Menu

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

Το ID.R της VW Ετοιμάζεται να Σπάσει όλα τα Ρεκόρ!

H Aston Martin Επιμένει στους V12 Κινητήρες

Το Hyundai Kona Πρέπει να το Λάβετε Σοβαρά Υπόψη

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Αυτό Θα Είναι το Νέο Volkswagen Golf TCR

27 Αυγ 2018

Αυτό Θα Είναι το Νέο Volkswagen Golf TCR

Και προβλέπεται καυτό…

Όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που σέβονται τον εαυτό τους και τους πελάτες τους οφείλουν να έχουν στην γκάμα τους ένα πραγματικά γρήγορο και σπορ hot hatch μοντέλο, ασχέτως αν αυτά δεν φέρνουν τα αναμενόμενα κέρδη.
8a8c8220-vw-golf-gti-tcr-concept-2

Είναι βλέπετε θέμα κύρους ή πρεστίζ να υπάρχει ένας εκπρόσωπος της κάθε εταιρίας σε αυτή την κατηγορία ώστε να προσελκύει τους απανταχού petroheads.

Ενίοτε οι εταιρίες πέφτουν και στην παγίδα της προσπάθειας να επιτύχουν το γρηγορότερο γύρο στο Νιρμπουργκρινγκ με σκοπό να διαφημιστούν ως οι καλύτερες αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα που θα το αφήσουμε για άλλη φορά.

Η VW λοιπόν έχοντας στην κατηγορία αυτή ως βάση το Golf GTi έμεινε ουσιαστικά χωρίς εκπρόσωπο καθώς τα αυστηρά όρια εκπομπών καυσαερίων του WLTP (ουσιαστικά έπεσε η ίδια θύμα των τακτικών της), την ανάγκασαν να σταματήσει την παραγωγή του μοντέλου και να μείνει μόνο με την «ασθενική» έκδοση Perfomance Pack. Φυσικά πάνω από αυτή την έκδοση υπάρχει η πολύ δυνατή που ακούει στο όνομα Golf R με την τετρακίνηση να είναι παρούσα αλλά κυρίως με την απόδοση 300 ίππων, που όμως και αυτή είναι ψαλιδισμένη λόγω του WLTP.

Τώρα λοιπόν η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε το νέο Golf GTi TCR το οποίο θα καλύψει ακριβώς αυτό το κενό, από την Perfomance Pack έως και την έκδοση R.

Συγκεκριμένα το μοντέλο θα λανσαριστεί στην Αγγλία στο τέλος του χρόνου και θα φορά ένα τουρμπάτο τετρακύλινδρο μοτέρ 2000 κυβικών, απόδοσης 286 ίππων και 370 Nm ροπής.

Φημολογείται ότι θα είναι εφοδιασμένο με ένα 7τάχυτο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη, μπλοκέ διαφορικό και κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Με όλα αυτά τα καλούδια, θα πιάνει τα πρώτα 100χλμ από στάση σε 6’’ και τελική ταχύτητα με κόφτη να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα ή τα 265 αν απενεργοποιηθεί ο κόφτης.

Η VW ανακοίνωσε ότι οι πελάτες του TCR θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μεγαλύτερους τροχούς, αεριζόμενα δισκόφρενα, ενεργά αμορτισέρ για ακόμη περισσότερη hardcore οδήγηση αλλά και εξάτμιση από την Akrapovic με την κατάλληλη ηχητική υπόκρουση.

Αναμένουμε λοιπόν το Golf GTi TCR και δεν το κρύβουμε ότι θα θέλαμε πολύ να το αντιπαραθέσουμε με το υπέροχο Ford Focus RS ή ίσως με το «πολύ» Peugeot 308 GTi. Ελπίζουμε να έρθει και στην Ελλάδα σύντομα…

Facebook Comments