Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Τα αυτοκίνητα που έσωσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες (Μέρος Δεύτερο)

19 Αυγ 2019

Τα αυτοκίνητα που έσωσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες (Μέρος Δεύτερο)

To δεύτερο μέρος της λίστας περιλαμβάνει ακόμα 11 αυτοκίνητα που βοήθησαν τα μέγιστα τις εταιρείες που τα κατασκεύασαν και έφεραν χρήματα στα ταμεία τους.

Fiat Punto (1993)

Όταν παρουσιάστηκε το 1993, είχε ένα δύσκολο έργο καθώς αντικαθιστούσε το δημοφιλές Uno. Σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro έγινε αμέσως αγαπητό και το 1995 ψηφίστηκε αυτοκίνητο της χρονιάς.

Η πρώτη γενιά του Punto ήταν ένα best seller για τη Fiat που τη βοήθησε αρκετά εκείνα τα χρόνια.

Ford Mondeo Mk1 (1993)

To Mondeo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Ford που χαρακτηρίστηκε παγκόσμιο αυτοκίνητο από την εταιρεία καθώς ήθελε να το λανσάρει στις μεγαλύτερες αγορές της γης.

Αυτό ήταν και ένα μεγάλο στοίχημα για τη φίρμα καθώς για την εξέλιξη του ξόδεψε πάρα πολλά χρήματα αλλά τελικά οι κόποι της ανταμείφθηκαν και με το παραπάνω. Η πρώτη γενιά του Mondeo κέρδισε τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς.

Aston Martin DB7 (1994)

Με τη Ford να δίνει ενέσεις ρευστότητας στη βρετανική Aston Martin έπρεπε να βρεθεί ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τη διαφορά και θα φέρει την εταιρεία στο σωστό δρόμο.

Τότε, οι Ian Callum και Keith Helfet άνοιξαν τα χαρτιά τους και παρουσίασαν την DB7 το αυτοκίνητο που έμελλε να γίνει το πιο εμπορικό της Aston Martin καθώς πούλησε πάνω από 7.000 μονάδες.

Lotus Elise (1996)

H Elise σηματοδότησε την επιστροφή της φίρμας στα ελαφριά οχήματα καθώς με την Esprit κάπου είχε βαρύνει και “βάρυναν” μαζί και οι πωλήσεις. Ισχύς μόλις 120 ίπποι αλλά με βάρος στα 725 κιλά η μικρή Lotus χρειαζόταν κάτω από 6 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/ώρα ενώ η συμπεριφορά της στο δρόμο ήταν και είναι μοναδική.

Η Elise πούλησε και πουλάει ακόμα κρατώντας ζωντανή τη βρετανική εταιρεία.

Porsche Boxter (1996)

H κεντρομήχανη υδρόψυκτη ανοιχτή Porsche παρουσιάστηκε το 1996 και έφερε ζεστό χρήμα στα ταμεία της γερμανικής φίρμας σε μία δύσκολη γι αυτήν περίοδο.

Η Boxter πρώτης γενιάς πούλησε περίπου 160.000 μονάδες και βοήθησε πολύ ώστε η Porsche να έχει οικονομική άνεση για να μεγαλώσει τη γκάμα της.

Skoda Octavia (1996)

Μπορεί το Octavia πρώτης γενιάς να μην έσωσε ακριβώς από τη χρεοκοπία τη Skoda, καθώς είχε την προστασία της VW, την έκανε όπως παγκόσμιο παίχτη φιγουράροντας σε πολλές χώρες στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.

Ευρύχωρο, αξιόπιστο, οικονομικό και με καλή οδική συμπεριφορά έδωσε την ώθηση στη Τσέχικη εταιρεία για να γίνει αυτό που είναι σήμερα.

Alfa Romeo 156 (1997)

H Alfa Romeo έψαχνε ένα μοντέλο που θα την αναστήσει και με την παρουσίαση της 156 το 1997 φαίνεται πως το πέτυχε, τουλάχιστον για εκείνη την περίοδο.

Στιλάτη, οδηγοκεντρική με πολύ καλή γκάμα κινητήρων, η 156 πούλησε περίπου 680.000 αντίτυπα και αναδείχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς το 1998.

Porsche Cayenne (2002)

Όταν παρουσιάστηκε το 2002 έφερε αναταράξεις στους κόλπους των petrolheads και των φίλων της εταιρείας. Η ψηλή Porsche ήταν ένα ρίσκο για την εποχή που πέτυχε και ήρθαν αρκετά λεφτά στα ταμεία που έδωσαν ελευθερία κινήσεων στη γερμανική εταιρεία να παίζει με τις εκδόσεις των σπορ μοντέλων της.

Τα SUV έχουν περάσει σε πωλήσεις τις sport κατασκευές και το παράδειγμα των Γερμανών ακολουθούν σήμερα και πολλοί ακόμα κατασκευαστές supercars.

Lamborghini Gallardo (2003)

Παρόμοια συνταγή με την Porsche Boxter ακολούθησε η Lamborghini καθώς μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος (Audi) επέκτεινε την γκάμα της προς τα κάτω και δημιούργησε την Gallardo.

933 ταύροι έφυγαν από το εργοστάσιο την πρώτη χρονιά και 14.022 μέσα στα 10 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή, νούμερα που δεν είχε δει ποτέ μέχρι τότε η ιταλική εταιρεία.

Bentley Continental GT (2003)

Η Bentley πήγε κάτω από τη στέγη του Group VW και λίγο αργότερα παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο, την Continental GT. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της βρετανικής φίρμας που εφάρμοσε τεχνικές μαζικής παραγωγής με αποτέλεσμα το κόστος να πέσει αρκετά.

Οι πωλήσεις ανέβηκαν, χρήματα ήρθαν και ο στόχος επετεύχθη γι’ ακόμη μία φορά.

Jaguar XF (2007)

Με την TATA να είναι κοντά στην εξαγορά της βρετανικής φίρμας από τη Ford, ο Ian Callum παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που θα έβαζε την Jaguar ξανά στο παιχνίδι.

Η XF ήταν μοντέρνα και είχε το δικό της χαρακτήρα και αυτό μετρούσε για το αγοραστικό κοινό.

Team Ε.Τ.

Δείτε επίσης: Αυτοκίνητα που έσωσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες (Μέρος Πρώτο)

Facebook Comments