Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

8 υπέροχα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν!

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Mercedes-Benz B180 CDI

12 Φεβ 2016

Δοκιμή: Mercedes-Benz B180 CDI

O κουβαλητής της οικογένειας!

Εισαγωγή

Η νέα φρεσκοσχεδιασμένη Β180 CDI, στην 2η πλέον έκδοσή της, αποτελεί μία από τις καλύτερες οικογενειακές επιλογές για την Ελλάδα! Καθώς τα χρόνια περνούν πολύ γρήγορα και οι απαιτήσεις για μια οργανωμένη επιβίωση στην δύσκολη καθημερινότητα που διανύουμε πιέζει ασφυκτικά την ζωή μας, αρκούμαστε στην επιλογή ενός και μόνο οχήματος που θα πρέπει να τα κάνει όλα και να συμφέρει. Με τις σκέψεις αυτές θέλω να πιστεύω πως οι σχεδιαστές της Mercedes πρόσθεσαν αρκετές σημαντικές πινελιές στην Β180 και την «ξαναέβαλαν» στην αγορά, την φορά αυτή όμως σε ρόλο πρωταγωνιστή.

Σαφώς θα καταλάβατε πως απόλαυσα την γνωριμία μου με το αυτοκίνητο το οποίο οδήγησα για κάτι παραπάνω από 1000χλμ σε όλα τα τερέν. Οι νεότεροι φίλοι μου οι οποίοι δεν έχουν «μυαλό» τουλάχιστον ακόμη για οικογένεια, δεν φάνηκαν να πολυενθουσιάστηκαν με τις απόψεις μου για την Β180. Βέβαια «έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε» αλλά, για δημιουργήστε οικογένεια μάγκες μου και προσπαθήστε κατόπιν να προλάβετε όλες τις απαιτήσεις που συνεπάγονται σε αυτήν.

_tzertzevelis-2

Μεγάλο αυτοκίνητο, όχι όμως τεράστιο, να πάει παντού, να έχει άνεση και τεχνολογική υποστήριξη, οικονομία καυσίμου για να πηγαίνουμε ταξίδι στην γιαγιά και τον παππού στο χωριό, και να βγάζουμε τις υποχρεώσεις τις εβδομάδας με ένα φουλ ρεζερβουάρ!

_tzertzevelis-2-2s

Σαν πατέρας είμαι, ολίγον συντηρητικός αλλά με χαρακτήρα σπόρτιφ τρελού αγοριού, γι αυτό και βρήκα πολύ μπάνικο το νέο ρύγχος του αυτοκινήτου, που δένει τρελά με τα ανανεωμένα φώτα και την γρίλια με τους αεραγωγούς μπροστά που κλέβουν ματιές στο πέρασμά τους όπως και τα χρώμια στο πίσω μέρος που τονίζουν τις εξατμίσεις του.

Κινητήρας-Κιβώτιο

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το μοτέρ του 1.5 λίτρου που αποδίδει 109 ίππους και εμφανίζει μια πολύ ισχυρή ροπή από τις 600 στροφές (χαμηλά) και συνεχίζει να τραβά παντού χωρίς να κουράζεται, μέχρι να ικανοποιηθεί ο «αφέντης» που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του. Μεγάλη συμβολή στην κίνηση και την σβελτάδα των αλλαγών ταχυτήτων της Β180 παίζει το επτατάχυτο κιβώτιο 7G-DCT που αλλάζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου γιατί δίνει μια πολύ σπόρ αίσθηση στον οδηγό του κάνοντάς τον να ξεχάσει τον χαρακτήρα του οικογενειάρχη.

