Menu

Η ABT μεταμορφώνει το Audi RS4 Avant

BMW M8 Competition vs M2 Competition (video)

Δοκιμή: Skoda Scala 1.6 TDI 116 PS

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Το Ford GT πέθανε, ζήτω το νέο Ford GT mkII

06 Ιούλ 2019

Το Ford GT πέθανε, ζήτω το νέο Ford GT mkII

Είναι τελικά πολύ σκληρό για να πεθάνει

Όσοι είστε φίλοι των motorsports και παρακολουθήσατε τον 24ώρο αγώνας αντοχής στο LeMans στις 15 και 16 Ιουνίου σίγουρα γνωρίζετε ότι αυτός ο αγώνας ήταν το κύκνειο άσμα του «πολύ» Ford GT.

Το συγκεκριμένο σούπερ ντούπερ αυτοκίνητο ρίχτηκε στη μάχη του WEC στη κατηγορία GTE Pro το 2016 επιδιώκοντας να επαναλάβει την επιτυχία της Ford της δεκαετίας του 1960. Ειδικότερα η αμερικανική εταιρία ήθελε να χαλάσει τη «σούπα» της Ferrari για εκείνη τη χρονιά, πράγμα που κατάφερε κερδίζοντας την κλάση της.

Φέτος όμως αν και η Ford ανακοίνωσε την απόσυρση του GT, στο Goodwood μας αποκάλυψε ότι θα κατασκευάσει μια traction only έκδοση του αυτοκίνητου που θα ακούει στο… πρωτότυπο όνομα GT mkII. Θα παραχθεί σε μόλις 45 αντίτυπα με τιμή στα 1.150.000 ευρώ και θα προορίζεται για χρήση σε πίστα αλλά όχι σε αγώνες της FIA καθώς δεν προβλέπεται να ομολογκαριστεί ανάλογα.

Ο υπεύθυνος εξέλιξης, Larry Holt, ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα είναι τουλάχιστον επιπέδου GT3 και ότι θεωρητικά θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο από το αντίστοιχο αγωνιστικό GT κλάσης GTE Pro. Τουλάχιστον σε πίστες όπου απαιτείται μεγάλη δόση κάθετης δύναμης.

Σύμφωνα με τον Holt, το GT mkII έχει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και τόσο πρωτοποριακό σχεδιασμό που μπορεί άνετα να σταθεί απέναντι σε μια αγωνιστική κατασκευή!

Το εμπρός spoiler είναι φτιαγμένο για καλύτερη απαγωγή του αέρα κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου ενώ καινούργια είναι τα εμπρός φτερά και τα μικρά διπλά πτερύγια αριστερά και δεξιά του προφυλακτήρα. Πίσω ξεχωρίζει η νέας σχεδίασης αγωνιστική αεροτομή μαζί με τον υπερμεγέθη διαχύτη που συναντάμε στα GTE Pro. Επιπλέον κάθετη δύναμη παράγει και η εισαγωγή αέρα στην οροφή του GT mkII κολλώντας το αυτοκίνητο στην άσφαλτο. Όλα αυτά μαζί βγάζουν 181 παραπάνω κιλά κάθετης δύναμης περισσότερο από το παλιό GT! Μιλάμε για βίδωμα στην πίστα κυριολεκτικά…

Πέρα από το αεροδυναμικά βοηθήματα, το απίστευτο αυτό GT είναι ελαφρύτερο κατά 90 κιλά σε σχέση με το παλιό, φορά σλικ λάστιχα Pilot Sport GT της Michelin και μπορεί να δώσει μέχρι και 2 g πλάγιας επιτάχυνσης στις στροφές ενώ στα φρένα έχουν χρησιμοποιηθεί κεραμικά και carbon υλικά.

Ο κινητήρας –  διαμάντι είναι ένας V6 3.5 λίτρων με 2 τούρμπο και απόδοσης 700 ίππων, κατατάσσοντας το GT mkII ως ένα από τα ισχυρότερα  αυτοκίνητα της κατηγορίας του!

Απολαύστε το… σε χαλαρή βόλτα.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments