Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Audi R8 Spyder V10

23 Μαρ 2016

Audi R8 Spyder V10

H ανοικτή έκδοση του υπεραυτοκινήτου της Audi

Η Audi κάνει αισθητή την παρουσίασ της στην έκθεση της Νέας Υόρκης με την πρεμιέρα του R8 Spyder V10, της ανοικτής έκδοσης που βασίζεται στην δεύτερη γενιά του γερμανικού supercar με απόδοση 540hp και 540Nm ροπής (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του R8 V10 Coupe από τον Χάρη Θεοφράστου).

Audi-R8_Spyder_V10_2017_1600x1200_wallpaper_03

Η απουσία οροφής δίνει ένα ακόμη πιο εξωτικό look στο επιθετικό αμάξωμα του R8. Όμορφη λεπτομέρεια το αλουμινένιο πλαίσιο του παρμπρίζ που δημιουργεί αντίθεση με το έντονο κίτρινο χρώμα του αμαξώματος και τις σκουρόχρωμες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα στις εισαγωγές αέρα.

Audi-R8_Spyder_V10_2017_1600x1200_wallpaper_0e

Αισθητικά, η έκδοση Spyder ξεχωρίζει από την Coupe αφού εκτός απο την έλλειψη οροφής, το βλέμμα πέφτει πάνω στο διαφορετικό κάλυμμα του κινητήρα με τους αεραγωγούς που τονίζει το μήκος της ουράς, αλλά και τον extra αεραγωγό ανάμεσα στα φωτιστικά σώμματα.

Ο γνωστός TFSI V10 κινητήρας 5.2 λίτρων αποδίδει και 540hp και 540Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα, 0-200km/h σε 11,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 318km/h!

Ο κινητήρας συνεργάζεται με το επτατάχυτο κιβώτιο S-Tronic διπλού συμπλέκτη το οποίο στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του ενεργού συστήματος quattro με ηλεκτρουδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη, μηχανικό διαφορικό πίσω και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ενισχύοντας τον εξωτικό χαρακτήρα της κατασκευής.

Παράλληλα με συνετή οδήγηση η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί πολύ χαμηλά με μέση τιμή 11.7 λίτρα/100km χάρη στη λειτουργία cylinder on demand (COD), αν και πιστεύουμε πως ελάχιστοι ιδιοκτήτες θα καταφέρουν να πετύχουν τη συγκεκριμένη τιμή!

Την εικόνα συμπληρώνουν το Audi Drive Select με επιλογές στυλ οδήγησης comfort, auto, dynamic και individual, τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC και ενεργή ανάρτηση Audi Magnetic Ride.

Audi-R8_Spyder_V10_2017_1600x1200_wallpaper_13

Η υφασμάτινη οροφή ζυγίζει μόλις 44kg ενώ ανοίγει και κλείνει με τη βοήθεια ενός ηλεκτρουδραυλικου συστήματος σε 20 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες μέχρι 50km/h. Η αλήθεια είναι πως το R8 Spyder δείχνει πολύ sexy και με την οροφή κλειστή, λόγω της διχρωμίας και της διαφορετικής διαμόρφωσης του πίσω μέρους.

Το συνολικό βάρος έχει διατηρηθεί χαμηλά στα 1.612kg, δηλαδή μόλις 57kg περισσότερο από την κλειστή έκδοση με την οποία μοιράζεται και το εξελιγμένο σασί Audi Space Frame που είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό αλουμινίου και ενισχυμένων με ανθρακονήματα πολυμερών (επίπεδα ακαμψίας κατα 50% βελτιωμένα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά)

Η Audi κάνει επίσης λόγο για μειωμένα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό και λιγότερους στροβιλισμούς του αέρα με την οροφή ανοικτή. Χάρη στο νέο ανεμοθράυστη από σύνθετα υλικά έχουμε μειωμένη ροή του αέρα κατα 90% στο κεφάλι και κατα 80% σε ώμμους και λαιμό των επιβατών.

Με ανοικτή την οροφή οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν καλύτερα τον εξαιρετικό ήχο του V10 κινητήρα, ειδικά αν το μοντέλο εξοπλίζεται με την σπορ εξάτμιση.

Audi-R8_Spyder_V10_2017_1600x1200_wallpaper_20

Στο εσωτερικό υπάρχει χώρος αποκλειστικά για δύο άτομα που επωφελούνται από την απεριόριστη θέα στον ουρανό αλλά και το σύστημα MMI Navigation plus της Audi με σύνδεση στο διαδύκτιο μέσω LTE, υποστήριξη smartphones, Google Earth με Google Street View και ένα υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 13 ηχεία. Παρών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3″, το αγωνιστικό δερμάτινο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια και paddles αλλαγής ταχυτήτων.

Audi-R8_Spyder_V10_2017_1600x1200_wallpaper_08

Σε σύγκριση με το προηγούμενο R8 Spyder, η δεύτερη γενιά του κεντρομήχανου supercar έχει κατα 14mm μειωμένο μήκος (4.426mm), κατα 36mm αυξημένο πλάτος (1.940mm) και σταθερό ύψος στα 1.244mm. Οι προεραιτικές σκουρόχρωμες πολυάκτινες ζάντες 20″ φορούν ελαστικά 245/30 εμπρός και 305/30 πίσω ενώ φιλοξενούν τα επίσης προεραιτικά πανίσχυρα κεραμικά ανθρακονημάτινα φρένα.

 



Facebook Comments