Το νέο Audi RS6 Avant με 600 PS
Ο πόθος του κάθε οικογενειάρχη
Μετά τη βραδινή διαρροή φωτογραφιών η Audi παρουσίασε το νέο RS6 Avant που θα δούμε πιθανότατα από κοντά στην έκθεση αυτοκινήτων στη Φρανκφούρτη.

Εξωτερικά οι πολλές ακμές στο σώμα του σπορ station wagon έχουν προσδώσει μία πολύ brutal εμφάνιση στο “η χαρά του οικογενειάρχη” όχημα.

Οι έντονες εισαγωγές αέρα, δεξιά και αριστερά, στον εμπρός προφυλακτήρα και η τεράστια μάσκα σίγουρα θα γεμίζουν τους καθρέφτες των προπορευόμενων οχημάτων και δε θα χρειάζεται δεύτερες σκέψεις για το αν θα πρέπει να κάνουν στην άκρη.

Ο διαχύτης πίσω ακολουθάει την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία της υπερβολής και κάνει τις δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης να μοιάζουν μικρές μέσα του.

Οι ζάντες, με τις πέντε ακτίνες, των 22 ιντσών είναι εξίσου εντυπωσιακές και γεμίζουν τους φουσκωμένους θόλους του RS6 Avant ενώ στη βασική έκδοση θα φοράει ζάντες 21 ιντσών με 10 ακτίνες.

Στο εσωτερικό, που ακολουθάει τις γραμμές και των άλλων μοντέλων της γερμανικής οικογένειας, η πολυτέλεια δένει αρμονικά με τις σπορ πινελιές όπως το κλασικό τιμόνι με το κοφτό κάτω μέρος.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας V8 TFSI κινητήρας 4.0 λίτρων με δύο τούρμπο και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνολικά 600 ίππους ισχύς και 800 Nm ροπής. Υπάρχουν διαθέσιμα 6 προγράμματα οδήγησης Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, RS1 και RS2 και όλα τους επεμβαίνουν αναλόγως στον επιταχυντή, στο τιμόνι και στις αναρτήσεις.

Η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Tiptrinic των 8 σχέσεων και για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα του RS6 αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα ενώ, ως συνήθως, υπάρχουν διαθέσιμα δύο πακέτα, το Dynamic και το Dynamic Package Plus που αυξάνουν την τελική στα 280 και 305 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Εκτός από τη βελτιωμένη τελική, με τα έξτρα πακέτα το κεντρικό διαφορικό μπορεί να αλλάξει το ποσοστό μετάδοσης και να στείλει έως το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή έως το 85% στους πίσω τροχούς.

Για πρώτη φορά το RS6 Avant φοράει στο βασικό εξοπλισμό ενεργές αναρτήσεις αέρος και κάθεται 20 χλστ. χαμηλότερα από το απλό A6 Avant ενώ όταν κινείται με ταχύτητες πάνω των 120 χλμ/ώρα χαμηλώνει αυτόματα άλλα 10 χλστ. Για τα σαμαράκια στους δρόμους, όπως κάθε σωστό supercar, το οικογενειακό AUDI, διαθέτει σύστημα ανύψωσης που το σηκώνει 10 χλστ.

