Menu

Δέκα ιδιαίτερα τιμόνια που αγαπήσαμε (νο2)

Άσε το SUV και πιάσε το…κάμπριο

Ένα “σαν καινούργιο “Bulli πωλείται για 69.000 ευρώ

Δες πως κατασκευάζεται η Ducati των 100.000 ευρώ (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ανάρτηση που ανακτά ενέργεια από την Audi

17 Αυγ 2016

Ανάρτηση που ανακτά ενέργεια από την Audi

ηλεκτρομηχανική ανάρτηση “eROT”

H Αudi εργάζεται πάνω στην ηλεκτρομηχανική ανάρτηση “eROT” που εκμεταλεύεται τις ανωμαλίες του οδοστρώματος αποθηκεύοντας την ενέργεια που παράγεται κατά την συμπίεση και αποσυμπίεση των αμορτισέρ.

Η ενεργή ανάρτηση προσαρμόζεται σε κάθε είδος επιφάνειας και οδηγικού στυλ και καταργεί τη άμεση σύνδεση μεταξύ σκληρότητας σε συμπίεση και αποσυμπίεση που συναντάται στις συμβατικές υδραυλικές αναρτήσεις.

Ακόμη ένα πλεονέκτημα του συστήματος είναι ή γεωμετρία που επιτρέπει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών μιας και οι ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι οριζόντια στον πίσω άξονα, αντικαθιστώντας τα τηλεσκοπικά αμορτισέρ.

The innovative shock absorber system from Audi: New technology s

Η κινητική ενέργεια που παράγεται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος μετατρέπεται σε ηλεκτρική μέσω ενώς μειωτήρα και αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία 0,5 kWh με μέγιστη απόδοση 13kW.

Οι δοκιμές στο οδικό δίκτυο της Γερμανίας έδειξαν πως ανάλογα με το δρόμο, η ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται μπορεί να κυμανθεί από 3 Watts σε έναν δρόμο εξαιρετικής ποιότητας μέχρι και 613 Watts σε ένα χειρότερο δρόμο (μέση τιμή 100 με 150 Watts στη Γερμανία), με αποτέλεσμα μείωση των εκπομπών CO2 κατα 3g ανα χιλιόμετρο – είναι σίγουρο πως στο επαρχιακό δίκτυο της Ελλάδας, οι αριθμοί αυτοί θα εκτοξεύονταν στα ύψη!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας είναι πιθανή η χρήση της ανάρτησης και σε μοντέλα παραγωγής στο μέλλον. Σε αυτό βοηθά και το ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt της Audi που αναμένεται να αποτελέσει κοινό χαρακτηριστικό όλων των νέων μοντέλων της εταιρείας, προσφέροντας μείωση της μέσης κατανάλωσης μέχρι και 0.7 λίτρα/100km.



Facebook Comments