Menu

Ο Αναποφάσιστος...Σεΐχης! (Video)

11 από τα Πιο Περίεργα και Τρελά Αξεσουάρ Αυτοκινήτου!

Χαζεύοντας την Επετειακή Έκδοση του Nissan GT-R

Μια Μοναδικά Διακριτική Rolls Royce Phantom!

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

12 Άγνωστες Πτυχές της Lamborghini!

23 Μαρ 2019

12 Άγνωστες Πτυχές της Lamborghini!

Από τα τρακτέρ στα hyper cars…

Όταν ακούς Lamborghini το μυαλό σου αυτόματα πάει σε μερικά από τα καυτά υπεραυτοκίνητα που κυκλοφορούν τα τελευταία 50 χρόνια. Miura, Countach, Diablo, Murcielago, Aventador είναι μόνο μερικά από τα πρώτα που σκεφτόμαστε. Εσκεμμένα αφήνουμε την Urus απ’ έξω αφού η αυτοκινητική Ιστορία θα κρίνει την κίνηση της Lambo να βγάλει SUV.

Συνήθως η Lamborghini προβάλλει ως το αντίπαλο δέος της Ferrari. Είναι και οι 2 ιταλικές εταιρίες που ζωντανεύουν στα μοντέλα τους όλα όσα φαντασιώνεται ο αληθινός οδηγός που κρύβουμε μέσα μας οι περισσότεροι. Μπορεί η Lambo να μην έχει τις αγωνιστικές καταβολές που έχει η Ferrari αλλά σίγουρα κανείς δεν αμφισβητεί την μηχανική τελειότητα μιας Huracan. Κλασικό παράδειγμα είναι η συνεχής χρήση V12 κινητήρων σε όλα τα αυτοκίνητα της εταιρίας ξεκινώντας από το 350GT με χωρητικότητα 3.5 λίτρων. Η τελευταία παραλλαγή έχει χρησιμοποιηθεί στην Murcielago και έφτασε αισίως τα 6500 κυβικά εκατοστά. Πλέον η Lamborghini κάτω από την καθοδήγηση του γκρουπ VAG βαδίζει προς την κερδοφορία.

 

1.Τα τρακτέρ

Όλοι ξέρουν ότι η Lamborghini ξεκίνησε να φτιάχνει τρακτέρ και μετά επεκτάθηκε στα αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι ότι ο ιδρυτής της Ferruccio Lamborghini ξεκίνησε την καριέρα του ως μηχανικός αυτοκινήτων στην ιταλική πολεμική αεροπορία. Κατά την διάρκεια του πολέμου επειδή είχε έλλειψη ανταλλακτικών σκεφτόταν πατέντες για να συντηρεί τα οχήματα του. Αυτό τον βοήθησε μετά τον πόλεμο να ανοίξει την επιχείρηση του με τα ανταλλακτικά για τρακτέρ.

 

2.Κόντρα Ferruccio Lamborghini και Enzo Ferrari

Οι αστικοί θρύλοι για τη μεγάλη κόντρα των ιδιοκτήτων των 2 ανταγωνιστριών εταιριών δίνουν και παίρνουν. Η αλήθεια σύμφωνα με τον Balboni, δοκιμαστή οδηγό της Lamborghini, είναι ότι ο Ferruccio ήταν κάτοχος 2 Ferrari και επειδή ήταν καθαρόαιμος βενζινοκέφαλος κατέστρεφε πολύ γρήγορα τους συμπλέκτες τους. Παρατηρώντας τα καμένα ανταλλακτικά παρατήρησε ότι ήταν δικής του παραγωγής συμπλέκτες τρακτέρ που τους πουλούσε στη Ferrari για ένα χαμηλό ποσό και αυτοί στη συνέχεια του τα πουλούσαν πίσω σε εξωφρενικές τιμές. Όταν κατηγόρησε τον Enzo ότι φτιάχνουν supercars με συμπλέκτες για τρακτέρ, αυτός του απάντησε ειρωνικά ότι έτσι είναι και αν θέλει μπορεί να φτιάξει τα δικά του σπορ αυτοκίνητα! Έτσι ο Ferruccio ξεκίνησε με την 350GTV.

 

3.Τούβλα αντί για μοτέρ

Όταν παρουσιάστηκε η 350GTV στην έκθεση αυτοκίνητου του Τορίνο, το μοντέλο δεν ήταν 100% έτοιμο. Έτσι, αντί για μηχανή τοποθέτησαν τούβλα για κάτω από το καπό για να ζυγιστεί κανονικά το αυτοκίνητο. Ιταλοί και «εφευρετικότητα» πάνε μαζί άλλωστε. Για να το πούμε ευγενικά…

 

4.Pirelli και Lambo

Από το 1963 και τη 350GTV όλα τα μοντέλα της Lamborghini παρουσιάζονται με ελαστικά της ιταλικής Pirelli καθιστώντας την αποκλειστική προμηθεύτρια ελαστικών. Ορισμένες φορές μάλιστα τα ελαστικά κατασκευάζονται κατά παραγγελία, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του εκάστοτε μοντέλου.

