Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Citroen CXperience Concept

29 Αυγ 2016

Citroen CXperience Concept

Be Different, Feel Good

Η Citroen, ένα μήνα πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση Παρισιού, μας αποκαλύπτει το plug-in υβριδικό πρωτότυπο CXperience το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στη γαλλική πρωτεύουσα με το σύνθημα “Be Different, Feel Good“.
Citroen-CXperience_Concept-2016-1600-01

Στο εμπρός μέρος βλέπουμε για πρώτη φορά τα νέα λεπτά φωτιστικά σώμματα με LED πάχους 3mm, που λειτουργούν ως επέκταση της γρίλιας, επιθετικές καμπύλες και πανοραμικό παρμπρίζ που δημιουργεί το εφέ της αιωρούμενης οροφής.

Citroen-CXperience_Concept-2016-1600-0d

Ο όμορφος προφυλακτήρας ενσωματώνει στα άκρα τους δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, που τονίζουν την καμπυλότητα και μειώνουν οπτικά το μήκος του εμπρός προβολου, ενώ στο κέντρο του βρίσκονται τρεις ακόμη εσοχές που ανοίγουν και κλείνουν για να βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση.

Citroen-CXperience_Concept-2016-1600-0a

Απλότητα και στο πίσω μέρος όπου τα φωτιστικά σώμματα φιλοξενούνται σε panel σχήματος V με διαφορετική μαύρη απόχρωση. Ιδιαίτερη είναι η καμπυλότητα του πίσω παραθύρου που συμβάλλει στην αεροδυναμική.

cp16_elevation

Στο προφίλ, το πρωτότυπο με μήκος 4,58 μέτρων και μακρύ μεταξόνιο 3 μέτρων, δείχνει την μακρινή του συγγένεια με την CX και υιοθετεί μια σιλουέτα δύο όγκων με έντονη κλίση της οροφής που έχει ύψος 1,37 μέτρα και το χαρακτηριστικό τρίτο παράθυρο των Citroen.

Το CXperience χρησιμοποιεί για την κίνησή του το plug-in υβριδικό σύστημα του PSA Group το οποίο περιλαμβάνει κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση 150-200hp σε συνεργασία με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, και έναν ηλεκτροκινητήρα 80kW που κινεί τους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με τη Citroen, η μέγιστη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού μοντέλου μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 300hp.

Η μπαταρία 3kW που βρίσκεται κάτω από την καμπίνα φορτίζει μέσα σε 4,5 ώρες με χρήση απλού δικτύου, ή σε 2,5 ώρες μέσω ταχυφορτιστή, χαρίζοντας στο πρωτότυπο αυτονομία 60km σε πλήρως ηλεκτροκίνητη λειτουργία με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Φυσικά η άνεση είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά στο σχεδιασμό του μοντέλου που φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χάρη στην υδραυλική ανάρτηση και τα αναπαυτικά καθίσματα. Στο εσωτερικό που έχει επηρεαστεί αισθητικά από τον χώρο της αρχιτεκτονικής και των επίπλων, η ηχομόνωση, η απλότητα στο σχεδιασμό, τα φωτεινά χρώματα και ο καθαρός αέρας συμβάλλουν στην ξεγνοιασιά των επιβατών.

Citroen-CXperience_Concept-2016-1600-16

Οι πόρτες ανοίγουν αντικρυστά ενώ δεν υπάρχουν B-pillars, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα που διευκολύνει την πρόσβαση στο εσωτερικό. Εκεί, η φιλοσοφία “Advanced Comfort” της γαλλικής εταιρείας βρίσκει πλήρη εφαρμογή με στόχο την απόλυτη άνεση των επιβατών. Το φανταχτερό ύφασμα των καθισμάτων συνδυάζεται με τις ξύλινες επενδύσεις και το μαύρο χρώμα στα πατάκια ενώ η διπλή ηλιοροφή φέρνει φως στην καμπίνα.

cp16-inter

Στο κέντρο του ταμπλό, μία μακρόστενη οθόνη αφής 19 ιντσών παρουσιάζει τις απαραόιτητες πληροφορίες σε συνεργασία με το head up display και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ανάμεσα στα φουτουριστικά καθίσματα υπάρχει επίσης μια ταμπλέτα από την οποία οι επιβάτες ρυθμίζουν τα καθίσματα και τον κλιματισμό, ενώ μπορούν επίσης να μοιράζονται διάφορα αρχεία.

cp16_3-4_arriere_haut

Μπορεί το CXperience να παρουσιάζεται ως σχεδιαστική μελέτη, όμως είναι πιθανό να επηρεάσει την επερχόμενη ναυαρχίδα της Citroen, τώρα που το C5 πλησιάζει στο τέλος του, το C6 μας έχει αφήσει εδώ και χρόνια, και το DS5 “μετακόμισε” στην ανεξάρτητη πλέον DS.

 

 



Facebook Comments