Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Μια BMW E30 M3…για τα μάτια σας μόνο!

15 Μαρ 2019

Μια BMW E30 M3…για τα μάτια σας μόνο!

Όταν η ανακατασκευή είναι καλύτερη από το πρωτότυπο

Όταν μιλάμε για BMW Ε30 το μυαλό των περισσότερων petrolhead πηγαίνει στην πιο πετυχημένη και όμορφη Μ3 που έφτιαξε η βαυαρική εταιρία που συμπτωματικά τυχαίνει να είναι και η πρώτη του είδους.

Η Ε30 ήταν η αιτία που η BMW απέκτησε πολλούς και φανατικούς φίλους σε όλο τον κόσμο.

Το όμορφο και ταυτόχρονα κλασικό και σπορ design του αυτοκινήτου ακόμη και σήμερα συγκινεί στο πέρασμα του.

Ο αγγλικός βελτιωτικός οίκος που ακούει στο όνομα Redux σκέφτηκε να πάρει 30 αντίτυπα της Ε30 Μ3 και να την βελτιώσει, ή καλύτερα να την ανακατασκευάσει τόσο ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι καλύτερο ακόμη και από την original έκδοση της BMW.

Καταρχήν ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της BMW χωρητικότητας 2.3 λίτρων μεγάλωσε και έφτασε τα 2500 κ.ε. μαζί με turbo που τοποθέτησε η Redux.

Να σημειώσουμε ότι η εταιρία δίνει την επιλογή να μην τοποθετηθεί το turbo και να παραμείνει ο κινητήρας με φυσική αναπνοή. Στην πρώτη περίπτωση το μοτέρ αποδίδει 390 ίππους και 529 Nm ροπής με την πίεση στο 1 bar. Όλη αυτή η δύναμη διοχετεύεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου σασμάν ενώ και πάλι η Redux προσφέρει εναλλακτικά και ένα πιο σφιχτό 5άρι κιβώτιο για πιο extreme καταστάσεις.

Και για να μη χαθεί η μπάλα με τα 390 άλογα, έχει τοποθετηθεί ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Παράλληλα, τα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε 3 διαφορετικές θέσεις για να μην χαθεί η επαφή με την άσφαλτο ενώ τα φρένα είναι της AP Racing με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω. Στα σχέδια της Redux είναι να τοποθετήσει κεραμικά φρένα στο άμεσο μέλλον!
Όσον αφορά το αμάξωμα της Μ3 ο βρετανικός οίκος έχει αλλάξει τους προφυλακτήρες, τις αεροτομές και τις πλαϊνές ποδιές με νέα από ανθρακόνημα.

Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τιμόνι της BMW με σπορ τριάκτινο, ενώ η υπέροχη αλκαντάρα καλύπτει τις πόρτες και την κεντρική κονσόλα. Τα καθίσματα είναι δερμάτινα bucket και έρχονται από τη Recaro.

Ακόμη, το πίσω κάθισμα έχει αφαιρεθεί και έχει μπει ένα απλός πάγκος στη θέση του. Μαζί με τη τοποθέτηση του roll cage αυτή η Ε30 Μ3 είναι έτοιμη να πάρει τη θέση της στο grid της πίστας, στο φυσικό της περιβάλλον.

Χωρίς αμφιβολία αυτή η BMW E30 M3 είναι ότι καλύτερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε βελτίωση κλασικού αυτοκινήτου.

Εμείς σίγουρα θα τη βάζαμε στο χέρι και όχι μόνο για το αρχοντικό και φινετσάτο στυλ που εκπέμπει. Όσοι πιστοί, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Redux και…ονειρευτείτε.

 

Team Ε.Τ.



Facebook Comments