 km (σύμφωνα με την εταιρεία)
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Διαστάσεις: 4.449 x 1.836 x 1.607 mm
Χώρος αποσκευών: 472 lt (εως 1478 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων)
Bάρος: 1380 kg



Facebook Comments