Και αφού τελειώσαμε με τα σημαντικά ας περάσουμε τώρα και στα απαραίτητα για να πείσετε τη γυναίκα σας για την ορθότητα της αγοράς του. Ο χώρος αποσκευών χωράει όλα τα πράγματα μιας οικογένεια καθώς διαθέτει 565 λίτρα ενώ με τα καθίσματα στην ανάκληση φτάνει τα 1.680 λίτρα.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να αποκτήσει και τρίτη σειρά καθισμάτων, όπως τα πολύ πρακτικά αλλά όχι fun to drive SUV, για να μπορείτε να παίρνετε και την πεθερά σας μαζί στις διακοπές. Το παραπάνω βέβαια δεν γίνεται αλλά είναι ένα μικρό αθώο ψεματάκι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν επιχείρημα καθώς ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Και τι σκοπός, να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι του κάθε μέρα.
Το νέο RS6 Avant θα βγει στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2020 και θα είναι διαθέσιμο σε 13 χρώματα μεταξύ των οποίων τα δύο σπέσιαλ RS, γκρι Nardo και μαύρο Sebring.
Author Profile
Latest entries
Στον Κόσμο Μας2019.12.12Ντριφτάροντας στην Αγία Πετρούπολη (video)
Νεώτερα2019.12.12Νέα Mercedes GLA
Νεώτερα2019.12.10Νέα McLaren 620R με 620 ίππους
Νεώτερα2019.12.10Ανανεωμένα Audi RS5 Coupe και RS5 Sportback
6217-
Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004
-
Η τελευταία Maserati Gran Turismo
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η τελευταία Maserati Gran Turismo
-
Επίσημο: Νέο Skoda Octavia
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσημο: Νέο Skoda Octavia
-
Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)
-
Η επιστροφή του Fiat Punto;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η επιστροφή του Fiat Punto;
-
Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ
-
Οι 10 Σπανιότερες Porsche που Φτιάχτηκαν Ποτέ…
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το νέο Audi RS6 Avant με 600 PS
-
Νέο Isuzu D-MAX
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Isuzu D-MAX
-
Χειμερινά εναντίον κανονικών ελαστικών (video)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χειμερινά εναντίον κανονικών ελαστικών (video)
Με την Alfa Romeo να βάζει στον πάγο τα σχέδια για τη νέα GTV ευκαιρία είναι να θυμηθούμε το τελευταίο μοντέλο της ιταλικής φίρμας που έφερε αυτό το όνομα.
Τέλος εποχής για ένα σπορ μοντέλο που εδώ και 12 χρόνια κρατούσε τα σκήπτρα του ένδοξου σπορ παρελθόντος της ιταλικής εταιρείας.
Η Skoda παρουσίασε με όλες τις επισημότητες που του αρμόζουν, το νέο Octavia. Το τσέχικο αυτοκίνητο είναι το best seller της εταιρείας στην Ευρώπη και η τέταρτη γενιά του θέλει να συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό.
To γερμανικό hothatch με τους 421 ίππους, βρέθηκε στο γερμανικό παράδεισο της ταχύτητας, που ακούει στο όνομα Autobahn και τερμάτισε τα κοντέρ.
Μόλις πριν από ένα χρόνο η Fiat ανακοίνωσε το ξαφνικό θάνατο ενός από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα πόλης στο B-segment, απογοητεύοντας πολλούς φίλους της.
H Aston Martin, εκτός από τα εντυπωσιακά τετράτροχα supercar που κατασκευάζει, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνατότητες της και στις δύο ρόδες.
Οι 10 Σπανιότερες Porsche που Φτιάχτηκαν Ποτέ… Μοναδικά Μοντέλα – Υπέροχο Αφιέρωμα Γράφει ο Γιώργος Ζιώγας Porsche, ένα όνομα συνώνυμο της αυτοκίνησης. Είναι ίσως η αυτόματη απάντηση που μας έρχεται στο μυαλό όταν μας ρωτούσαν στα παιδικά μας χρόνια τι αυτοκίνητο θα θέλαμε να αποκτήσουμε κάποια στιγμή. Εντάξει, θα ...
Το νέο D-MAX, έκανε το ντεμπούτο του στην Ταϊλάνδη, όπου και κατασκευάζεται και οι διαφορές στην εμφάνιση με την προηγούμενη γενιά είναι αρκετές. Η μάσκα έχει μεγαλώσει και απέκτησε αρκετές ακμές δίνοντας μία σπορ αίσθηση ενώ τα νέα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας bi-LED.
Τα ελαστικά, είναι το νούμερο ένα για την ασφάλεια και το κράτημα του αυτοκινήτου μας και πρέπει πάντα να προσέχουμε να τα έχουμε σε καλή κατάσταση και να φοράμε τα κατάλληλα, για κάθε αυτοκίνητο και τερέν στο οποίο κινούμαστε.