Menu

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Aston Martin αξίας 108.000 ευρώ

Το νέο Audi R8 V10 RWD

Δοκιμή: Seat Ibiza TDI 95 PS

Δες τη νέα AMG A45 S να τερματίζει στην Autobahn (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

A45 Υποδεχτείτε τον Ισχυρότερο 4κύλινδρο Κινητήρα

08 Ιούν 2019

A45 Υποδεχτείτε τον Ισχυρότερο 4κύλινδρο Κινητήρα που Φτιάχτηκε Ποτέ

Έρχεται από την Mercedes AMG

A45

Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς! Ο λόγος βέβαια για το νέο μοτέρ της A45 που παρουσιάστηκε επίσημα από την γερμανική φίρμα πριν από λίγες ημέρες.

Συνεχίζει να είναι 4κύλινδρος turbo 2 λίτρων, αλλά πλέον δανείζεται «στοιχεία» από το μεγαλύτερο V8 αδερφάκι του. Έτσι, υπάρχουν 2 επιλογές απόδοσης. Η στάνταρ έκδοση του μοτέρ που θα μπαίνει στην A45, όπως λογικά και στις GLB 45 και CLA 45, αποδίδει 382 ίππους και 480 Nm ροπής. Νούμερα σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με την παλιά A45! Αλλά όχι καλύτερα από τον ανταγωνισμό με τα 4 δαχτυλίδια που ακούει στο όνομα Audi RS3.

A45

Παρ΄ όλα αυτά όμως υπάρχει και η A45 S η οποία σπάει όλα τα ρεκόρ ισχύος αποδίδοντας 415 ίππους και 500 Nm κτηνώδους ροπής καθιστώντας την το ισχυρότερο 2λίτρο 4κύλινδρο μοτέρ.

Πώς όμως έφτασε η AMG σε αυτά τα εξωφρενικά νούμερα; Πέρα από την προφανή αύξηση ροής του αέρα στο turbo, η μέγιστη απόδοση της ιπποδύναμης έρχεται στις 6750 στροφές με το όριο περιστροφής να αγγίζει τις 7200! Οι Γερμανοί μηχανικοί θέλησαν να δώσουν στον κινητήρα λίγο αίσθηση από ατμοσφαιρική αναπνοή, στο μέτρο του δυνατού βέβαια.

AMG

Είναι προφανές ότι στο κινητήρα-διαμάντι τη AMG υπάρχουν έντονες τεχνολογικές επιρροές από τη Formula 1. Αν και η σημασία που δίνει η εταιρία στην συναρμολόγηση από ανθρώπινο χέρι είναι ιδιαίτερα τονισμένη.

Έτσι, στις γραμμές παραγωγής υπάρχει σαφώς μεγάλος βαθμός αυτοματοποίησης από ρομπότ. Ο ανθρώπινος παράγοντας όμως είναι αυτός που έχει τον τελευταίο λόγο. Έτσι, ο κινητήρας της A45 στο τελικό στάδιο συναρμολογείται πάντα από άνθρωπο και μάλιστα μπαίνει και η τελευταία πινελιά με την χαρακτηριστική πλακέτα στην κεφαλή του μοτέρ.

Πέρα από τα νούμερα και τις επιδόσεις το ουσιαστικό που κρατάμε από αυτό το μοτέρ είναι ότι οι θερμικοί κινητήρες όχι μόνο δεν οπισθοχωρούν όπως θέλουν να μας πείσουν με το ζόρι, αλλά αντίθετα έχουν λαμπρό μέλλον!

Κάτι τέτοια βλέπει ο συμπαθής Musk και δεν κοιμάται τα βράδια…

 

Team Ε.Τ.



Facebook Comments