Menu

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

11 από τα Πιο Περίεργα και Τρελά Αξεσουάρ Αυτοκινήτου!

Χαζεύοντας την Επετειακή Έκδοση του Nissan GT-R

Μια Μοναδικά Διακριτική Rolls Royce Phantom!

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Οικογενειακή Βόλτα στην Βέροια με το Skoda Fabia Edition Cup

08 Μαρ 2019

Οικογενειακή Βόλτα στην Βέροια με το Skoda Fabia Edition Cup

1.0 TSI 110PS

 

1

Team Ε.Τ.

 

Edition Cup

Βρισκόμασταν εκεί, και θαυμάσαμε από κοντά, τον Πορτογάλο Μπρούνο Μαγκαλιάες, να σηκώνει την λατρεμένη ακροπολική σκόνη, κερδίζοντας τον εθνικό μας αγώνα το περασμένο καλοκαίρι. Με ένα Skoda Fabia R5 – φυσικά.

Νίκες σαν και αυτή (όπως και τρεις συνεχόμενοι τίτλοι στο WRC2), ώθησαν την Τσέχικη Αυτοκινητοβιομηχανία να παρουσιάσει μία ειδική, επετειακή έκδοση του συμβατικού, καθημερινού Fabia, μία έκδοση η οποία, καταπώς το βλέπουμε εμείς, σκοπό έχει να υπενθυμίσει σε όλους και να γιορτάσει, τους θριάμβους του αγωνιστικού μοντέλου της, στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Εμφάνιση

H δυναμική Skoda Fabia Edition Cup, βασισμένη στην έκδοση Style, βγαίνει αποκλειστικά στον συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό, με το λευκό αμάξωμα, την μαύρη οροφή και τους ομόχρωμους καθρέφτες.

2018-05-22-fabia-cup-edition-3.jpg

Μάλλον θέλοντας να δείξει πιο μοχθηρό, νεανικό και γρήγορο, έρχεται με 16άρες ζάντες αλουμινίου (ολόμαυρες) και σκίαση στα πίσω τζάμια.

 

2018-05-22-fabia-cup-edition-7.jpg

Τόσο πίσω, όσο και στο πλάι, θα παρατηρηθεί το λογότυπο “Edition Cup”, ώστε να ξεχωρίζει από την “ταπεινή” βασική Fabia.

 

Περνώντας στο εσωτερικό (οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα), θα βρούμε επίσης πινελιές που παραπέμπουν σε έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα.

2018-05-22-fabia-cup-edition-6.jpg

Θα καθίσουμε σε καλής ποιότητας και αισθητικής θέσεις – θέσεις που θυμίζουν bucket, ενιαίες, δεν θα χρειαστεί κλειδί για να ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο μας χάρη στο “Easy Start”…

 

2018-05-22-fabia-cup-edition-5.jpg

…ενώ τα χέρια μας θα βρεθούν στο τριάκτινο πολυλειτουργικό (supersport, όπως το αποκαλεί η κατασκευάστρια εταιρία) τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος(flat-bottom).

 

Στον κόσμο της ενημερωδιασκέδασης, θα βρούμε έγχρωμη οθόνη των πέντε ιντσών, ενώ αναφερόμενοι στην άνεση, δύο πίσω επιβάτες, θα ταξιδέψουν άνετα και χωρίς την παραμικρή γκρίνια (σε αυτό συμβάλει και η πληθώρα μικρών αποθηκευτικών χώρων).

 

Στον δρόμο

H Fabia Edition Cup, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 14.900€, έρχεται εξοπλισμένη με την πιο δυνατή, δεύτερη έκδοση του 3κίλυνδρου TSI ο οποίος παράγει μέγιστη ισχύς 110ps και μέγιστη ροπή 200Νm.

Οδηγώντας το στους πρόποδες του Βέρμιου όρους σημειώσαμε πως αφού περάσει τις 2.000σ.α.λ., θα δείξει τα δόντια του, και με το υπερτροφοδοτούμενο χιλιάρι μοτέρ θα ορμήξει, ώστε να χαρίσει απολαυστικές επιταχύνσεις (χωρίς να περιμένουμε ρεπρίζ που προσήκουν σε GT φυσικά) και εξαιρετικά ικανοποιητική οδηγική συμπεριφορά.
2018-05-22-fabia-cup-edition-4.jpg

Το σύστημα διεύθυνσης χαρακτηρίζεται επαρκέστατο, όπως επίσης και η ποιότητα κύλισης.

 

Ο Μέσος Οδηγός

Η κύρια ασχολία της Edition Cup, θα πρέπει αναντίρρητα να παραμένει η αστική κυκλοφορία. Και όσο αφορά την κίνηση στην πόλη, καθώς βρεθήκαμε στην πρωτεύουσα της Ημαθίας, βρήκαμε την ειδική αυτή έκδοση της Fabia, λίγο απρόθυμη, στις χαμηλές στροφές. Έτσι οι αλλαγές στις σχέσεις έπρεπε να είναι συχνότερες, με έναν επιλογέα, τον οποίο θεώρησα όχι απόλυτα εύστοχο. Εκεί που διέπρεψε η Edition Cup βέβαια, ήταν τόσο στον αυτοκινητόδρομο (με σταθερή κατανάλωση 4,2λ/100χλμ, με έκτη, στα 130χ.α.ω. – το αυτοκίνητο έμοιαζε εντελώς σταθερό, ενώ ακόμα και που προσπαθήσαμε, δεν καταφέραμε να εντοπίσουμε κανέναν αεροδυναμικό ήχο…) όσο και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας, όπου το αναγνώρισα (πάντοτε γι’αυτό που είναι και σε σχέση με τον ανταγωνισμό του) απολαυστικό, με καλές ρεπρίζ και επαρκέστατο σύστημα διεύθυνσης.

Επίσης, πρέπει να σημειωθεί, πως ανεβαίνοντας πιο ορεινά, στην πόλη που ονομάζεται και “μικρή Ιερουσαλήμ” χάρη στις περίπου 48 σωζόμενες βυζαντινές και μεταβυζαντινές εκκλησίες, με 4(!) συνεπιβάτες, η Skoda Fabia Edition Cup έδειχνε πάντοτε, απόλυτα εμπιστεύσιμη και δεν “γκρίνιαξε” σε καμία από τις απότομες ανηφόρες στους ήδη κεκλιμένους δρόμους που την βάλαμε.

 

Τεχ. Χαρακτηριστικά (1.0l TSI 110PS

Κυβισμός: 999cc
Μέγιστη Ισχύς: 110PS στις 5.000rpm
Μέγιστη Ροπή: 200Nm στις 2.000-3.500rpm
0-100χαω: 9.5″
Τελική Ταχύτητα: 196χαω
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Κατανάλωση: 6,2λ/100χλμ (μέση δοκιμής)
Διαστάσεις: 3,992μ.(μήκος)/1,732μ.(πλάτος)/1,467μ.(ύψος)
Βάρος: 1.130kg
Χώροι Αποσκευών: 330(min)/1.150(max)

Facebook Comments