Menu

Χαζεύοντας την Επετειακή Aston Martin DBS Superleggera...

Εξηγώντας το Διαφορικό Torsen (video)

Το Hyundai Kona Πρέπει να το Λάβετε Σοβαρά Υπόψη

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η Ρέπλικα της Κοστίζει €1.000.000!

06 Φεβ 2019

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η Ρέπλικα της Κοστίζει €1.000.000!

Ένα κλασικό αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο προ-πολεμικό, παραμερίζοντας την αισθητική και την αξία του, αποτελεί παράλληλα ένα σημαντικό κομμάτι ιστορίας. Γνωρίζουμε πως συλλέκτες αυτοκινήτων, δίνουν εξωφρενικά ποσά, για τέτοια αυτοκίνητα.

Αυτοκίνητα, με λιγότερα από πενήντα εναπομείναντες μονάδες, οι τιμές των οποίων είναι άπιαστες για τον μέσο άνθρωπο. Τι ισχύει όμως, για κλασικά οχήματα, από τα οποία δεν έχουν απομείνει, δεκάδες μονάδες…μα μόνο δύο αντίγραφα; Όπως η Bugatti Type 57 Atlantic.


Ένα μοντέλο, μία εκδοχή της Type 57, από το οποίο διασώζονται σήμερα, μόνο δύο από τις τέσσερις μονάδες που κατασκευάστηκαν τότε. Η μία βρίσκεται στην θρυλική συλλογή του Ralph Lauren (ο οποίος έδωσε $40 εκατομμύρια για την δική του), ενώ η άλλη στο California’s Mullin Automotive Museum.

 


Ακόμα λοιπόν, και δισεκατομμυριούχοι, να θέλουν να δώσουν ποσά που θα αγόραζαν μια Ferrari 250 GTO, για να κάνουν μία 57 Atlantic δική τους, δεν μπορούν γιατί απλώς δεν υπάρχουν. Ο κόσμος πρέπει να μοιραστεί μοναχά αυτά τα δύο εναπομείναντα μοντέλα.

Η μήπως όχι; Εδώ μπαίνουν στο κόλπο οι εταιρίες που κατασκευάζουν αντίγραφα ή αλλιώς ρέπλικες. Προφανώς το αντίγραφο δεν μπορεί ποτέ να πάρει την θέση του κανονικού μοντέλου, μα ίσως μπορεί να μοιάσει με ένα καλής ποιότητας print ή καλύτερα, πιστό αντίγραφο, κάποιου σημαντικού έργου τέχνης.

Ένα τέτοιο πιστό αντίγραφο της 1936 Bugatti Type 57 Atlantic μπαίνει στο σφυρί, στις 8 Φεβρουαρίου στο Artcurial Motorcars at Rétromobile 2019, έχοντας εκτιμηθεί ανάμεσα από €800.000 και €1.200.000. Η εν λόγο ρέπλικα κατασκευάστηκε το 1989 από τον ιδιοκτήτη της και τον Δανό μηχανικό Erik Koux, πήρε άδεια κυκλοφορίας το 1996 και τώρα ψάχνει, για περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ, έναν νέο ιδιοκτήτη.

Πρόκειται για μία από τις εκδοχές της Bugatti Type 57 που σχεδιάστηκε από τον Jean Bugatti, γιο του Ettore Bugatti, ήταν βασισμένο στο Aerolithe concept και κατασκευάστηκε από το 1934 μέχρι το 1940, χρονικό διάστημα στο οποίο παράχθηκαν 720 μονάδες.

Facebook Comments