Menu

Η αναβίωση ενός θρύλου: BMW 530 MLE (+video)

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Επετειακό Abarth 695 70° Anniversario

Aston Martin DBS GT Zagato με 711 ίππους

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

AC Schnitzer ACL2 Concept

26 Φεβ 2016

AC Schnitzer ACL2 Concept

βασισμένη στην BMW σειρά 2 Coupe με απόδοση 570hp

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει στη Γενεύη το πρωτότυπο ACL2, το οποίο βασίζεται στην BMW σειρά 2 και πιο συγκεκριμένα στην M235i με σημαντική αύξηση της ισχύος του κινητήρα και ένα μάλλον κραυγαλέο bodykit.

AC_Schnitzer-ACL2_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_01

H AC Schnitzer έντυσε την M235i Coupe με ένα εκτενές bodykit που περιλαμβάνει “διόροφο” σπλιτερ από ανθρακονήματα εμπρός, φουσκωμένα φτερά που αυξάνουν το πλάτος κατα 140mm, καπό και καθρέπτες από ανθρακονήματα.

Μπορεί η ισχυρότερη εργοστασιακή M2 Coupe να αποδίδει 365hp (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο μας), όμως η AC Schnitzer εκτόξευσε την απόδοση του δικού της πρωτοτύπου στους 570hp. Αυτό επετεύχθει με την αντικατάσταση του κινητήρα με το υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο των 3.0 λίτρων που συναντάμε στην M4 το οποίο με τη σειρά του δέχτηκε τις επεμβάσεις των μηχανικών της Schnitzer. Παράλληλα χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων έχουμε μείωση του βάρους κατα 122kg σε σύγκριση με μια M2 Coupe, αφού η ACL2 ζυγίζει 1,448kg.

Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 3.9 δευτερόλεπτα (αντίστοιχα μια M2 χρειάζεται 4.3 δευτερόλεπτα και μια M4 4.1 δευτερόλεπτα) ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300km/h.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης και κλείδωμα διαφορικού Drexler από 25% μέχρι 95%, σπορ εξάτμιση με ειδικό καταλυτικό μετατροπέα και Racing EVO Carbon απολήξεις, σύστημα εισαγωγής από ανθρακονήματα και μια ελαφρύτερη μπαταρία. Το ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης AC Schnitzer Clubsport συμβάλει σε μια πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά ενώ οι άξονες προέρχονται από την BMW M4. Oi τροχοί 20 ιντσών με δίχρωμες και σφυρήλατες ζάντες AC1 φορούν ελαστικά Michelin PSS (285/25 ZR 20) και τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί με κεραμικούς δίσκους (400x38mm εμπρός και 380x28mm πίσω) και εξαπίστονες/τετραπίστονες δαγκάνες.

AC_Schnitzer-ACL2_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_04

Στο πίσω μέρος συναντάμε την τετραπλή απόληξη εξάτμισης Racing EVO Carbon που φιλοξενείται στον ανθρακονημάτινο διαχύτη και φυσικά την χαρακτηριστική φτερούγα με έντονη κλίση προς τα πίσω. Οι τροχοί έχουν μεγαλώσει αισθητά με τις πεντάκτινες σφυρήλατες ζάντες AC1 20 ιντσών που φορούν ελαστικά Michelin PSS 285/25 ZR 20.

AC_Schnitzer-ACL2_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_10

Στο εσωτερικό, o αριστερός αεραγωγός έχει δώσει τη θέση του σε μια δεύτερη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στην οποία προβάλονται πληροφορίες για την κατάσταση του κινητήρα όπως η θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, πίεση κ.α. Το λογότυπο της AC Schnitzer έχει τοποθετηθεί σε αρκετά σημεία, τα πεντάλ και ο επιλογέας ταχυτήτων έχουν επένδυση από αλουμίνιο, το πράσσινο χρώμμα κυριαρχεί στο ταμπλό και τα καθίσματα με επενδύσεις από Nappa leather, ενώ το τιμόνι έχει νέα σπορ στεφάνη.

AC_Schnitzer-ACL2_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_09

 

Το υπερβολικό bodykit και ο κραυγαλέος συνδυασμός χρωμμάτων μας κάνει να προτιμούμε τις φωτογραφίες…”υπο σκιαν“. Προσωπική μου άποψη είναι πως τα φουσκώμματα στα φτερά και η διαμόρφωση των μαρσπιέ δεν κολακεύον το αμάξωμα και συνολικά η ACL2 δεν μπορεί να συγκριθεί σε ομορφιά με την εξαιρετική BMW M2 – παρόλα αυτά είναι πρωτότυπο και ως γνωστόν, στα concept cars όλα επιτρέπονται!



Facebook Comments