Audi R18 Le Mans
Η Audi Sport παρουσίασε το ανασχεδιασμένο Audi R18 για τη σεζόν του 2016. Το αυτοκίνητο κατηγορίας LMP1 θα τρέξει στο πρωτάθλημα FIA World Endurance Championship (WEC) και στο διάσημο αγώνα αντοχής 24 ωρών του Le Mans.
Το μοντέλο του 2016 έχει βελτιωμένη αεροδυναμική, είναι ελαφρύτερο και εξοπλίζεται με νέο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με πετρελαιοκινητήρα TDI και μπαταρίες ιόντων λιθίου για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η φετινή σεζόν ήταν δύσκολη για την Audi αφού έχασε τον τίτλο των κατασκευαστών και των οδηγών από την Porsche που επικράτησε και στις 24 ώρες του Le Mans κάνοντας το 1-2. Να σημειώσουμε ότι από το 2000 ήταν μόλις η τρίτη φορά που η Audi δεν πήρε την πρωτιά στον αγώνα του Le Mans (είχε ξαναχάσει το 2003 από τη Bentley και το 2009 από την Peugeot). Για το πρωτάθλημα του 2016, στα πλαίσια μείωση του κόστους, η Audi και η Porsche θα μειώσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν στους αγώνες από 3 σε 2 για την κάθε εταιρεία.
Η Audi κάνει λόγο για το πιο ισχυρό και αποδοτικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στην ιστορία της χωρίς να αποκαλύψει περαιτέρω στοιχεία για τα μηχανικά μέρη και τις επιδόσεις. Τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα κλέβουν την παράσταση και φέτος, μαζί με το ιδιαίτερα χαμηλό ύψος και τη μικρή καμπίνα για τον οδηγό.
Στα οχήματα LMP1, η αεροδυναμική απόδοση, η κάθετη δύναμη και η ψύξη του κινητήρα είναι πάντα υψηλότερα στις προδιαγραφές σε σχέση με την αισθητική. Το φετινό R18 δεν διακρίνεται στον τομέα της εμφάνισης και δείχνει σχεδιασμένο αυστηρά για την καλύτερη δυνατή απόδοση στην πίστα – αν και στο παρελθόν αρκετά μοντέλα της σειράς ήταν ιδιαίτερα ελκυστικά και ταυτόχρονα αποδοτικά και πετυχημένα στη δύσκολη αποστολή τους.
Author Profile
Latest entries
Αφιερώματα2019.10.28Αφιέρωμα: Citroen SM
Αφιερώματα2019.10.26Αφιέρωμα: Jaguar XJ220
Αφιερώματα2019.09.17Αφιέρωμα στον Luigi Colani
Στον Κόσμο Μας2018.10.03Το Σχέδιο της Εβδομάδας
14-
Νέο Τ-Roc Cabrio
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Τ-Roc Cabrio
-
Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tushek TS 900 H Apex με 937 hp και 1.400 Nm ροπής
-
Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Και SUV και ηλεκτρικό από την Bugatti;
-
Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έξι RS μοντέλα από την Audi μέσα στο 2019
-
Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δείτε τη μοναδική Toyota GT86 Ηakone
-
Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτή θα είναι η Alfa Romeo Tonale;
-
Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρχονται τα νέα μοντέλα της Maserati
-
H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H Pagani Huayra Roadster BC αποκαλύφθηκε
-
Νέα Skoda Fabia R5 Evo
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα Skoda Fabia R5 Evo
H VW παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του κόμπακτ SUV της που θα γνωρίσουμε από κοντά σε λίγο καιρό και στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Ένα υβριδικό υπεραυτοκίνητο από τη Σλοβενία
Μέχρι σήμερα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βλέπε McLaren, οι περισσότεροι κατασκευαστές supercar διέψευσαν τους εαυτούς τους όταν δήλωναν ότι δε θα κατασκευάσουν ποτέ SUV όχημα.
Η Audi έχει σκοπό να παρουσιάσει μέχρι το τέλος του 2019 ακόμα έξι RS εκδόσεις των αυτοκινήτων της και γι' αυτό το λόγο έδωσε στη δημοσιότητα μία φωτογραφία για να μας προϊδεάσει.
η Toyota παρουσίασε στις ΗΠΑ μια ειδική έκδοση της GT86 που ακούει στο όνομα Hakone.
Καθώς η μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζεται για την κυκλοφορία της Tonale το 2020, ο ιταλικός οίκος Indav Design που συνεργάζεται με την Alfa, κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του μικρού SUV που φαίνονται αρκετά κοντά στην πραγματικότητα.
Τα μελλοντικά της σχέδια παρουσίασε για ακόμα μία φορά η Maserati με το 2020 να είναι μία σημαντική χρονιά για τη φίρμα καθώς στην έκθεση της Γενεύης θα μας παρουσιάσει το νέο της sportcar.
To ανοιχτό όνειρο του Pagani έκανε την πρώτη του εμφάνιση
Η νέα Fabia R5 evo διαθέτει αυξημένη κατά 2kW ισχύ η οποία μάλιστα περνάει καλύτερα στο δρόμο λόγω αλλαγών στο κιβώτιο, βελτιωμένο ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα