Menu

To ΚΙΑ Telluride ψηφίστηκε ως World Car of The Year 2020

Η Alfa Romeo Montreal έγινε 50 χρονών

Δίλημμα: Alpine 110S ή Porsche 718 Cayman για time attack; (video)

Lamborghini Aventador S vs Tesla Model S Performance (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Brabham BT62, η αντίπαλος της McLaren 600LT

30 Οκτ 2019

Brabham BT62, η αντίπαλος της McLaren 600LT

Ή οποιουδήποτε άλλου hypercar θέλετε…

Ίσως λίγοι γνωρίζουν τη μικρή Βρετανό-αυστραλέζικη αυτοκινητοβιομηχανία της Brabham αφού σίγουρα δεν είναι τόσο γνωστό όνομα όπως η Aston Martin ή η McLaren. Σίγουρα όμως έχει βαριά φανέλα όσον αφορά τα motorsports και συγκεκριμένα τη Formula 1 όπου συμμετείχε από τη δεκαετία του 1960. Κατά καιρούς παρουσιάζει και αυτοκίνητα δρόμου που φυσικά αποτελούν άξιους αντιπάλους μιας Aston Martin Vantage ή μιας Porsche 911 GT3 εντάσσοντας την στην κατηγορία των hypercar makers.

Μία τέτοια κατασκευή είναι και η ΒΤ62 Competition που αποτελεί τη συνέχεια της «στάνταρ» έκδοσης δρόμου και παρουσιάστηκε επίσημα από τη Brabham. Προορίζεται αρχικά για χρήση σε πίστα και θα τη δούμε επίσημα σε αγώνα αντοχής στο Brands Hatch στις 9 Νοεμβρίου. Αντίθετα με την street legal έκδοση, η Competition έχει δεχτεί την απαραίτητη δίαιτα για να ελαφρύνει. Έτσι, έχει αφαιρεθεί το κάθισμα του συνοδηγού, αν και μπορεί κατόπιν παραγγελίας να επανατοποθετηθεί, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το carbon μονοκόκ κλωβό για τον οδηγό από ανθρακόνημα με ενσωματωμένο το roll cage.

Σαν καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας, τα έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα παράγουν 1200 κιλά κάθετης δύναμης βιδώνοντας κυριολεκτικά την ΒT62 στην άσφαλτο ενώ είναι εξοπλισμένη με αγωνιστικό ABS στα κεραμικά της φρένα, ακόμη και με traction control.

Για να ενισχυθεί η συνολική petrolhead εικόνα η Brabham ΒΤ62 έχει υδραυλικό σύστημα ανύψωσης του αυτοκίνητου για αλλαγή τροχών οι οποίοι είναι βιδωμένοι με ένα κεντρικό μπουλόνι, όπως ακριβώς στη Formula 1. Εννοείται ότι ακόμη και το τιμόνι είναι αφαιρούμενο ενώ η οθόνη μπροστά από τον οδηγό είναι αγωνιστικού  τύπου παρέχοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις κατά τη διάρκεια ενός track day.

Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι ένας κλασικός V8 5.4 λίτρων ατμοσφαιρικός (όπως πρέπει) που αποδίδει 700 ίππους και 667 Nm ροπής. Ποιος είπε ότι η «ευτυχία» υπάρχει μόνο στα turbo;

Αν ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε μια Brabham BT62 Competition για να κάνετε track days στις Σέρρες ή στο εξωτερικό, μπορείτε να παραγγείλετε μία από την ίδια την εταιρία για 868.000 ευρώ. Συν φόρους βέβαια…

Ακούγονται και όντως είναι πολλά τα χρήματα για Brabham αλλά είμαστε σίγουροι ότι η ΒΤ62 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα γνωστά hypecars του Μαρανέλο ή της Σαντ Άγκατα μεριά!

Team Ε.Τ.

Facebook Comments