Menu

Η αναβίωση ενός θρύλου: BMW 530 MLE (+video)

Δοκιμή: Audi A1 Sportback 30 TFSI

Επετειακό Abarth 695 70° Anniversario

Aston Martin DBS GT Zagato με 711 ίππους

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Υβριδική Τεχνολογία τα Αγωνιστικά του WRC!

21 Ιούν 2019

Με Υβριδική Τεχνολογία τα Αγωνιστικά του WRC!

Από το 2022 η FIA, η αρμόδια αρχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε διεθνές επίπεδο, ανακοίνωσε τον εξηλεκτρισμό των αγωνιστικών στα ράλι.

υβριδική τεχνολογία,wrc

Όπως συνέβη και στην Formula 1 το 2014 έτσι και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι έφτασε η ώρα για τον εξηλεκτρισμό των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Κάτι που θα γίνει από το 2022 όταν και θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί. Οι οποίοι θα προβλέπουν ένα ενιαίο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Στις ειδικές το σύστημα θα προσφέρει έξτρα δύναμη! Ενώ όταν κινείται έξω από αυτές θα μπορεί το αγωνιστικό να κυλά ηλεκτρικά.

wrc

Από το 2021 έως το 2025 η εξέλιξη των ελαστικών θα παγώσει ώστε να μειωθεί το κόστος.

Άλλωστε αρκετές ομάδες υποστηρίζουν την εξέλιξη του πρωταθλήματος που έχει μείνει στάσιμο από τότε που μπήκαν οι νόρμες για τα μικρότερα αγωνιστικά με τους turbo 1.600άρηδες και την σούπερ αεροδυναμική. Και ενώ οι κινητήρες πιθανότατα θα μείνουν ως έχει και απλά θα εξηλεκτριστούν. Μία ακόμη σημαντική αλλαγή είναι πως οι νέοι κανονισμοί θα επιτρέπουν την συμμετοχή αγωνιστικών με μοντέλα που βασίζονται στην παραγωγή ή με ανεξάρτητη πλαίσιο και ίδιο αμάξωμα.

υβριδική τεχνολογία

Η Citroen είναι μια από τις ομάδες που υποστηρίζουν την εξέλιξη των αγωνιστικών με υβριδική τεχνολογία.

Εξίσου σημαίνον είναι πως θα επιτρέπονται από το 2022 και μεγαλύτερα αγωνιστικά. Σήμερα συμμετέχουν μόνο μικρά από την κατηγορία b-segment. Όπως είναι τα Hyundai i20, Ford Fiesta, Citroen C3, VW Polo, Toyota Yaris. O νέος κανονισμός θα δώσει το δικαίωμα συμμετοχής σε μεγαλύτερα μοντέλα. Όπως π.χ. τα Ford Focus, Hyundai i30 κ.α. αλλά κα σε εταιρίες που απείχαν (όπως η Subaru που δεν είχε μικρό μοντέλο).

 

Team Ε.Τ.



Facebook Comments