Στο Δρόμο

Μαλακή η ανάρτησή του χάρις το μειωμένο ύψος που έχει από το έδαφος και τους εξελιγμένους συνδέσμους μειωμένης τριβής που είναι τοποθετημένοι στο πίσω μέρος της. Απόλαυσα την οδήγηση στο ταξίδι μου προς την γείτονα χώρα της Βουλγαρίας όπου το οδόστρωμά της έχει πολλές ατέλειες. Τώρα ό,τι χωράει ο νους σας χωρά και μέσα στους αποθηκευτικούς χώρους της Β180! Αν κουραστήκατε από το πολύωρο οδήγημα ξαπλώστε τα καθίσματα και ξεκουράστε τις κορμάρες σας. Το αυτοκίνητο χωράει όχι μόνον εσάς αλλά και την παρέα σας!

Από οικονομία καυσίμου, πάμε καλά! Κάτω από τα 6 λίτρα κρατήθηκε η κατανάλωσή του αυτοκινήτου όλες τις μέρες που το είχα στα χέρια μου, και πιο ειδικά έχοντας 130 χιλιομετράκια στο κοντεράκι μου απόλαυσα όχι μόνο την «ακινησία» του δείκτη καυσίμου αλλά και την αρχοντιά του cruise control, όπως και την μοναδικότητα του συστήματος collision prevention assist (επιτέλους κάποιος για να μας προσέχει!).

Mercedes-Benz-B-Class_2015_1600x1200_wallpaper_24

Στο εσωτερικό του έκατσα σαν άρχοντας ή σαν πασάς αν προτιμάτε καθώς τα μεγάλα καθίσματα αγκάλιασαν την κορμάρα μου και δεν την άφησαν παραπονεμένη ούτε στιγμή. Η μεγάλη οθόνη 8 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό είναι ευανάγνωστη, αλλά αυτός ο κέρσορας στην μεσαία κονσόλα μου την έδωσε στα νεύρα για ακόμη μια φορά καθώς κάθε φορά που τον άγγιζα κατά λάθος, έχανα την αγαπημένη μου εκπομπή που απολάμβανα σαν να ήμουνα μέσα σε στούντιο χάρις την ηχομόνωση που είναι εφοδιασμένη η B180.

_tzertzevelis-2-4

Όμορφο και το πίσω μέρος, με νέα γραφικά στα φωτιστικά σώμματα και στυλάτη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Συμπέρασμα

Πάντως 27.700€ μας χωρίζουν από την ώρα της απόκτησης της Β180 που αναδεικνύεται σαν ο καλύτερος κουβαλητής της οικογένειας καθώς τα έχει όλα και συμφέρει. Τώρα θα μου πείτε που να βρούμε τα φράγκα μάγκα μου για να το πάρουμε? Αυτό είναι ένα ερώτημα που ακόμη προσπαθώ να απαντήσω για τα περισσότερα μοντέλα που θα ήθελα να αποκτήσω και δεν μπορώ!

Παντελής Τζερτζεβέλης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1461 cc
Ισχύς: 109hp/4.000 rpm
Ροπή: 26,5 kg/1.750-2.500 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: αυτόματο 7 σχέσεων 7G-DCT
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 11,6”
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Μέση κατανάλωση: 4,4 lt/100 km σύμφωνα με την εταιρεία (μέση κατανάλωση δοκιμής  6lt/100km)
Εκπομπές CO2: 113-104 g/km
Διαστάσεις: 4.393 x 1.786 x 1.557 mm
Χώρος αποσκευών: 488 lt
Bάρος: 1420 kg

_tzertzevelis-2-5

Ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 488 λίτρων έχει πρακτικό σχήμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης στα 538mm.

_tzertzevelis-2-7

Ένας ιδανικός σύντροφος της οικογένειας για αποδράσεις σε όμορφα μέρη που καλύπτει παράλληλα και με το παραπάνω τις καθημερινές της ανάγκες.

_tzertzevelis-2-8

Το άναμμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων μόνο οικογενειακό αυτοκίνητο δεν θυμίζει, καθώς μπερδεύει του πάντες και τους καλεί να μαντέψουν πιο μοντέλο της Mercedes πέρασε.



Facebook Comments