Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

20 Ιαν 2020

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

Βγαίνει σε πλειστηριασμό τον Φεβρουάριο

Πίσω στις αρχές του 1990 η BMW είχε ως ναυαρχίδα της την σειρά 8, την αυθεντική Ε31, η οποία αν και δεν έτυχε θερμής υποδοχής στη χώρα μας, ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη σειρά στο εξωτερικό. Από αυτήν ξεχώριζε η 850 CSi, ένα υπέροχο και πανίσχυρο κουπέ μοντέλο.

Και το καλό έγινε ακόμη καλύτερο όταν την 850 CSi την ανέλαβε η Alpina. Και όπως είναι γνωστό όταν λέμε Alpina εννοούμε χλιδή, επιδόσεις, στυλ και μοναδικότητα.

Έτσι, η Β12 5.7 Coupe όπως είναι το πλήρες όνομα της υπό τον γερμανικό οίκο, κινούνταν από έναν θηριώδη ατμοσφαιρικό-εννοείται-V12 κινητήρα 5.7 λίτρων που με τις κατάλληλες περιποιήσεις απέδιδε 410 ίππους και 570 Nm ροπής. Η Alpina είχε αλλάξει την πολλαπλή εισαγωγής του στάνταρ S70B16 μοτέρ της BMW ενώ μαζί με τους νέους εκκεντροφόρους και την εξάτμιση ελευθέρας πέτυχε την αύξηση της ιπποδύναμης κατά 29 ίππους.

Όσο για τις επιδόσεις της Alpina, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονταν σε μόλις 5.8” ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 299 χλμ/ώρα! Να σημειώσουμε εδώ οτι πρόκειται για μοντέλο του 1993 με ότ,ι συνεπάγεται αυτό.

Φυσικά η Alpina έβαλε τη σφραγίδα της και στην αισθητική αναβάθμιση της B12. Έτσι στο εξωτερικό βλέπουμε τις χαρακτηριστικές ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, το νεό carbon καπό με εισαγωγή αέρα, το γενικότερο σπορ body kit αλλά κυρίως τις κλασικές ρίγες της εταιρίας που φέρουν όλα τα μοντέλα της.

Περνώντας στο εσωτερικό, η πολυτέλεια ξεχειλίζει από παντού! Δερμάτινο σαλόνι με το χαρακτηριστικό πράσινο-μπλε χρώμα της Alpina στις ραφές των καθισμάτων και ποιοτικό ξύλο στο ταμπλό. Εκεί ξεχωρίζει το στικ του λεβιέ ταχυτήτων αφού αυτή η Β12 είναι όντως διαφορετική! Έχει 6αρι χειροκίνητο σασμάν αντί του ημιαυτόματου Shift Tronic της BMW που κυριαρχούσε εκείνη την περίοδο στα σπορ μοντέλα της.

Η συγκεκριμένη Β12 5.7 Coupe έχει μόλις 9.100 χιλιόμετρα στο οδόμετρο της και σίγουρα είναι συλλεκτικό κομμάτι αφού είναι το 21ο που βγήκε από τη σειρά των 57 αντίτυπων που κατασκεύασε η Alpina. Αν ενδιαφέρεστε να την αποκτήσετε τώρα είναι η ευκαιρία! Ο οίκος Sothebys την βγάζει σε δημοπρασία στις 5 Φεβρουαρίου στο Παρίσι. Βέβαια θα πρέπει να αποχωριστείτε περίπου 350.000€ αφού οι εκτιμήσεις για την τιμή της κυμαίνονται άνω των 300.000.

Ποιος είπε οτι τα όνειρα είναι φτηνά;

Team E.T

Facebook Comments