Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Aston Martin DB11

01 Μαρ 2016

Aston Martin DB11

Το ολοκαίνουριο μοντέλο της βρετανικής φίρμας που διαδέχεται την DB9

Η πολυαναμενόμενη Aston Martin DB11 αποκαλύφθηκε στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης ως το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο της βρετανικής φίρμας μετά από αρκετό καιρό. Η φρέσκια DB11 ως ένα καθαρόαιμο σπορ GT, αντικαθιστά επάξια την πανέμορφη DB9 που έχει στην πλάτη της 13 ολόκληρα χρόνια.

Aston_Martin-DB11_2017_1600x1200_wallpaper_01

Η εξωτερική εμφάνιση της DB11 σηματοδοτεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Aston Martin με το έντονα σμιλεμένο καπό και τον εμπρός προφυλακτήρα να πλαισιώνουν ιδανικά την χαρακτηριστική γρίλια και τα επιθετικά φωτιστικά σώμματα.

Aston_Martin-DB11_2017_1600x1200_wallpaper_0d

Στη μακρύτερη ουρά, το Grand Touring όχημα έχει εκλεπτυσμένη όψη με τα λεπτά φωτιστικά σώμματα να αγκαλιάζουν την διακριτική αεροτομή. Η αιωρούμενη οροφή σε ασημί χρώμα είναι ίσως από τα πιο όμορφα χαρακτηριστικά της DB11 προσδίδοντας ελαφρότητα στην όλη κατασκευή. Όμορφη λεπτομέρεια και η εισαγωγή αέρα πίσω από τον εμπρός τροχό που δίνει την αίσθηση της κίνησης, συμβάλλοντας παράλληλα και στην αεροδυναμική.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της βρετανικής φίρμας είχαν στόχο να κάνουν το νέο μοντέλο πιο ελαφρύ, πιο δυνατό, πιο δυναμικό και με καλύτερη εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων. Το αλουμινένιο σασί έχει ντυθεί με αμάξωμα από αλουμίνιο και σύνθετα υλικά και προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατα 65mm επιτρέποντας στον κινητήρα να μετατοπιστεί προς τα πίσω και να επιτευχθεί μια σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους στους δύο άξονες. Τα μετατρόχια έχουν επίσης αυξηθεί κατα 75mm (εμπρος) και 43mm (πίσω) για καλύτερο πάτημα.

Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο νέος twin-turbo V12 κινητήρας 5.2 λίτρων που εξελίχθηκε από την Aston Martin και αποδίδει 600hp και 700Nm ροπής, χαρίζοντας στην DB11 τον τίτλο του πιο ισχυρού και πιο αποδοτικού μοντέλου στη σειρά DB. Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 322km/h.

Ο κινητήρας συνεργάζεται μια εξελιγμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς όπου ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης με σύστημα Active Torque Vectoring μέσω φρεναρίσματος αναλαμβάνει δράση.

Ο νέος χειροποίητος V12, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για την εταιρεία αφού εκτός από τον ξεσηκωτικό ήχο του, ενσωματώνει τεχνολογίες μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, ενώ δύναται να απενεργοποιεί μια σειρά από κυλίνδρους όταν δεν απαιτείται το 100% της δύναμης κάτι που σε συνδυασμό με το σύστημα stop-start έχουν μειώσει την μέση κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπου σε ανεκτά επίπεδα για την αυστηρή νομοθεσία.

 

Aston_Martin-DB11_2017_1600x1200_wallpaper_15

Στο πλήρως ανασχεδιασμένο 2+2 εσωτερικό υπάρχει περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, υψηλής ποιότητας υλικά και τεχνολογία που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και μια δεύτερη κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με τον χειρισμό να γίνεται μέσω ενός κυλινδρικού επιλογέα στα πρότυπα της Mercedes-Benz, καθώς και από ένα εξελιγμένο touchpad. Την εικόνα συμπληρώνει το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen BeoSound, keyless entry, υποβοήθηση parking και μια κάμερα 360 μοιρών.

Οι επιλογές οδήγησης GT, Sport και Sport Plus, αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού και την ποιότητα του οδοστρώματος. Ανα πάσα στιγμή, αισθητήρες ελέγχουν την ταχύτητα, τη γωνία του τιμονιού και τις επιταχύνσεις ώστε να διαμορφώνουν κατάλληλα τη συμπεριφορά της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και της μετάδοσης.

Η ανασχεδιασμένη ανάρτηση έχει ενεργά αμορτισέρ της Bilstein. Τα ελαστικά Bridgestone S007 διαστάσεων 255/45 εμπρός και 295/35 πίσω, εξελίχθηκαν αποκλειστικά για την DB11 και προσφέρουν υψηλή απόδοση στο βρεγμένο, καλό κράτημα και προοδευτική συμπεριφορά στο όριο. Τα φρένα έχουν αεριζόμενους δίσκους από χυτοσίδηρο διαμέτρου 400mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες και 360mm πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες monobloc.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο κομμάτι της αεροδυναμικής, με την Aston Martin να κεφαλαιοποιεί την εμπειρία της από τα αγωνιστικά οχήματα όπως και την πρόσφατη Vulcan. Αυτό φαίνεται από το μεγάλο εμπρός σπλίτερ, τη διαμόρφωση του πατώματος, τον πίσω διαχύτη, την ενεργή αεροτομή καθώς και τo AeroBladeTM που εκμεταλλεύεται τη ροή του αέρα ενισχύοντας τη σταθερότητα του πίσω μέρους.

Aston_Martin-DB11_2017_1600x1200_wallpaper_02

Η νέα Aston Martin είναι αναμφίβολα μια από τις πιο στυλάτες επιλογές στην κατηγορία Grand Touring με γνήσιο βρετανικό ταπεραμέντο, υπερτοφοδοτούμενο V12 κινητήρα με ανατριχιαστικό ήχο και αφοπλιστικά σεξυ εμφάνιση.

Aston_Martin-DB11_2017_1600x1200_wallpaper_10

Η DB11 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Aston Martin που θα συνεχίσει τον εξυγχρονισμό της γκάμας της με αρκετά νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Εμείς στο Επι Τροχών, ανυπομονούμε για την ισχυρότερη Vanquish που αν κρίνουμε από την DB11 στην οποία και θα βασίζεται, αναμένεται να κάψει καρδιές!

 

 



Facebook Comments