Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το 97% των diesel εκπέμπει περισσότερο NOx από τα επιτρεπτά όρια

29 Απρ 2016

Το 97% των diesel εκπέμπει περισσότερο NOx από τα επιτρεπτά όρια

σύμφωνα με μελέτη της Emission Analytics σε 250 μοντέλα διαφόρων κατασκευαστών.

Η ιστοσελίδα “The Guardian” δημοσίευσε πρόσφατα μια μελέτη της Emission Analytics (EA) που ισχυρίζεται ότι το 97% των σύγχρονων οχημάτων με πετρελαιοκινητήρες εκπέμπει περισσότερο οξείδιο του αζώτου (NOx) από τα όρια που επιτρέπει η νομοθεσία σε πραγματικές συνθήκες κινησης σε δρόμο.

Εδώ να τονίσουμε ότι η μελέτη δεν υποστηρίζει ότι οι εταιρείες χρησιμοποίησαν κάποια παράνομη πρακτική για να αλοιώσουν τα αποτελέσματα των επίσημων δοκιμών, απλά αποδεικνύει ότι τα αποτελέσματα στο εργαστήριο όπου δίνονται και οι εγκρίσεις, απέχουν σε μεγάλο βαθμό από τις πραγματικές εκπομπές ρύπων σε καθημερινή χρήση.

96100055_car-emissions-NEWS-large_trans++vth7W7hubRPXhhw6bxAXCDxuOwz7ysVg4TMkPCnf7w4

Οι ανεξάρτητες δοκιμές αφορούν 250 μοντέλα από διάφορους κατασκευαστές ενισχύοντας την άποψη ότι πρέπει να αλλάξει η διαδικασία ελέγχου των νέων μοντέλων ώστε τα νούμερα να ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα

Μόλις 1 από τα 201 πετρελαιοκίνητα μοντέλα προδιαγραφών Euro 5 ήταν εντός ορίων σε πραγματικές συνθήκες χρήσης (ένα Skoda Octavia) ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα κατασκευαστών όπως η BMW, Range Rover, Mercedes, Nissan, Renault και Vauxhall (Opel) ήταν κατα μέσο όρο 5 φορές πάνω από τα επιτρεπτά όρια.

Αντίστοιχα εντός ορίων ήταν 7 από τα 62 πιο σύγχρονα μοντέλα προδιαγραφών Euro 6 που θεσπίστηκαν το 2014 (τέσσερα Volkswagen, μια BMW, ένα Audi και ένα Skoda) με κάποια μοντέλα όπως το Audi Α8 και το Fiat 500X να εκπέμπουν περισσότερο από 12 φορές πάνω από το όριο και την BMW X3, το Volvo S60 και το Vauxhall Zafira να είναι 6 φορές πάνω από το όριο.

Ο Nick Molden, CEO της EA δήλωσε πως η καλή επίδοση των μοντέλων του VW Group (τα οποία δεν εξοπλίζονταν με συσκευές αλοίωσης των αποτελεσμάτων) είναι εξαιρετικά ειρωνική.

Κατηγορίες Οχημάτων

A-Segment (μικρά) – ικανοποιούν τα όρια Euro 6
Β-Segment (σουπερ μινι) – μέχρι 1.5 φορές πάνω από τα όρια Euro 6
C-Segment (μικρομεσαία) – από 1.5 μέχρι 2.25 φορές πανω από τα όρια Euro 6
D-Segment (μεσαία) – από 2.25 μέχρι 3 φορές πάνω από τα όρια Euro 6
E-Segment (μεγάλα) – από 3 μέχρι 6 φορές πάνω από τα όρια Euro 6
F-Segment (πολυτελή sedan – λιμουζίνες) – από 6 μέχρι 8 φορές πάνω από τα όρια Euro 6
G-Segment – 8 με 12 φορές πάνω από τα όρια Euro 6
Η-Segment – περισσότερο από 12 φορές άνω των ορίων Euro 6.

Οι συγκεκριμένες δοκιμές έλαβαν χώρα στο Νοτιο-Δυτικό Λονδίνο, με τους ίδιους οδηγούς να ακολουθούν την ίδια διαδρομή σε σταθερή ώρα της ημέρας και σχετικά παρόμοιες καιρικές συνθήκες, πάντα με το ίδιο βάρος φορτωμένο σε κάθε όχημα. Τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα δωρεάν στο κοινό και εποπτεύονται από ειδικούς όπως η Prof. Helen ApSimon (καθηγητής στο Imperial College London) και η Dr. Adam Boies (καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Cambridge).

Πηγή: Τhe Guardian

5926a918-2dca-40c3-91db-13466d41483e-2060x1236

Το οξείδιο του αζώτου NOx βρίσκεται σε επικίνδυνα υψηλά επίπεδα συγκέντρωσης στον αέρα αρκετών πόλεων της Μ.Βρετανίας και σύμφωνα με εκτιμήσεις της κυβέρνησης η ατμοσφαιρική μόλυνση ευθύνεται για περίπου 23.500 πρόορους θανάτους κάθε χρόνο.



Facebook Comments