Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέο Audi Q2

01 Μαρ 2016

Νέο Audi Q2

Το μικρότερο SUV στη γκάμα της Audi

Μια από τις σημαντικότερες πρεμιέρες της φετινής έκθεσης Γενεύης είναι το Audi Q2, η έκδοση παραγωγής του μικρότερου μέλους στην οικογένεια των SUV της Audi που όλο και μεγαλώνει!

Audi-Q2_2017_1600x1200_wallpaper_04

Ο σχεδιασμός του Q2 είναι νεανικός και μας δίνει μια γεύση για το τι θα δούμε στα μελλοντικά μοντέλα της Audi. Η Singleframe γρίλια έχει γίνει πιο στενή ενώ τα σχετικά μικρά φωτιστικά σώμματα βοηθούν στο να δείχνει μεγαλύτερο το αμάξωμα.

Audi-Q2_2017_1600x1200_wallpaper_11

Το νέο SUV με μήκος 4.190mm βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του VW Group. Για να του δώσουν ένα macho look και SUV χαρακτήρα, οι σχεδιαστές της Audi τοποθέτησαν ψηλά τη γραμμή των ώμων στον προφίλ τονίζοντας την με ακμές, αφήνοντας λίγο χώρο για τα στενά παράθυρα. Τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα και τονίζουν το μέγεθος των τροχών.

Το συνολικό βάρος του Q2 είναι 1.205 kg με συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4.19m, πλάτος 1.79m και ύψος 1.51m) και μικρούς πρόβολους. Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 5 επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 405 λίτρα (1.050 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων)

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις επιλογές βενζίνης TFSI και τρεις επιλογές πετρελαίου TDI. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο τρικύλινδρος 1.0 TFSI με απόδοση 116hp, ο τετρακύλινδρος 1.4 TFSI με απόδοση 150hp και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, και ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 2.0 TFSI με απόδοση 190hp. Από πλευράς πετρελαίου έχουμε τον τετρακύλινδρο 1.6 TDI με 116hp και τον 2.0 TDI σε δύο εκδόσεις με απόδοση 150hp και 190hp.

Τα σύνολα συνεργάζονται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.

Το σύστημα τετρακίνησης quattro με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη είναι στανταρ στις κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου και προεραιτικό για τις μικρότερες εκδόσεις, ενώ οι βασικοί κινητήρες συνδυάζονται με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Audi-Q2_2017_1600x1200_wallpaper_17

Το πίσω μέρος δείχνει σπορτιφ χάρη στη διχρωμία του προφυλακτήρα, το στενό παράθυρο, τα μικρά φώτιστικά σώμματα και το “floating  roof” στυλ της οροφής με το ιδιαίτερο C-Pillar.

Το σύστημα Progressive Steering για μεταβλητό βάρος τιμονιού ανάλογα με τις συνθήκες είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις ενώ προεραιτικά διατίθεται και το σύστημα Audi Drive Select Handling που προσφέρει τέσσερις επιλογές στυλ οδήγησης: auto, comfort, dynamic και efficiency, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά του τιμονιού, του κιβωτίου ταχυτήτων και της ανάρτησης. Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC σε Offroad mode, το Q2 τα πηγαίνει καλά και εκτός δρόμου με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 20cm

Η Audi εξόπλισε το Q2 με συστήματα υποβοήθησης από μεγαλύτερες κατηγορίες όπως το Audi pre sense που προβλέπει τον κίνδυνο μέσω ραντάρ και ακινητοποιεί το όχημα, το adaptive cruise control με λειτουργία Stop & Go για ημιαυτόνομη οδήγηση σε αστικό περιβάλλον όπως και τα Traffic Jam Assist, Active Lane Assist, Traffic Sign Recognition, Park Assist και Cross Traffic Assist που περιλαμβάνονται στο προεραιτικό πακέτο Assistance Package.

Η παραγωγή του compact SUV θα γίνεται στο Ingolstadt, την πατρίδα της Audi στη Γερμανία, με τη διάθεσή του στην ευρωπαική αγορά να ξεκινά από το φθινόπωρο του 2016.

Audi-Q2_2017_1600x1200_wallpaper_3e

Στο νεανικό και φρέσκο εσωτερικό που σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε επιβάτες, συναντάμε μια μεγάλη οθόνη 12.3 ιντσών με το σύστημα MMI, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων virtual cockpit της Audi, head up display και ένα ηχοσύστημα της Bang & Olufsen ισχύος 705 Watts με 14 ηχεία.

Audi-Q2_2017_1600x1200_wallpaper_26

Το Q2 θα προσφέρεται και σε έκδοση S-Line (δεξιά) me διαφορετικούς προφυλακτήρες στο χρώμμα του αμαξώματος, μεγαλύτερες ζάντες και συνολικά πιο σπορ προσανατολισμό σε σχέση με την “περιπετειώδη” εμφάνιση του βασικού μοντέλου.



Facebook Comments