Menu

H εντυπωσιακή McLaren Elva με 815 PS

8 υπέροχα αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν!

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Αφιέρωμα: Alfa Romeo GTV 1994-2004

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Όταν η ΑΒΤ Ανέλαβε την Lamborghini Urus

24 Ιούν 2019

Όταν η ABT Ανέλαβε την Lamborghini Urus

Το αποτέλεσμα είναι καθηλωτικό

abt

Σχεδόν όλος ο petrolhead κόσμος ανά τον πλανήτη γνωρίζει την ABT, το γερμανικό βελτιωτικό οίκο. Κατά καιρούς έχει αναλάβει μέσω διάφορων project να τροποποιήσει πολλά σπορ μοντέλα, κυρίως του γκρουπ VAG.

Αυτή τη φορά οι Γερμανοί ανέλαβαν να βελτιώσουν την «πολύ» Lamborghini Urus, το τερατώδες SUV από τη Σαντ Άγκατα. Θα μου πείτε, είναι δυνατό να χρειάζεται η Urus βελτίωση; Και όμως η ΑΒΤ μας δείχνει ότι πάντα υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω.
Το πρώτο και σημαντικότερο που έκαναν οι τεχνικοί της ABT ήταν να αλλάξουν τη χαρτογράφηση του κινητήρα. Έτσι η ιπποδύναμη ανέρχεται πλέον στα 700 άλογα και η ροπή στα 910 Nm.

abt

Το 0-100 έρχεται 3.4’’, μειώνοντας την αρχική «μανίσια» επίδοση κατά 0.2’’.

Συγκρίνοντας τις αρχικές επιδόσεις του 4λίτρου V8 bi turbo μοτέρ των Ιταλών, βλέπουμε ότι βγάζει από μόνο του 641 ίππους και 850 Nm ροπής. Η δε τελική ταχύτητα του… «τζιπ» αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα!

abt

Το σημαντικότερο όμως που κατάφερε και μας έδειξε η ΑΒΤ είναι η τεράστια μηχανολογική υπεροχή των σύγχρονων αυτοκινήτων συγκρινόμενων ακόμη και με supercars του παρελθόντος.

Συγκεκριμένα, ο γερμανικός οίκος έφερε για παράδειγμα τη Lamborghini Countach LP400S, ένα αυτοκίνητο σύμβολο του ’70 και του ‘80 με V12 κινητήρα 3.9 λίτρων και απόδοσης 375 ίππων. Αν το συγκρίνουμε με την Urus της ABT η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι χαοτική κάνοντας μας να αναρωτιόμαστε πού μπορούν να φτάσει η εξέλιξη των κινητήρων στο μέλλον.

abt

Όσο για την εξωτερική εμφάνιση του ιταλικού hyper SUV, οι γερμανοί δεν έκαναν καμία παρέμβαση – όχι ότι χρειαζόταν κιόλας – επικεντρώνοντας στην ουσία, την βελτίωση του έτσι και αλλιώς υπέροχου V8 κινητήρα.

 

Team Ε.Τ.

 



Facebook Comments