Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

8 υπέροχα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν!

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Audi TT Clubsport Turbo

12 Μαΐ 2015

Audi TT Clubsport Turbo

Ένα R8 “τσέπης” με ηλεκτρικό turbo

 

Το Audi TT Clubsport Turbo που θα παρουσιαστεί στο Wörthersee Tour στην αυστριακή πόλη Reifnitz είναι ένα πρωτότυπο που βασίζεται στο ταπεινό TT, διαθέτει όμως χαρακτηριστικά που θα ζήλευαν ακόμα και κάποια υπεραυτοκίνητα. Στόχος του δεν είναι η παραγωγή, αλλά η εφαρμογή της τεχνολογίας του ηλεκτρικού turbo το οποίο καλύπτει την απώλεια ισχύος στις χαμηλές στροφές και πολύ σύντομα αναμένεται να εφαρμοσθεί σε αρκετά μοντέλα παραγωγής της Audi.

Το Audi TT Clubsport Turbo είναι ένα Concept Car που έχει ως στόχο να αναδείξει τις αρετές του ηλεκτρικού turbo της Audi

 

Οι σπορ καταβολές του πρωτοτύπου φαίνονται με την πρώτη ματιά αφού έχει εξοπλιστεί με ένα bodykit που του χαρίζει επιπλέον 140 mm σε πλάτος και θυμίζει έντονα τα αγωνιστικά οχήματα της φίρμας. Η μεγάλη ρυθμιζόμενη «φτερούγα», ο ογκώδης διαχύτης και τα λοιπά αεροδυναμικά βοηθήματα του χαρίζουν την απαραίτητη κάθετη δύναμη και σταθερότητα αφού όπως φαίνεται έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την οδήγηση σε πίστα.

Η ισχύς του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI φθάνει τους 600 hp με τη βοήθεια του ηλεκτρικού biturbo, ενώ η ροπή αγγίζει τα 650 Nm διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 7.000 rpm. Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro με πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους ενώ το κιβώτιο είναι μηχανικό έξι σχέσεων.

Το ηλεκτρικό turbo έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά τον κινητήρα να αποδίδει τα μέγιστα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα των στροφών.

Το TT Clubsport turbo ζυγίζει 1.396 κιλά ενώ χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h, και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 310 χλμ/ώρα. Οι τροχοί είναι μεγέθους 20 ιντσών και το πρωτότυπο χρησιμοποιεί κεραμικά δισκόφρενα.

[sam id=5]

Η μεγάλη αεροτομή, οι ανοικτοί ώμοι και ο διαχύτης το κάνουν μοιάζει έτοιμο για την πίστα.

 

Στο εσωτερικό το αγωνιστικό κλίμα συμπληρώνεται από τα ελαφριά καθίσματα με τις ζώνες τεσσάρων σημείων, την αυξημένη χρήση ανθρακονημάτων και Alcantara, ενώ το roll cage από τιτάνιο υψηλής αντοχής βελτιώνει την ακαμψία αλλά και την ασφάλεια του οδηγού. Η γνωστή από το Audi TT παραγωγής ψηφιακή οθόνη και το λειτουργικό σύστημα είναι εστιασμένα στην άμεση πληροφόρηση του οδηγού για την κατάσταση του οχήματος.

 

Το εσωτερικό κινείται στο ίδιο ετοιμοπόλεμο κλίμα με το εξωτερικό αφού έχουν γίνει επεμβάσεις για μείωση βάρους όπου είναι δυνατό ενώ τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τον οδηγό.

 



Facebook Comments