Menu

Continental WinterContact TS 860 S

Το VW Golf και οι 7+1 ξεχωριστές εκδόσεις του

Porsche 911 S εναντίον Tesla Model 3 (video)

Αυτή η Alpina B12 5.7 δεν χάνεται με τίποτα

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Audi TT RS Coupe & Roadster

26 Απρ 2016

Audi TT RS Coupe & Roadster

το κορυφαίο ΤT με 400hp και 0-100km/h σε 3.7 δευτερόλεπτα!

Η Audi παρουσίασε την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του νέου TT, με το πρόθεμα RS, σε coupe και roadster αμάξωμα.

Audi-TT_RS_Coupe-2017-1600-12

Το TT RS εξοπλίζεται με ένα επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που μας προιδεάζει για τις εξαιρετικές επιδόσεις του.

Η καυτή έκδοση του TT φορά τον αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με απόδοση 400hp (+60hp σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο προηγούμενης γενιάς) και 480Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που έχει πιο πυκνή κλιμάκωση και μακρύτερη 7η για καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Quattro ενώ ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αναλαμβάνει δράση ώστε το μοντέλο να επιτυγχάνει τη μέγιστη επιτάχυνση χωρίς απώλειες. Ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και τις εκάστοτε συνθήκες, 4 επιλογές στυλ οδήγησης προσαρμόζουν το χαρακτήρα της κατασκευής. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση και πιο άμεση απόκριση.

Οι επιδόσεις είναι κάτι περισσότερο από εκκρηκτικές αφού η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα για το Coupe, και 3,9 δευτερόλεπτα για το Roadster (ενδεικτικά, οι ανταγωνιστικές Porsche 718 Cayman S και 718 Boxster S επιταχύνουν από 0-100km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα)

Audi-TT_RS_Coupe-2017-1600-05

Στο εμπρός μέρος  ξεχωρίζει η ανασχεδιασμένη γρίλια με κυψελωτή διαμόρφωση στο εσωτερικό της, και οι μεγαλύτερες διπλές εισαγωγές αέρα στο νέο προφυλακτήρα που διαθέτει διαφορετικής απόχρωσης σπλίτερ.

Audi-TT_RS_Coupe-2017-1600-0c

Στο πίσω μέρος  συναντάμε μια σταθερή αεροτομήφωτιστικά σώμματα OLED με ανασχεδιασμένα 3D γραφικά στο εσωτερικό τους και ένα μεγαλύτερο διαχύτη που φιλοξενεί στις άκρες του τις δύο οβαλ απολήξεις της εξάτμισης.

Audi-TT_RS_Coupe-2017-1600-1f

Στο εσωτερικό το πλήκτρο εκκίνησης στο σπορ τιμόνι θυμίζει εκείνο του R8. Στις διάφορες σπορτιφ πινελιές περιλαμβάνονται τα σπορ καθίσματα τύπου bucket και οι επενδύσεις από αλουμίνιο και ανθρακονήματα σε διάφορα μέρη του ταμπλό.

Το γνωστό Audi Connect προσφέρει ενημέρωση και ψυχαγωγία, δημιουργώντας ένα Wi-Fi hotspot στο εσωτερικό του οχήματος. Παρών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit μεγέθους 12.3 ιντσών, όπως με μια επιπλέον οθόνη RS που παρουσιάζει πληροφορίες για την πίεση των ελαστικών, τη ροπή και τις δυνάμεις g.

Στο Roadster, τα μικρόφωνα για την ανοικτή ακρόαση είναι τοποθετημένα στις ζώνες για μέγιστη απόδοση ακόμη και με την οροφή ανοικτή ενώ το σήμα του smartphone σας ενισχύεται από την κεραία του αυτοκινήτου.

Η διάθεση των TT RS Coupe και Roadster θα ξεκινήσει από το φθινόπωρο του 2016 με τιμές που ξεκινόυν από 66.400 ευρώ (Coupe) και 69.200 ευρώ (Roadster)

Audi-TT_RS_Roadster-2017-1600-04

Το TT RS Roadster έχει ακόμη πιο εξωτική εμφάνιση από ότι ο Coupe, ειδικά σε αυτό το έντονο κίτρινο χρώμα της παρουσίασης που κάνει αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες και το μαύρο ύφασμα της οροφής.

Audi-TT_RS_Roadster-2017-1600-0a

Το RS είναι κατα 10mm πιο χαμηλό από τα υπόλοιπα TT και φορά ξεχωριστές ζάντες 19″ με 7 ακτίνες. Στην έκδοση Roadster, η μαλακή οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει εν κινήσει, σε ταχύτητες μέχρι 50km/h.

Audi-TT_RS_Roadster-2017-1600-0e

Στην ανοικτή έκδοση ο οδηγός επωφελείται ακόμη περισσότερο από τον εθιστικό ήχο του πεντακύλινδρου κινητήρα τον οποίο μπορείτε να απολαύσετε και στα βίντεο που ακολουθούν…

 

 

 

 

 

 



Facebook Comments