Menu

Alfa Romeo 8C: ένα μοναδικά υπέροχο αυτοκίνητο

Η Huyndai σκέφτεται να βγάλει roadster μοντέλο

BMW M340i vs Audi S4 vs AMG E53 vs Volvo S60 Polestar (video)

Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT vs Alfa Romeo 4C (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

05 Δεκ 2019

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Σίγουρα παραπάνω από όσο φαντάζεστε!

Και επειδή πριν από λίγες ημέρες σε προηγούμενο άρθρο μας είδαμε πόσο κοστίζουν μερικά από τα έξτρα μιας Bugatti, ας δούμε πόσο κοστίζει και η συντήρηση της, τουλάχιστον τα βασικά.

Ένας από τους λίγους-ζάπλουτους κατόχους Bugatti είναι και ο πρωταγωνιστής του video. Ακούει στο όνομα Manny Khosbin και βρίσκεται φυσικά στις ΗΠΑ και ασχολείται με κτηματομεσιτικά. Έχει στην κατοχή του όχι μόνο μια Veyron Roadster αλλά και μιας «σπέσιαλ» Veyron βελτιωμένη από τη Mansory. Βέβαια στο γκαράζ του ο τύπος φαίνεται να διαθέτει και… πέντε Mercedes SLR McLaren αλλά αυτό το αφήνουμε ασχολίαστο!

Σύμφωνα λοιπόν με τις οδηγίες του Γάλλου κατασκευαστή, η Veyron πρέπει να αλλάζει όλα τα υγρά της κάθε χρόνο. Και μη νομίζετε ότι αρκεί να ανοίξεις την τάπα των λαδιών και τελείωσες. Το εξωτικό υπεραυτοκίνητο έχει 16 σημεία αποστράγγισης τα οποία είναι απλωμένα σε όλο το σασί. Για παράδειγμα στο πίσω μέρος και για να φτάσουν σε αυτά οι μηχανικοί πρέπει να αφαιρέσουν τροχούς και φρένα, πίσω φτερά και προφυλακτήρα. Όλα αυτά στοιχίζουν μόλις… 25.000 δολάρια!

Επίσης, κάθε 2 χρόνια πρέπει να αλλάζονται τα λάστιχα με κόστος 38.000 δολάρια συνολικά ενώ οι ίδιοι οι τροχοί θέλουν αντικατάσταση κάθε 16.000 χιλιόμετρα. Ακόμη 50.000 για τις ζάντες δηλαδή!

Μόνο αυτές οι αλλαγές στοιχίζουν 100.000 δολάρια κάθε 2 χρόνια… όσο μια Jaguar F-Type δηλαδή.

Μάλιστα, αν υπολογίσουμε ότι ο Manny έχει 2 Bugatti τότε καταλαβαίνουμε τι γίνεται! Αλλά όπως λέει στο video ο ίδιος, σκοπεύει να πουλήσει τη Mansory Veyron όχι γιατί δεν βγαίνει αλλά γατί έχει ήδη παραγγείλει και περιμένει μια AMG One, ένα Ford GT, μια Porsche 935, μια McLaren Speedtail και ένα Koenigsegg Jesko…Αυτά!

Όσον αφορά το κόστος συντήρησης να αναφέρουμε ότι σχετικά πρόσφατα δημοσιεύτηκαν οι τιμές από διάφορες εργασίες επισκευής και ανταλλακτικών για Bugatti. Για παράδειγμα, κάθε turbo στοιχίζει 6.400 δολάρια και απαιτούνται άλλα 9.000 για εργατικά. Για ρυθμιστές των εκκεντροφόρων χρειάζονται μόνο 800 δολάρια το κομμάτι αλλά και ακόμη….21.000 για εργατικά! Όσο για το κόστος του ρεζερβουάρ καυσίμων απαιτούνται  20.000 για το ανταλλακτικό και ακόμη 22.000 για τα… μαστόρια!

Καλή και άγια η Bugatti, αλλά εμείς προσωπικά θα μείνουμε στο… σεμνό και ταπεινό Citroen μας.

Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας

Facebook Comments