Menu

Αυτό δεν χάνεται με τίποτα: ένα Audi S6 Plus V8 στο σφυρί

Αφιέρωμα: Η Alfa Romeo 6C Villa d’Este

Macan Turbo vs Audi RSQ3 vs Stelvio Quadrifoglio (video)

Ford Mustang Shelby GT500 vs Chevrolet Corvette C8 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέα Chevrolet Camaro

17 Μαΐ 2015

Nέα Chevrolet Camaro

Η εντυπωσιακή έκτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου

Η Chevrolet, μετά από τη μακροσκελή εκστρατεία teaser, αποκάλυψε σήμερα τη νέα γενιά Camaro. Το νέο μοντέλο σχεδιαστικά είναι ξεκάθαρα μια εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς με έμφαση στο μυώδη χαρακτήρα και την αεροδυναμική απόδοση. Λόγω της νέας σχεδίασης δείχνει αρκετά πιο φαρδύ και χαμηλό από το απερχόμενο μοντέλο ενώ οι ανάγλυφες λεπτομέρειες του προσδίδουν δυναμισμό.

Η νέα Camaro, δείχνει πιο έτοιμη από ποτέ να αντιμετωπίσει επάξια τον ανταγωνισμό

Το βάρος έχει μειωθεί κατά 90 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου ενώ ταυτόχρονα η ακαμψία έχει ενισχυθεί κατά 28%. Όπως αναφέρει η Chevrolet, το 70% των μερώ του αυτοκινήτου έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τη νέα Camaro.

Η πιο πλούσια έκδοση SS (SuperSport), ξεχωρίζει από τα LED φώτα ημέρας και τους προβολές HID ενώ φορά ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Goodyear. Η εξελιγμένη ανάρτηση Magnetic Ride Conrtol από την κορυφαία ZL1 της προηγούμενης γενιάς, είναι τώρα διαθέσιμη για την έκδοση SS. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 345mm εμπρός και 338mm πίσω.

Το πίσω μέρος δείχνει πιο σύγχρονο και μυώδες παραμένοντας άμεσα αναγνωρίσιμο

Ο V8 κινητήρας 6,2 λίτρων της κορυφαίας έκδοσης αποδίδει 455hp και 617Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Προεραιτικά διατίθεται και το νέο σειριακό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Hydra-Matic.

Εκτός από τον θηριώδη V8, η Camaro διατίθεται και με έναν ολοκαίνουριο V6 κινητήρα 3.6 λίτρων με ισχύ 335hp και 385Nm ροπής. Στη μικρότερη του έκδοση το μοντέλο θα φορά ένα μικροσκοπικό για τα δεδομένα των muscle cars 2λιτρο κινητήρα turbo με 275hp και 400Nm ροπής.

Οι διαφορετικές εκδόσεις του μοντέλου με κινητήρες από τον μικρό τετρακύλινδρο των 2 λίτρων μέχρι τον θηριώδη V8 των 6.2 λίτρων

Ιδιαίτερα αναβαθμισμένο το εσωτερικό σε ποιότητα και σχεδίαση

Η καμπίνα είναι σημαντικά αναβαθμισμένη σε σχέση με αυτή της προηγούμενης γενιάς που είχε αποσπάσει αρνητικά σχόλια για την ποιότητα και την εργονομία της. Η νέα διάταξη, που είναι εστιασμένη στον οδηγό, περιλαμβάνει δύο οθόνες μεγέθους 8 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, η μία βρίσκεται στον πίνακα οργάνων και η άλλη στο κεντρικό πάνελ, φιλοξενόντας το σύστημα MyLink Infotainment που είναι υπεύθυνο για την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία των επιβατών. Στο κλίμα των καιρών, η Camaro διαθέτει ειδικό σύστημα ενίσχυσης του ήχου του κινητήρα προς την καμπίνα των επιβατών για μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση, το οποίο απενεργοποιείται ενώ και η εξάτμιση διαθέτει ειδική λειτουργεία stealth mode για πιο ήσυχες βόλτες.

Η νέα Camaro θα παράγεται στο εργοστάσιο της GM στο Λάνσινγκ του Μισιγκαν και τα πρώτα μοντέλα αναμένεται να παραδοθούν στα τέλη του 2015.

Το προφίλ της νέας γενιάς θυμίζει πολύ έντονα αυτό της προηγόυμενης, είναι βελτιωμένο όμως στα “σημεία”



Facebook Comments