Menu

Τα 9 πιο όμορφα πεντάλ οδήγησης που έχουμε δει

Επίσημο: O Sainz στη Ferrari, o Ricciardo στη McLaren

Η μία και μοναδική αστυνομική Ferrari 250 GTE

Βελτιωμένη Supra εναντίον BMW M4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio QV

07 Μαΐ 2020

Ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio QV

Το ίδιο απολαυστικές με νέα χρώματα και περισσότερη ασφάλεια

Μετά την παρουσίαση των ανανεωμένων “απλών” εκδόσεων των Giulia και Stelvio ήρθε η σειρά και των δύο κορυφαίων εκδόσεων των μοντέλων και στο πνεύμα της εποχής η Alfa Romeo παρουσίασε τα δύο μοντέλα διαδικτυακά.

Μεγάλες αλλαγές δεν περιμέναμε σε ένα facelift μοντέλο και κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός V6 Bi-turbo κινητήρας των 2.9 λίτρων, με την απόδοση να παραμένει στα υπεραρκετά 510 PS ισχύς και η ροπή στα 600 Nm διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ.

Ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αναλαμβάνει να στείλει την δύναμη του κινητήρα στους τροχούς, ενώ πολύ δύσκολα θα δούμε στο μέλλον χειροκίνητο κιβώτιο για την Giulia, όπως είδαμε στην πρώτη γενιά.

Η μετάδοση της ισχύος στους τροχούς γίνεται μέσω του συστήματος Alfa™ Active Torque Vectoring, ενώ στην περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πρωτοποριακού συστήματος τετρακίνησης Q4.

Το πρόγραμμα Alfa™ DNA Pro selector στις QV εκδόσεις διαθέτει και την επιλογή RACE με τα απαραίτητα άλλα αυταρχικά συστήματα ελέγχου να παραμερίζονται ενώ οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Οι τετράφυλλες Alfa Romeo εφοδιάζονται με τις αναρτήσεις Alfa™ Active Suspension αλλά και το ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα Alfa™ Active Aero splitter στην Giulia. Όλα τα παραπάνω συστήματα συντονίζονται σε πραγματικό χρόνο μέσω της μονάδας Alfa™ Chassis Domain Control, έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να εξασφαλίζεται η βέλτιστη απόδοση των Giulia και Stelvio Quadrifoglio.

Κάθε QV που σέβεται τον εαυτό της εκτός από οδηγικά πρέπει να σε ξεσηκώνει και στο άκουσμά της. Έτσι, το σύστημα εξαγωγής διαθέτει βαλβίδα Dual Mode που αναλόγως τη διάθεση του οδηγού απελευθερώνει από τις τέσσερις απολήξεις μία ηχητική πανδαισία. Γι’ αυτούς που θέλουν κάτι παραπάνω, υπάρχουν και οι εξατμίσεις από την Akrapovič, κατασκευασμένες από τιτάνιο και ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό ο νέος σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας αποπνέει ακόμα περισσότερο στιλ και ποιότητα, ενώ προσφέρει και σημαντικά περισσότερους και μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους. Αντίστοιχα, νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, ενώ πλέον οι ζώνες εκτός από το κλασσικό μαύρο χρώμα είναι διαθέσιμες και σε κόκκινο ή πράσινο. Εκτός από τα σπορ καθίσματα με επένδυση δέρματος-Alcantara, θα υπάρχει και η επιλογή επένδυσης αποκλειστικά με δέρμα, ενώ για τους πλέον «σκληροπυρηνικούς» θα συνεχιστεί και η διάθεση των καθισμάτων της Sparco, ο σκελετός των οποίων είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.

Το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών έχει νέα γραφικά, αλλά και λειτουργίες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τις εκδόσεις Quatrofoglio, έτσι ώστε ο οδηγός να βλέπει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση του αυτοκινήτου, τη θερμοκρασία των κρίσιμων μηχανικών μερών, την απόδοση του κινητήρα, την πίεση του Turbo, αλλά και στοιχεία τηλεμετρίας που αφορούν στην επιτάχυνση και συνολικά τις επιδόσεις του μοντέλου.

Τρία νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για τις νέες QV και συγκεκριμένα τα Red 6C Villa d’Este, Ocher GT Junior και το Montreal Green που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στις Giulia και Stelvio Quadrifoglio MY20. Το εντυπωσιακό χρώμα αποτελεί φόρο τιμής σε ένα θρυλικό μοντέλο της μάρκας, την Alfa Romeo Montreal, που φέτος κλείνει 50 χρόνια ζωής. Στο ανανεωμένο πακέτο υπάρχουν και η νέας σχεδίασης ζάντες των 21 ιντσών για την Stelvio.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, έτσι και οι Quadrifoglio εφοδιάζονται με μία σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Bosch και επιτρέπουν την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση και την άνετη και ασφαλή μετακίνηση. Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 που διαθέτουν τα νέα μοντέλα, ορίζεται ως η δυνατότητα του αυτοκινήτου να ελέγχει αυτόνομα το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι σε δεδομένες συνθήκες, πάντα κάτω από την επίβλεψη του οδηγού, έτσι ώστε να προσφέρονται αυξημένα επίπεδα άνεσης στις μεγάλες διαδρομές.

Facebook Comments