Menu

Bentley Continental GT Number 9 by Mulliner – Σπάνια εξ ορισμού

“2020: Η Οδύσσεια του Οχήματος” (Poll)

Χαζεύοντας την μοναδική Pagani Zonda Riviera…

Ο Chris Harris και η Porshce 919 Hybrid! (Video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Αρχίζει το ράλι Dakar 2019!

07 Φεβρουάριος 2019

Αρχίζει το ράλι Dakar 2019!

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από το τέλος του προηγούμενου και πιο εντυπωσιακού αγώνα Dakar των τελευταίων χρόνων και φτάσαμε αισίως στη φετινή εκδοχή. Μόνο που φέτος τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά καθώς ο σκληρότερος αγώνας ράλι παγκοσμίως θα διεξαχθεί μόνο σε μία χώρα της νότιας Αμερικής, στο Περού, και θα διαρκέσει 10 αγωνιστικές ημέρες αντί για τις συνηθισμένες 15.

Αρχικά ο σχεδιασμός του αγώνα προέβλεπε οι ειδικές διαδρομές να διασχίζουν 3 χώρες, με αφετηρία τη Χιλή, πέρασμα στο Περού και τερματισμό στον Ισημερινό. Επίσης είχαν γίνει συζητήσεις και με τη Βολιβία αλλά τελικά οι διοργανωτές έμειναν σε συμφωνία μόνο με το Περού.

Με αυτά τα δεδομένα, ο αγώνας ξεκίνησε την Κυριακή από τη Λίμα, και αφού διασχίσει περί τα 5000 χλμ απλών και ειδικών διαδρομών θα τερματίσει πάλι στη πρωτεύουσα του Περού στις 17 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές το 70% των ειδικών διαδρομών θα είναι σε αμμώδης περιοχές δυσκολεύοντας ιδιαίτερα τα πληρώματα μηχανών και οχημάτων δίνοντας μας παράλληλα πανέμορφες εικόνες. Άλλωστε Dakar, κόπος, ταλαιπωρία αλλά και θαυμασμός για τους οδηγούς είναι έννοιες ταυτόσημες.

Στη φετινή εκδοχή του αγώνα δίνουν πάλι το παρών όλοι οι μεγάλοι οδηγοί των αγώνων ράλι και όχι μόνο! Η «αλεπού της ερήμου» και περσινός νικητής Stephan Peterhansel μαζί με τους Sainz, Loeb, Despres, Nani Roma, τον γνωστό και αγαπημένο μας Nasser Al-Attiyah, τον επίμονο Νοτιοαφρικανό De Villiers θα δώσουν συναρπαστικές μάχες στους αμμόλοφους του Περού.

Και στις μηχανές όμως αναμένονται επικές αναμετρήσεις με το νικητή 2018 Αυστριακό Walkner, τον απόντα για πέρσι και μόνιμο φαβορί Πορτογάλο Concalves αλλά και τον σπουδαίο Ισπανό Barreda Bort.

Θέαμα υπόσχονται σίγουρα και τα φορτηγά με την ρωσική εταιρία Kamaz να θέλει να κρατήσει το θρόνο της από την πάντα επικίνδυνη ΜΑΖ και την Ιταλική Iveco ενώ τη δική τους δύσκολη μάχη θα δώσουν τα buggy και τα ATV. Μια σημαντική καινοτομία φέτος είναι ότι όσοι οδηγοί αυτοκινήτων και φορτηγών εγκαταλείψουν την 1η εβδομάδα θα μπορούν να ξανά εκκινήσουν τη 2η εβδομάδα σε μια δική τους κατηγορία, σε ιδιότυπο καθεστώς τύπου Rally2.

Η φήμη που κυκλοφορεί όμως για το Dakar μετά το φετινό του περιορισμό σε μία χώρα είναι ότι οι διοργανωτές σκέφτονται να επιστρέψει ο αγώνας στην Αφρική, εκεί από όπου ξεκίνησε με το όραμα του Thierry Sabine.

Ας ξεκινήσει λοιπόν ο εντυπωσιακότερος και δυσκολότερος αγώνας του κόσμου, εμείς θα είμαστε εδώ να τον παρακολουθούμε από τις οθόνες μας και να τον απολαύσουμε και φέτος.

Facebook Comments