Menu

Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα από την Cosworth

Μία βελτιωμένη Alfa Romeo 4C εναντίον ενός Audi RS3 (video)

Vision Mercedes Simplex

Όταν ο Hammond και ο May συνάντησαν τον Vettel (video)

previous arrow
next arrow
PlayPause
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

Νέο Land Rover Defender 90 και 110

10 Σεπ 2019

Νέο Land Rover Defender 90 και 110

Το γνήσιο off roader στη σύγχρονη εκδοχή του

Αναμονή τέλος καθώς ένα από τα πιο εικονικά off road οχήματα του κόσμου επέστρεψε με νέα πιο σύγχρονη εμφάνιση και περισσότερες ικανότητες εντός και εκτός δρόμου.

Το αυτοκίνητο με το οποίο η Land Rover εδραιώθηκε στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, έχει κρατήσει την boxy εμφάνιση του και συνδυάζει την σχεδιαστική φιλοσοφία των σύγχρονων Land Rover με ρετρό γραμμές από το παλιό Defender.

Τόσο εμπρός όσο και πίσω το Defender θα εξοπλίζεται με LED φώτα ενώ στις ζάντες υπάρχει πληθώρα επιλογών τόσο σε εμφάνιση όσο και σε διαστάσεις.

Το πεντάθυρο 110 θα έχει δύο εκδόσεις διαθέσιμες, με 2 σειρές καθισμάτων ή 3 σειρές. Ο χώρος αποσκευών θα είναι 1.075 λίτρα και με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα θα φτάνει τα 2.380 λίτρα. Το μικρό 90 θα έχει 5 ή 6 θέσεις ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μία μακρύτερη έκδοση 130.

Το μήκος του 90 φτάνει τα 4.323 χλστ. το πλάτος τα 1.999 χλστ. και το ύψος τα 1.927 χλστ. με μεταξόνιο 2.574 χλστ. Το μακρύτερο 110 θα φτάνει τα 4.758 χλστ. και το μεταξόνιο του τα 3.022 χλστ.

To Defenter πατάει επάνω στη νέα αλουμινένια πλατφόρμα της LR που διαθέτει αυξημένη ακαμψία και όπως λέει η ίδια η εταιρεία είναι η καλύτερη πλατφόρμα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα.

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του, τα πρωτότυπα διένυσαν συνολικά πάνω από 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα στα πιο αφιλόξενα εδάφη της γης. Από ερήμους με 50 βαθμούς Κελσίου μέχρι την αρκτική και τους -40 βαθμούς.

Το εσωτερικό του είναι πλήρως εξιχρονισμένο και διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10 ιντσών όπου φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

H Land Rover μας διαβεβαιώνει ότι το νέο Defender είναι το πιο ικανό όχημα για εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ παράλληλα είναι και άνετο στο δρόμο με τον εξοπλισμό του να περιλαμβάνει και αερανάρτηση.

Μεταξύ των ουκ ολίγων ηλεκτρονικών βοηθημάτων για την οδήγηση, διαθέτει και το Terrain Response 2 που μπορεί να κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό χειροκίνητα και το πίσω αυτόματα.

Με την μέγιστη απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 29,2 εκατοστά, το Defender μπορεί να ταξιδέψει μέσα σε νερό με μέγιστο βάθος τα 90 εκατοστά. Η γωνία προσέγγισης είναι στις 38 μοίρες, η γωνία αποχώρησης 40 μοίρες και η γωνία ράμπας 28 μοίρες.

Το μέγιστο φορτίο που μπορεί να ρυμουλκήσει φτάνει τους 3,5 τόνους.

Το νέο Defender είναι αρκετά σύγχρονο όσων αφορά και τους κινητήρες καθώς θα διαθέτει και Plug-In Hybrid και Mild Hybrid εκδόσεις .

Αρχικά θα υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες και δύο βενζινοκινητήρες, o D200 και ο D240 πετρέλαιο και οι P300 και P400 βενζίνης.

Ο D200 και ο D240 είναι δίλιτροι τετρακύλινδροι biturbo με απόδοση 200 και 240 ίππους αντίστοιχα. Για το σπριντ των 0-100χλμ/ώρα η D200 έκδοση θα χρειάζεται 10,3 δευτερόλεπτα και η D240 9,3 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση P300 φορά έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο twin-scroll turbo κινητήρα βενζίνης με απόδοση 300 ίππων και για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 8,1 δευτ.

Η κορυφαία έκδοση P400 διαθέτει τεχνολογία Mild Hybrid. Φοράει έναν εξακύλινδρο σε σειρά τούρμπο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων και η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 400 ίππους και η ροπή τα 550 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF αναλαμβάνει τα στείλει τη δύναμη στους τροχούς και για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση θα θέλει μόλις 6,1 δευτερόλεπτα.

Η εμπορική πορεία του νέου Defender θα ξεκινήσει στα μέσα του 2020 και η βασική έκδοση αναμένεται να ξεκινάει από τις 50.000 ευρώ.

Team Ε.Τ.

Facebook Comments