Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Δοκιμή: Hyundai i20 1.1 CRDi

18 Νοέ 2015

Δοκιμή: Hyundai i20 1.1 CRDi

Ο τίμιος μεταφορέας!

Βρέ πως αλλάζουν οι καιροί? Αμαξάρες κατασκευάζουν πλέον οι Κορεάτες! Η αναγέννηση της Hyundai έγινε με το λανσάρισμα του νέου i30, καθώς το τεχνολογικό θαύμα που δημιούργησαν οι τεχνικοί της εταιρείας έγινε πλέον περισσότερο αντιληπτό. Το εν λόγω αυτοκίνητό της δοκιμής μας, το i20, εισήλθε στην δεύτερή του γενιά σε μια δύσκολη κατηγορία (B-Segment) λόγω του μεγάλου της ανταγωνισμού που παρουσιάζει, μιάς και αποτελεί το πιο γλυκό κερασάκι στο μερίδιο της αγοράς αυτοκινήτου στην χώρα μας.

Hyundai i20_tzertzevelis-93580008

Η δεύτερη γενιά του i20 παρουσιάστηκε το 2014 και απέκτησε πιο “upmarket” χαρακτηριστικά.

Το νέο Hyundai i20 είναι ένα νέο αυτοκίνητο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχό του, εξαιρετικά εμφανίσιμο, δυναμικό με καλή ποιότητα κατασκευής , το οποίο συνυπάρχει άνετα με όλα τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Μεγάλη μαγκιά των Κορεατών αποτελεί η τοποθέτηση ενός μακρύτερου μεταξονίου( 2.570 mm ) το οποίο έδωσε την δυνατότητα να μεγαλώσουν οι χώροι του αυτοκινήτου εσωτερικά καλύπτοντας τις ανάγκες και του πλέον ιδιότροπου αγοραστή!

Hyundai-i20_2015_1600x1200_wallpaper_56

Λιτό και πρακτικό παρά την απλότητά του είναι όλο το εσωτερικό του νέου i20 με τις βασικές λειτουργίες να εκτελούνται από χειριστήρια που βρίσκονται στην σωστή θέση

Εσωτερικό

Η καμπίνα του i20 εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι αρκετά συντηρητική καθώς τα σκληρά πλαστικά της δίνουν μια άλλη αφή στην αίσθησή τους, αλλά!! Δεν τρίζει, είναι στιβαρό, και θα αντέξει στο χρόνο! Η θέση οδήγησης αποτελεί την επόμενη έκπληξη που αντιλαμβάνεται άμεσα όποιος πάρει τη θέση πίσω από το τιμόνι. Το κάθισμά είναι άνετο με απολύτως σπόρτιφ χαρακτήρα, καλύπτει πολλές οδηγικές απαιτήσεις, καθώς συνεργάζεται άψογα με τις ρυθμίσεις του τιμονιού έχοντας την δυνατότητα να φιλοξενήσει σωματότυπους όλων των αναλογιών. Λιτό και πρακτικό παρά την απλότητά του είναι όλο το εσωτερικό του νέου i20 με τις βασικές λειτουργίες να εκτελούνται από χειριστήρια που βρίσκονται στην σωστή θέση. Οι «έξυπνες θήκες» για τον καφέ το κινητό ,και ότι άλλο βάζει ο νους σας βρίσκονται παντού!

Το πορτμπαγκάζ δείχνει να είναι η χαρά του οικογενειάρχη ή του οποιοδήποτε κατόχου του i20 καθώς προσφέρει απλόχερα 326 λίτρα καθαρού χώρου, με την ρεζέρβα να έχει τοποθετηθεί στο «υπόγειο» καθώς το πάτωμα είναι διπλό.

Hyundai i20_tzertzevelis-68200037

Ο σχεδιασμός του νέου i20 έγινε στο Rüsselsheim της Γερμανίας, τονίζοντας τον Ευρωπαικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως βλέπουμε είναι αρκετά αναβαθμισμένος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και βασίζεται στη σχεδιαστική γλώσσα “Fluidic Sculpture 2.0” της Hyundai.

Στο δρόμο

Σκληροτράχηλο αποδείχθηκε κατά την οδήγησή του το νέο Hyundai i20 καθώς το πλαίσιό του είναι αρμονικά σεταρισμένο με γονατιές Μακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω που, λειτουργεί σαν ένα μαγικό χέρι στις στροφές καθώς , δεν αφήνει περιθώρια στο αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις, απορροφώντας το μεγαλύτερο μέρος των εδαφικών ανωμαλιών. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον 3κίλυνδρο κινητήρα 1.1 τούρμποντίζελ που αποδίδει 75 ίππους, ήσυχα χωρίς να «φωνάζει» και να αγκομαχά, αναπτύσσει ταχύτητα λίγο αργά αλλά, σταθερά. Υπάρχει βέβαια και η έκδοση με τα 100 άλογα για όσους … αναζητούν την υψηλή ταχύτητα. Με την 6η ταχύτητα στο κιβώτιο το αυτοκίνητο κινήθηκε με άνεση έχοντας μια μέση κατανάλωση κοντά στα 6 λίτρα, αλλά με μόλις 97gr co2 να εξέρχονται από την εξάτμισή του, που θεωρούνται λίγα και αρκούνε για να το απαλλάξουν από τις απειλές του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης.

Hyundai i20_tzertzevelis-93780028

Το αυτοκίνητο της δοκιμής φορά τον 3κίλυνδρο τούρμποντίζελ κινητήρα 1.1 λίτρων με απόδοση 75hp ενώ διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα 1.4 λίτρων με 90hp. Παράλληλα τη γκάμα συμπληρώνουν δύο βενζινοκίνητες, 1.25 λίτρων με 84hp και 1.4 λίτρων με 100hp.

Επίλογος

Μπορεί να είναι μικρό σε δύναμη, αλλά είναι σούπερ σε όλα τα άλλα, έχει την δική του φινέτσα εντός όπως και εκτός. Το κόστος απόκτησής του ξεκινά λίγο πάνω από τις 13.240€ και φτάνει τα 14.190€ για την πλούσια έκδοση GLS. Στα θετικά της απόκτησής του η εταιρεία δίνει σαν προίκα μια 5χρονη εγγύηση άνευ χιλιομετρικού περιορισμού, που συνδυάζεται με άλλα 5 χρόνια δωρεάν ετήσιου τεχνικού ελέγχου που συνοδεύεται από οδική βοήθεια!

Παντελής τζερτζεβέλης

Hyundai i20_tzertzevelis-93690019

Ένα μοντέρνο σουπερ-μινι από την Κορέα, που κοιτά πλέον στα μάτια τον ανταγωνισμό.

Hyundai i20_tzertzevelis-93800030

Με το άνοιγμα της πίσω πόρτας θα βρεθείτε μπροστά σε ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 326 λίτρων, που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.



Facebook Comments