5. Απουσία από τα motorsports

Αντίθετα με τη ανταγωνίστρια της Ferrari που δεν απουσίασε ποτέ από τα μηχανοκίνητα σπορ, η εταιρία από την Σαντ Άγκατα δεν συμμετείχε ποτέ σε αγώνες. Ο ίδιος ο Ferruccio πίστευε ότι ήταν χάσιμο χρόνου και κυρίως χρημάτων η επένδυση σε αγώνες. Μόνο πολύ πρόσφατα ξεκίνησε η εμπλοκή της στο Blancpain GT Series με καλά αποτελέσματα.

 

6. Η Miura του Frank Sinatra

Ο αμερικανός τραγουδιστής ήταν φανατικός οπαδός της Lambo. Ήταν κάτοχος μια πορτοκαλί Miura δηλώνοντας ιδιαίτερα περήφανος για αυτήν. Είναι γνωστή η φράση του ότι «αυτός που θέλει να γίνει κάποιος αγοράζει Ferrari ενώ αυτός που είναι κάποιος παίρνει Lamborghini». Δεν έχει και άδικο θα συμπληρώναμε εμείς…

 

7. Dodge Diablo

Στα τέλη του 1980 η Chrysler έκανε την έκπληξη και εξαγόρασε τη Lamborghini. Μια απελπιστική της κίνηση ήταν να πάρει το αμάξωμα της Jalpa και πάνω σε αυτό να προσθέσει άλλες 2 πόρτες, αποκαλώντας το τροποποιημένο μοντέλο, Portofino. Ευτυχώς για όλους μας το πρωτότυπο δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή και ακόμη καλύτερα μετά από λίγο καιρό η Chrysler αποχώρησε από τη Lamborghini.

 

8. Cuntach ή Cuntacc

Σύμφωνα με το αστικό θρύλο η θρυλική Countach πήρε το όνομα της από την ιταλική λέξη Cuntacc που κανείς όμως δεν ξέρει τι σημαίνει.
Η πρώτη εκδοχή του επικεφαλής σχεδιασμού του αυτοκινήτου, Marcello Gandini, υποστηρίζει ότι στην εταιρία δούλευε ως τεχνίτης ένας περίεργος ψηλός άνδρας μιλώντας με την τοπική προφορά του Πεδεμόντιου ο οποίος συνεχώς έλεγε τη λέξη Cuntacc. Κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς σήμαινε η λέξη αλλά κάποιοι έλεγαν ότι έχει σχέση με μάστιγα ή κάποια μολυσματική επιδημία!

Η 2η εκδοχή του Balboni είναι πιο πιστευτή. Ένας μηχανικός που δούλευε πάνω στο μοντέλο όταν πλέον είχε τελειώσει και το είδε ολοκληρωμένο, αναφώνησε ενθουσιασμένος Cuntacc! Μάλλον ήταν επιφώνημα θαυμασμού αλλά φήμες πάλι έλεγαν ότι η λέξη ήταν υβριστική στη διάλεκτο του Πεδεμόντιου. Καλού κακού η Lamborghini την άλλαξε σε Cuntach.

 

9. 16 χρόνια Countach

Το θρυλικό μοντέλο ήταν στη παραγωγή για 16 ολόκληρα χρόνια από το 1974 έως και το 1990. Αυτός είναι ένας από τους σπουδαιότερους λόγους που πολύς κόσμος ακόμη το θυμάται όταν αναπολεί supercars των 80s.

 

10. Dodge Viper

Τι κοινό έχει το σπουδαίο αμερικανικό musclecar με τη Lamborghini; H Dodge είχε αναθέσει στην ιταλική φίρμα την κατασκευή του 10κύλινδρου αλουμινένιου κινητήρα για το πρωτότυπο της. Συγκεκριμένα όμως ο V10 αυτός ήταν μια εξέλιξη του V8 κινητήρα της Chrysler με την ονομασία LA που προορίζονταν για τα φορτηγά της εταιρίας.

 

11. Η Urus δεν είναι το πρώτο SUV

Ίσως να είναι γνωστό στους φανατικότερους φίλους της Lambo ότι το πρώτο εκτός δρόμου όχημα της εταιρίας δεν είναι η Urus αλλά το ιδιαίτερο LM002. Μάλιστα όταν κυκλοφορούσε το αυτοκίνητο, μπορούσε να το παραγγείλει κάποιος με μοτέρ 8.1 λίτρων 775 ίππων που προερχόταν κατευθείαν από το τμήμα κινητήρων σκαφών της Lamborghini! Ξεχωριστό αν μη τι άλλο…

 

12. Περιπολικά Gallardo

Αυτή η περίπτωση ίσως είναι η πιο γνωστή αφού είναι η πιο πρόσφατη χρονικά. Η Lamborghini είχε χαρίσει 2 Gallardo στην ιταλική αστυνομία με ειδικό εξοπλισμό για σωστή μεταφορά ανθρώπινων οργάνων για μεταμόσχευση. Φυσικά και τα 2 μοντέλα δεν οδηγούνταν μόνο όταν υπήρχε περίπτωση μεταμόσχευσης. Είμαστε σίγουροι ότι οι ιταλοί αστυνομικοί θα έβαζαν… «μέσον» ποιος θα πρώτο-οδηγήσει τη Gallardo.

 

Team Ε.Τ.

Facebook Comments