Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Μπροστά ο Peterhansel στο Dakar

14 Ιαν 2016

Μπροστά ο Peterhansel στο Dakar

Όλα ή τίποτα! Αμείωτο το ενδαφέρον μετά τις εξελίξεις στην 9η και την 10η ειδική…

Ποτέ μην λες ποτέ και όλα ή τίποτα, είναι τα λόγια που σίγουρα θα σιγοψιθυρίζουν όλοι οι διεκδικητές του φετινού Ντακάρ! Με τίποτε ο μεγάλος Carlos Sainz δεν θα πίστευε πώς θα έχανε την πρωτοκαθεδρία της γενικής μετά και από την 9η ειδική διαδρομή όπου απαιτούσε όχι μόνο καλή πλοήγηση όσο και περίσσεια εξυπνάδα στο τιμόνι από τους οδηγούς σε μία κυκλική διαδρομή που διέτρεχε μέσα από αμμόλοφους που χάρισαν απίστευτο θέαμα σε όσους από τους θεατές κατάφεραν να φτάσουν εκεί και τρομερή δοκιμασία στα αυτοκίνητα που, σχεδόν πετούσαν στα ουράνια.

Dakar-Rally-2016-161

Τα Peugeot 2008 DKR2016 των Sainz και Peterhansel που πρωταγωνίστησαν στην 9η και η 10η ειδική αντίστοιχα.

Dakar-2016-s10-sainz-640x420_c

Η “κακή στιγμή” του Sebastian Loeb που σύμφωνα με τον ίδιο, του στοίχισε το κυνήγι του τίτλου. 10 km πριν τον τερματισμό της 8ης ειδικής, έπεσε σε ένα χαντάκι με αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει το Peugeot του, “τραυματίζοντας” τους τροχούς, την ανάρτηση και τη μετάδοση. Στην προσπάθειά του να επιδιορθώσει τη ζημιά και να συνεχίσει, έμεινε μία ολόκληρη ώρα πίσω από τον ομόσταυλό του Peterhansel…

Από την χαρά του ο Θεός, καθώς ολημερίς απολάμβανε το απίστευτο θέαμα ανθρώπων και μηχανών, άνοιξε τους ουρανούς για να δροσίσει λίγο την ατμόσφαιρα, μόνο που ξέχασε να κλείσει την βρύση με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της πρωινής εκκίνησης της 10ης ειδικής πλέον. Βέβαια το θέαμα ήταν μοναδικό καθώς εξελίχθηκε σε μια κόντρα 10 αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, αλλά και 5 φορτηγών που δεν άφησαν την ευκαιρία να συναγωνιστούν έστω και για λίγο όλοι μαζί απολαμβάνοντας έτσι την μαγεία του Rally Dakar.

Η διαδρομή από τη Belen στη La Rioja της Αργεντινής, περιελάμβανε το μεγαλύτερο φετινό πέρασμα από αμμόλοφους και με τίποτε και κανείς δεν θα στοιχημάτιζε (ούτε και εγώ) πώς ο Ισπανός που βρισκόταν ήδη στην πρώτη θέση, θα περνούσε από την χαρά στην ατυχία καθώς η ειδική ξεκίνησε με ένα κλαταρισμένο ελαστικό για να συνεχιστεί με ένα κόλλημα στην άμμο και τελικά κάπου στο 213ο χιλιόμετρο το 2008 DKR2016 που τον έφερε στην πρωτοπορία του αγώνα να ακινητοποιηθεί .Ο Peterhansel από την άλλη παρ όλο που έχασε τον δρόμο στην ειδική ,ήταν πολύ γρήγορος και παρότι ο Despres είχε την καλύτερή του μέρα φέτος, ήταν πέντε λεπτά πιο αργός. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Vladimir Vasilyev της Toyota ενώ το πρώτο Mini, ήταν αυτό του τέταρτου Nani Roma. Μετά από δύο δραματικές ημέρες, αυτή τη φορά ο Sébastien Loeb δεν είχε άλλα προβλήματα και σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο.

Η γενική κατάταξη μετά την ΕΔ10:
1. Stéphane Peterhansel (FRA), Peugeot, 32h 44m 59s
2. Nasser Al-Attiyah (QAT), Mini, +1h
3. Giniel de Villiers (RSA), Toyota, +1h 12m 31s

dakar-rally-2016 9-10 stage (2)

Τα κλαταρισμένα ελαστικά και άλλες ζημιές στα οχήματα, είναι ο μεγάλος εχθρός των οδηγών που προσπαθούν να πετύχουν τους καλύτερους δυνατούς χρόνους.

dakar-rally-2016 9-10 stage (3)

Μοτοσυκλέτες: H παρθενική πρωτιά του Svitko

O Stefan Vikto γεύτηκε τη χαρά της πρώτης του νίκης στο Dakar, που του επέτρεψε να καλύψει μέρος της διαφοράς του από τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης, Toby Price.

Ο Αυστραλός ήταν τρίτος –πίσω από τον Kevin Benavides– σε μία ημέρα όπου την πρώτη τριάδα χώριζαν μόλις 5 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα. Κι αυτό παρότι ήταν μία σκληρή ειδική διαδρομή με σχεδόν εννέα δύσκολες ώρες δράσης. Ο Price είχε ξεκινήσει με φόρα αλλά στην πορεία ο Svitko αντέδρασε.”Ήταν μία καθοριστική ειδική διαδρομή. Ήμουν προσεκτικός γιατί χθες η μοτοσυκλέτα μου δυσκολευόταν στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης είχα επικεντρωθεί στην πλοήγηση”, είπε στον τερματισμό ο Price. “Πλέον μπορώ να οδηγώ πιο αμυντικά, δεν υπάρχει πια λόγος να οδηγώ επιθετικά για να κερδίσω χρόνο.Έχω χτίσει μία διαφορά αλλά φυσικά αυτή δεν διασφαλίζει τίποτα. Όλα μπορούν να συμβούν.”
Ο Paulo Goncalves πείσμωσε μετά τα προβλήματα στη μαραθώνια ειδική και κατάφερε να φτάσει στο τέλος του δρόμου τέταρτος, μόνο μερικά δευτερόλεπτα πίσω από τον Price. O Antoine Meo συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα της συνολικής κατάταξης.

Η γενική κατάταξη μετά την ΕΔ10:
1. Toby Price (AUS), KTM, 34h 49m 4s
2. Stefan Svitko (SVK), KTM, +23m 12s
3. Pablo Quintanilla (CHI), Husqvarna, +42m 49s

Παντελής Τζερτζεβέλης

el-dakar-2016-saldra-de-lima-a-png_654x469

Μία εντυπωσιακή εικόνα… τα φορτηγά συναντούν τις μηχανές και η δίψα για ταχύτητα συνεπαίρνει οδηγούς και θεατές στο “χορό” του Dakar.

dakar-rally-2016 9-10 stage (4)

DAKAR RALLY 2016 - ETAPE6

dakar-rally-2015



Facebook Comments