Menu

McLaren Speedtail εναντίον F-35 JET (video)

12 σπορ αυτοκίνητα στην καλύτερη ίσως κόντρα της χρονιάς (video)

Αυτή η Urus θα σου πάρει τα μυαλά (+video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η στρατηγική της Citroen για το μέλλον (UPDATED)

23 Νοέ 2015

Η στρατηγική της Citroen για το μέλλον (UPDATED)

Νέα στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα για την ανανέωση της γκάμας των μοντέλων της γαλλικής εταιρείας.

Η επιτυχία του C4 Cactus αλλά και η ενθουσιώδης αποδοχή του πρωτοτύπου Aircross Concept που είδαμε την άνοιξη του 2015 στην έκθεση της Σαγκάης, οδήγησαν τη γαλλική εταιρεία σε μια προσπάθεια ενσωμάτωσης της νέας σχεδιαστικής γλώσσας και στα υπόλοιπα μοντέλα της. Το πιο πρόσφατο δείγμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι το πρωτότυπο Cactus M που είδαμε στην έκθεση Φρανκφούρτης και αναμένεται να οδηγήσει σε μια έκδοση παραγωγής.

UPDATE: Σύμφωνα με την CEO της Citroën, Linda Jackson, το πλάνο είναι τα μοντέλα της εταιρείας με τα διάφορα αμαξώματα, να μειωθούν από 14 σε 7 με παράλληλο στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 15% κάτι που μεταφράζεται σε 1.6 εκατομμυρία οχημάτα ετησίως μέχρι το 2020.

Citroen-Cactus_M_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_03

To Cactus M είναι μία σύγχρονη ερμηνεία του όρου «fun car» με φρέσκο σχεδιασμό και στοιχεία εμπνευσμένα από το εικονικό Citroen Mehari του 1968.

Ο υπεύθυνος στρατηγικής της γαλλικής φίρμας, Mathieu Bellamy δήλωσε στο Automotive News: “Ξεκινώντας από το 2016, θα παρουσιάζουμε νέα μοντέλα κάθε χρόνο που θα διαφέρουν σημαντικά από τους ανταγωνιστές τους με ιδιαίτερο σχεδιασμό. Σε αυτή την κατεύθυνση, είπαμε στη σχεδιαστική ομάδα ότι πρέπει να επανεφεύρει τα κλασσικά C4 και C5, και τα δύο αυτά μοντέλα θα αντικατασταθούν με κάτι αρκετά διαφορετικό. Από πολλές απόψεις, το πρωτότυπο Aircross εκπροσωπεί το μέλλον της φίρμας και της γκάμας των μοντέλων της.”

Η Citroen ήταν πάντα γνωστή για την εφευρετικότητά των μηχανικών και των σχεδιαστών της, κάτι που τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως θυσιάζεται στο βωμό του κόστους παραγωγής και της εμπορικότητας των νέων μοντέλων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η υδροπνευματική ανάρτηση που θα σταματήσει να χρησιμοποιείται μετά από 60 χρόνια εξέλιξης αλλά και το γεγονός ότι τα σύγχρονα μοντέλα της Citroen χρησιμοποιούν επι το πλείστον συμβατικές τεχνολογίες σε αντίθεση με μοντέλα από το παρελθόν της που ήταν γεμάτα από καινοτομίες κάθε είδους.

Να θυμίσουμε ότι μεταξύ άλλων η Citroen έφερε κατά καιρούς στη μαζική παραγωγή σημαντικές καινοτομίες όπως η κίνηση στους εμπρός τροχούς, το αυτοφερόμενο σασί, το χαλύβδινο αμάξωμα, η ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση, τα δισκόφρενα και τους περιστρεφόμενους προβολείς.

 

UPDATE: Η CEO της εταιρείας Linda Jackson ανακοίνωσε πως εδώ και καιρό ετοιμάζεται μια νέα επαναστατική ανάρτηση που θα παρουσιαστεί το 2017 αντικαθιστώντας την υδροπνευματική Hydractive 3+. Το νέο σύστημα θα ενσωματώνει τα πρωτερήματα του προκατόχου του με ένα πιο μοντέρνο τρόπο, ενώ θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από μοντέλα της Citroen.

Citroen-Aircross_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_02

Το Aircross Concept μας δίνει μια πολύ καλή εικόνα για το μέλλον της Citroen και είναι πολύ πιθανό να δούμε και μια έκδοση παραγωγής του που θα αποτελέσει το μεγάλο SUV στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Citroen-Aircross_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_03

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία που εισήγαγε το Cactus είναι οι απορροφητικές κυψέλες AirBumps από αέρα και πλαστικό, οι οποίες στην περίπτωση του Aircross Concept εξελίχθηκαν στα Alloy Bumps με την προσθήκη αλουμινίου.

Citroën.svg

Μετά από την πρόσφατη ανεξαρτητοποίηση της DS ως ξεχωριστή μάρκα, είναι εμφανής η προσπάθεια της Citroen να επανατοποθετηθεί στην αγορά και να διεκδικήσει μια θέση στις καρδιές των petrolheads.



Facebook Comments