Menu

Ας θαυμάσουμε μία όμορφη twin turbo Super Trofeo Huracan (video)

Βόλτα με Ferrari 288 GTO Homologation Specials (video)

Πόσο κοστίζει άραγε το service μιας Bugatti Chiron;(video)

Έρχεται το Yaris GR-4 (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Η AMG One τελικά θα βγει στην παραγωγή

26 Νοέ 2019

Η AMG One τελικά θα βγει στην παραγωγή

Παρά τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει

Οι κακές γλώσσες, από Gaydon και Μαρανέλο μεριά, πίστευαν ότι η πρόθεση της Mercedes να λανσάρει την AMG One, ένα αυτοκίνητο F1 σε έκδοση δρόμου, ήταν ουσιαστικά αδύνατη. Σε αυτό έφταιγε βέβαια και η γερμανική εταιρία αφού η σχετική ανακοίνωση είχε γίνει με τυμπανοκρουσίες το μακρινό πλέον 2017 αλλά από τότε δεν είχαμε κάποιο νεώτερο. Αντιθέτως, κυκλοφορούσαν πολλές πληροφορίες ότι η Mercedes… ζορίζεται στην εξέλιξη του One.

Ενδιάμεσα, παρουσιάστηκε επίσημα πριν λίγους μήνες και η Aston Martin Valkyrie κάνοντας τα δεδομένα για τους Γερμανούς ακόμη πιο δύσκολα.

Παρ’ όλα αυτά,στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε και ο επικεφαλής πωλήσεων της AMG, Michael Knoller, και μεταξύ άλλων έσπευσε να σβήσει τις αρνητικές φήμες για τερματισμό του project.

Όπως δήλωσε, η One δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και όλα βαίνουν καλώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Μάλιστα, τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες το 2021!

Να σημειώσουμε ότι η AMG One θα παραχθεί σε μόλις 275 αντίτυπα και είναι όλα ήδη πουλημένα προς 2.5 εκατομμύρια ευρώ έκαστη. Εννοείται ότι η εταιρία έχει ήδη ενημερώσει τους ιδιοκτήτες για την παράδοση των αυτοκινήτων τους.

Ο Knoller δικαιολόγησε την καθυστέρηση έναρξης παραγωγής του hypercar αφού ουσιαστικά η One βασίζεται στο μονοθέσιο Formula 1 Της εταιρίας. Ο κινητήρας παραμένει ο αγωνιστικός 1.6 αλλά είναι απαραίτητο να υποστεί κάποιες σημαντικές μετατροπές προκειμένου να πάρει έγκριση τύπου για να κυκλοφορήσει. Στην F1 το μοτέρ περιστρέφεται με 15.000 στροφές/λεπτό και παίρνει εμπρός με εξωτερική μίζα. Στην One κάτι τέτοιο εννοείται πως δεν μπορεί να ισχύει. Άλλο να έχεις ρελαντί στις 1.200 στροφές και άλλο στις… 5.000.

Ένας άλλος λόγος καθυστέρησης σύμφωνα με τον Knoller είναι ο προβληματισμός που επικρατεί εντός της εταιρίας σχετικά με τα όρια εκπομπών καυσαερίων της One. Το Euro 6.2 και τα επόμενα αυστηρότερα όρια που αναμένεται να θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι τόσο σκληρά που πλέον όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα hypercar ερχόμενο απευθείας από τη Formula 1!

Εμείς δεν έχουμε παρά να αναμένουμε, άλλωστε το 2021 απέχει πλέον μόλις ένα χρόνο.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments