Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

8 υπέροχα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν!

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Audi RS3 Sedan

02 Οκτ 2016

Audi RS3 Sedan

η κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου σεντάν με 400hp!

Το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας των premium μικρομεσαίων Audi έκανε πρεμιέρα στο Παρίσι. Ο λόγος για το τετρακίνητο RS3 sedan το οποίο χρησιμοποιεί κινητήρα 2.5 TFSI με αυξημένη απόδοση 400hp – να θυμίσουμε ότι το σημερινό RS3 hatchback αποδίδει 367hp.

audi-rs3_sedan-2017-1600-01

Το RS3 sedan ενσωματώνει στις γραμμές του πρόσφατα ανανεωμένου A3/S3 ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, κυψελωτό μοτίβο στο εσωτερικό τους και φουσκωμένα φτερά που του χαρίζουν μια πιο επιθετική εμφάνιση.

audi-rs3_sedan-2017-1600-06

Στο πίσω μέρος ο αισθητά μεγαλύτερος διαχύτης με την διπλή οβαλ απόληξη της εξάτμισης βοηθούν το RS3 sedan να ξεχωρίζει από λιγότερο ισχυρό S3 sedan ενώ παραμένει η αεροτομή στην κορυφή της πίσω πόρτας.

Κάτω από το καπό ο υπερτροφοδοτούμενος 2.5 TFSI αποδίδει 400hp και 480Nm ροπής, στοιχεία που τον καθιστούν ως τον ισχυρότερο πεντακύλινδρο κινητήρα της αγοράς. Το βελτιωμένο σύνολο είναι 26kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του χάρη σε αλουμινένιο crankcase ενώ παράλληλα αποδίδει 33hp περισσότερο.

Το RS3 sedan χρειάζεται μόλις 4,1 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100km/h ενώ η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250km/h αν και η Audi προσφέρει μετατόπιση του «κόφτη» στα 280km/h για όσους ενδιαφέρονται να πάνε λίγο πιο γρήγορα.

Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων valvelift σε συνδυασμό με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (quattro) μέσω ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκού συμπλέκτη, διατηρούν την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα για την κατηγορία ενώ όταν χρειαστεί ξεδιπλώνουν τις αρετές του γερμανικού hot-sedan με στόχο την οδηγική απόλαυση.

Άλλωστε, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά στυλ οδήγησης (comfort, auto και dynamic) μέσω του συστήματος Audi Drive Select που επεμβαίνουν σε διάφορες παραμέτρους όπως η απόκριση του γκαζιού η ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, η συμπεριφορά της ανάρτησης και ο ήχος που βγαίνει από την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Ο οδηγός μπορεί επίσης να απενεργοποιήσει το ηλεκτρονικό σύστυημα ευστάθειας ESC ενώ προεραιτικά για τους πιο «φανατικούς» της σπορ οδήγησης διατίθεται και ενεργή ανάρτηση RS sport (στάνταρ η ανάρτηση στον πίσω άξονα διαθέτει τέσσερις συνδέσμους και είναι χαμηλωμένη κατα 25mm σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο)

Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης θα κρατήσουν τον όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας, θα διαβάσουν την οδική σήμανση, θα διατηρήσουν απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα ενώ όταν χρειαστεί θα ακινητοποιήσουν πλήρως το αυτοκίνητο..

audi-rs3_sedan-2017-1600-04

Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες πεντάκτινες ζάντες 19 ιντσών πίσω από τις οποίες κρύβονται οι δίσκοι διαμέτρου 370mm εμπρός με οχταπίστονες δαγκάνες και 310mm πίσω.

audi-rs3_sedan-2017-1600-10

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το σημερινό RS3 hatchback με υψηλή ποιότητα κατασκευής, επενδύσεις από μαύρο δέρμα Nappa, flat bottom τιμόνι RS, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 7 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα MMI

audi-rs3_lms_racecar-2017-1600-02

Παράλληλα με την έκδοση παραγωγής, η Audi παρουσίασε και το αγωνιστικό RS3 sedan LMS προδιαγραφών TCR. Εξωτερικά, το όχημα ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στο εκτενές αεροδυναμικό πακέτο με το αυξημένο πλάτος.

audi-rs3_lms_racecar-2017-1600-05

Στη θέση του πεντακύλινδρου κινητήρα υπάρχει ένας τεταρκύλινδρος TFSI 2.0 λίτρων με απόδοση 330hp που επιταχύνει το όχημα από 0-100km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα. Η αρχική τιμή του αγωνιστικόυ RS3 LMS θα είναι 129.000 ευρώ προ φόρων, με το σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο 6 σχέσεων



Facebook Comments