Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Βελτίωση στα σημεία για το Honda Civic Type R

12 Ιαν 2020

Βελτίωση στα σημεία για το Honda Civic Type R

Γίνεται το καλό ακόμη καλύτερο;

Τουλάχιστον έτσι πιστεύει η Honda και εμείς δεν έχουμε λόγο να την αμφισβητήσουμε. Από την άλλη, εξαρτάται τι εννοεί κανείς βελτίωση γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απευθύνεται στην καρδιά των petrolhead και δεν θα θέλαμε να το δούμε να γίνεται… μαλθακότερο προκειμένου να γίνει “πολιτικά ορθό”.

Τι εννοεί λοιπόν η Honda; Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, οι Ιάπωνες παρουσίασαν το ελαφρώς ανανεωμένο Civic Type R που πλέον, μεταξύ άλλων, δίνει έμφαση και στην άνεση των επιβατών. Φυσικά παραμένει το ίδιο ρηξικέλευθο design στο εξωτερικό που άλλους γοητεύει και άλλους… απογοητεύει! Αλλά περί ορέξεως…

Στο μπροστινό μέρος του Type R, ακόμη μεγαλύτερες είναι οι εισαγωγές του αέρα για την καλύτερη ψύξη του 4κύλινδρου μοτέρ 2 λίτρων που συνεχίζει να αποδίδει 306 ίππους μέσω του σφιχτού σασμάν 6 σχέσεων, φυσικά manual όπως είναι το σωστό! Πίσω ξεχωρίζει όπως πάντα η μεγάλη φτερούγα που χαρίζει τεράστιο κράτημα στο σούπερ hothatch της Honda ενώ σταθερή παραμένει και η “ιδιαίτερη” κεντρικά τοποθετημένα τριπλή απόληξη της εξάτμισης.

Εκεί που έχει κάνει αλλαγές η Honda είναι στην ανάρτηση καθώς έχει τοποθετήσει νέα αμορτισέρ και ελατήρια με σκοπό την μεγαλύτερη… άνεση των επιβαινόντων αλλά και την καλύτερη ευστάθεια του αυτοκινήτου. Νέα είναι και τα φρένα καθώς οι Ιάπωνες πίστευαν οτι εκεί το Type R έπασχε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Στο εσωτερικό του καυτού Civic έχει τοποθετηθεί σύστημα ενίσχυσης της “μουσικής” υπόκρουσης του κινητήρα ανάλογα με τη διάθεση του τυχερού οδηγού ενώ νέο θα είναι το πακέτο infotainment για τη ψυχαγωγία του.. πληρώματος. Βέβαια, δεν ξέρουμε κατά πόσο ένα τέτοιο σύστημα είναι απαραίτητο σε ένα αυτοκίνητο σαν το Type R αλλά είπαμε, περί ορέξεως…

Σύμφωνα με τη Honda, το σαλόνι θα είναι και αυτό αναβαθμισμένο με νέας σχεδίασης τιμόνι από αλκαντάρα, καινούργιο μοχλό ταχυτήτων και σπορ bucket καθίσματα με ακόμη καλύτερο κράτημα από τα προηγούμενα.

Προς το παρόν βέβαια, οι Ιάπωνες δεν έδωσαν στην δημοσιότητα περισσότερες από 3 φωτογραφίες του ανανεωμένου hothatch και αυτές με το Blue Boost χρώμα που θα προορίζεται αποκλειστικά μόνο για το Type R. Περισσότερες λεπτομέρειες τον επόμενο μήνα που θα το δούμε στην αγορά.

Team E.T

Facebook Comments